Абе колеги, сигурно е дъвкано много пъти, но не успях да намеря. Как може да се втвърди и/или повдигне задното окачване. Струват ми се много меки задните пружини. От някоя друга италианка (Мареа, 145-ца) по-яки ли са? Някакви тампони или подложки четох, че може да се сложат но ми се струват не много безопасни-ако хвръкне това нещо в движение по някакви причини, какво става с тия около мене?
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщениеgelle, най-вероятно си е оригиналния съединител
На моите две 155ци 3пъти съм сменял съединител и 6 пъти съм свалял и качвал скорости.( един път щото строших скорости, един път защото сложих по-лек маховик, един път за да махна по-лекия махових и другите 3 са рутиини по-смяната на съединителя.
НИКОГА не съм имал проблем с махането и слагането на скорости и на двете ми 155ци
Процедурата винаги е била една съща. Румен клубен сервиз-Rubig, запазване на час за след 2-3 седмици. Колата се започва сутринта и в 12часа на обяд отиваме да хапнем с нея. Имам и два случая които в рамките на под 2.5часа!!! Румен свали и качи скоростната кутия пред очите ми. Никога смяната не ми е отнемала ден-два-три,пет. Цената е варирала от 80-120лв. с оглед на инфлацията и зорът който съм му давал.
Поздрави на сектата от страната където горивото е 92стотинки за литър, а малолитражката която карам е 3.6 литра 200к.с. :PПо добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеАмериканец ли стана, бе Венци....Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
А и да попитам трябва ли да сваля волана, за да измъкна таблото с уредите, оти ми изгоря крушката на мигача дет осветява лявата стрелка....
---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:12 ----------
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеМи ти го отчая и ония замина да си пробва късмета с жените в Щатите))....дано напълни джобетата с зелено.....
...тогава ще преразгледаме нещата...
))
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Жените им не стават...но колите им!!!! А усещането на бензиностанцията литрите да изпреварват цената двойно на брояча е просто страхотно
Боби гласи 155цата, ще я ползвам за сватбата и като се върна ще говорим. Не съм забегнал за многоAlfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеА и да попитам трябва ли да сваля волана, за да измъкна таблото с уредите, оти ми изгоря крушката на мигача дет осветява лявата стрелка....75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
-
Развиваш двата шестограма и внимаваш с буксата отзад. ПростичкоAlfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеТая пластмаса е напукана и при мен, но излях в цепките преди 5-10 години промишлено количество лепило.
Ще ровя под капака да прегледам пак там...
(И какви са тея 9 десет иляди.... Ми ти ще я запушиш тая кола, вкарваи я и в обороти чат пат да се продухва! Качваи до поне 45-50 иляди ).. изгоре ми ламбата на бензина те не смеея оти мое и да се изложа некъде
наздраве на всичкиLast edited by toki4a; d.m.y г., 22:58.155 осем хиляди клапана 16 вериги
0884650778 токи4а
http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеАбе колеги, сигурно е дъвкано много пъти, но не успях да намеря. Как може да се втвърди и/или повдигне задното окачване. Струват ми се много меки задните пружини. От някоя друга италианка (Мареа, 145-ца) по-яки ли са? Някакви тампони или подложки четох, че може да се сложат но ми се струват не много безопасни-ако хвръкне това нещо в движение по някакви причини, какво става с тия около мене?
Не съм пробвал още, но се замислям сериозно - сега съм с Монро Рефлекс, дето уж били по-твърди, ама и моя гъз много подскача...
Само да вметна, че съм и със пружини от 145QV ... и пак не ми харесва как се държи!
Comment
-
Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщениеНа мен ми предложиха варианта със задни амортисьори от Мареа комби - фабрично са по-усилени заради идеята, че комбито се товари повече.
Не съм пробвал още, но се замислям сериозно - сега съм с Монро Рефлекс, дето уж били по-твърди, ама и моя гъз много подскача...
Само да вметна, че съм и със пружини от 145QV ... и пак не ми харесва как се държи!
Comment
-
Да, ще е полезно всеки да сподели какво е пробвал, щото мека задница си е буквално "трън в г*за" за 155 ...
Аз бях много доволен от оригиналните амортисьори Boge, ма вече няма читави останали ... Колата стоеше като залепена на пътя с тях, главата си залагам!
Сега със по-стегнати пружини от 145 QV и уж твърди амортисьори колата няма нищо общо с оригиналното усещане... Вие ми кажете къде е грешката???
Comment
-
Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщениеСега със по-стегнати пружини от 145 QV и уж твърди амортисьори колата няма нищо общо с оригиналното усещане... Вие ми кажете къде е грешката???
Даже по нашите пътища, които не са никак равни, по-добър контакт с пътя ще се постигне с една идея по-меко окачване, докато с по-твърдото, колелото ще отскача и ще губи сцепление.
Не знам с какви амортисьори караш, но според мен с едни 4 чисто нови НОРМАЛНИ пружини за 155-ца + 4 нови амортисьора Монро Рефлекс пак за 155-ца ще ти решат проблемаAlfa Romeo GT 1.9 16v
Comment
-
Първоначално публикувано от krustnika Покажи съобщениеКолега погрешно е схващането по нашите ширини, че твърдото окачване = по-добро пътно поведение!!! На истинска писта може би, и пак не трябва да е като лагерна количка, за да стои оптимално колата
Даже по нашите пътища, които не са никак равни, по-добър контакт с пътя ще се постигне с една идея по-меко окачване, докато с по-твърдото, колелото ще отскача и ще губи сцепление.
Не знам с какви амортисьори караш, но според мен с едни 4 чисто нови НОРМАЛНИ пружини за 155-ца + 4 нови амортисьора Монро Рефлекс пак за 155-ца ще ти решат проблема
Ако беше прочел по-горе, щеше да видиш че колата е именно с Монро Рефлекс, но пак не е добре. Говоря специално за задницата...
Comment
Comment