Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • При мен с мега и турбо нещата свършиха с разцепена риза на първи цилиндър и колянов вал на две. Но пък вървеше много чак ме хващаше страх да я настъпва.
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

    Comment


    • Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
      Направих следното. Отворих моя и един от 2.0 8в 1994г. Платките са еднакви и чиповете вътре. Дори подредбата на елементите. Единственият ми шанс беше да прехвърля епрома от моя на другия и да тествам. Слава на спагетите и макароните. Колата работи и вече няма лампи и тресене и глъхнене... Утре ще се позанимая и аз с дебиломера и да приключвам сагата засега, че не съм спал тия дни ������

      П.С: Вдигам над 80 вече �� Най-вероятно проблемите със скоростта идват от кода на ключа или имобилайзъра. Не намирам друга логика
      Екутата са с различни кодове на бош! Може вътре да изглеждат еднакви, НО Епром от старото купе 2.0 при мен правеше точно същото - на първа ме режеше на 5000, на втора на 4000, на трета на 3000 оборота и така... просто има разлика във записаното в Епромовете и кое на кой адрес е! Ако си на зор за ЕКУ, имам едно и аз, но трябва да си преместиш паметта от твоето.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
        При мен с мега и турбо нещата свършиха с разцепена риза на първи цилиндър и колянов вал на две. Но пък вървеше много чак ме хващаше страх да я настъпва.
        Точно в момента и при мен така върви...
        Вчера врътнах нещата още малко и... Днес съм с гуфу...


        Нищо и няма върви си, но реших да не я мъча и днес че както съм тръгнал сега докато е еуфорията ще навия още и ще иде...

        За сега толкова... При някакви изменения и тн ще пиша.. .
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • Един съвет от мен недей да надува повече от 1.2 холд, пик може и до 1.4 но само за малко. Това важи за степен на сгъстяване 8.2:1. Знам че си ми казвал при теб колко е но не помня.
          Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

          Comment


          • Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
            Един съвет от мен недей да надува повече от 1.2 холд, пик може и до 1.4 но само за малко. Това важи за степен на сгъстяване 8.2:1. Знам че си ми казвал при теб колко е но не помня.
            8.5/1 ми е останало в главата... Неиде из нас имаше сметки колко е точно ама не помня.. По спомени е гласена за 8.5 ама колко е в деиствителност незнам....
            Налягането е около 1.2-3 и според мен е достатъчно на тоя етап...
            След няколко дена или и аз незнам кога пак ще я раздвижа малко и накрая ще иде на стенд да се види какво е сътворено.
            В момента неискам и да я приближавам, защото усещам че ще навия още, уш само да пробвам...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • Някои да е запознат кое дино мери най-адекватно!?!
              Ясно ми е ,че тоз уред се ползва преди и след някаква манипулация за да се види дали има и каква е разликата...
              В моя случаи има само едно замерване и то е "след" за това ми и трябва нещо което мери реални неща...
              Колегата ми има 2-3 замервания на различни стендове и разликата е над 25 коня, като колата нее 800 за да се каже че тея 25 коня са нищо...
              Хеед, Проспид и тн.. Чета много противоречиви мнения и се чудя на къде да се насочвам...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • При колегата OEM в Горна Оряховица
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

                Comment


                • Първоначално публикувано от Alfa tuner Покажи съобщение
                  При колегата OEM в Горна Оряховица
                  Малко далече ми идва маи, ама то реално един път се мери...
                  Ще преспя още няколко дена и ще реша на къде ще хващам.... Едно е сигурно, ще се мери (незнам кога и къде но ще)...

                  (сега е чуденето на колко да се остави, хем да върви хем да не се сцепи веднага, заводска ми е тенекията все пак, само е разредена)
                  Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:24.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • Остави колата на 1 1.1 холд и си свирка. Може и малко повече но е по-сигурно според мен.
                    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
                      Остави колата на 1 1.1 холд и си свирка. Може и малко повече но е по-сигурно според мен.
                      След някакви сметки стигнах до извода да не минавам 1.2
                      Вие с колко пръснахте вашия агрегат!? С колко е бил разреден дюзи гориво и тн (да знам да не го правя и аз така)
                      (иначе опитно и до 1.4 стигнах, ама буквално ме е страх че ще си иде)
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • При 1.4 холд с ъс стооктанов бензин и степен на сгъстяване 8.2/1. Но тъй като нямах уред да наблюдавам моментното налягане ( при настройка ползвах МАП-а на мегата) все още имам съмнение че наду над 1.6 и тогава стана белята. За дюзите бяха около 400сс при 3 бара но аз ги карах на 3.5 без вакуумна корекция.
                        Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
                          При 1.4 холд с ъс стооктанов бензин и степен на сгъстяване 8.2/1. Но тъй като нямах уред да наблюдавам моментното налягане ( при настройка ползвах МАП-а на мегата) все още имам съмнение че наду над 1.6 и тогава стана белята. За дюзите бяха около 400сс при 3 бара но аз ги карах на 3.5 без вакуумна корекция.
                          Значи степен на сгъстяване 8.5/1, налягане на въздуха 1.2, дюзи 300 кубика при 4 бара на горивото. С тея си стоиности ще остане, така и ще се замерва.
                          Малко отпуска сме пак сега, но ще и доиде времето...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • За дюзите може и да са малко големи защото си на семи фулгруп. Тоест за един работен такт на цилиндър дюзата пръска два пъти. Аз с мегата бях на 4 независими канала на дюзите. Ако имаш възможност направи едно замерване с газанализатор докато си на диното. Така поне ще знаеш със сигурност как ти се държат смесите.
                            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
                              За дюзите може и да са малко големи защото си на семи фулгруп. Тоест за един работен такт на цилиндър дюзата пръска два пъти. Аз с мегата бях на 4 независими канала на дюзите. Ако имаш възможност направи едно замерване с газанализатор докато си на диното. Така поне ще знаеш със сигурност как ти се държат смесите.
                              Всяко дино на което аз съм ходил, мери смесите
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • А видяхте ли темата за есенния Алфа-Фест ???
                                Интересно мероприятие ще е, с посещение на хубави места...
                                155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                                Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                                Comment

                                Working...
                                X