Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ABS-ът има самодиагностика.Трябваше да се даде на маса една от трите клеми на буксата за диагностика,която виси някъде в двигателния отсек...но забравих коя. После даваш на контакт и то почва да светка кодове-потърси в упътването....аз съм го правил,даде ми pump motor failure или нещо такова. Може да ти помогне да се ориентираш поне

    Comment


    • Маншоните са ми ОК. Предните букси ги проверих и те са ОК,само задните не съм гледал,че не ми се развиваха болтовете на седалката. Колата го прави произволно,но вчера ми го направи само сутринта и после цял ден беше ОК ... странна работа
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • Същия проблем имах и аз преди години,сменях даже цялата централа на абс и след време пак спря да работи,и в крайна сметка се предадох и си карам без абс.
        Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

        Comment


        • Ааа това нее оферта с моето каране ,трябва да си работи всичко,особенно зимата .
          Last edited by don_pepone; d.m.y г., 22:30.
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Ааа това нее оферта с моето каране ,трябва да си работи всичко,особенно зимата .
            Трябва да намериш писанията за електрото! Там имаше писано отпред на буксата кои пиносе са за датчиците и може да се боднеш с един уред да ги провериш. По спомен всички бяха по 1К. Ако изнамеря нещо ще пиша...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • Като за начало може да изключи и включи наново сите куплунзи към датчиците, че защо не и на самия абс модул. Едно опресняване на контактите може да има желания ефект.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • Това и на мен ми се струва вариант,предвид че не карам колата много напоследък ,а като седи една кола и се почват аномалиите
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • А бре секта,някой запознат ли е с мерцедесите и по-точно с компресорите Ровя се напоследък ама не могада разбера в крайна сметка Компресора на мерга. дали върти постоянно или зацепва посредством съединител на някви обороти,
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • Колеги, ръчната ми не държи дясното колело. Гледам, че дясното въженце е по-отпуснато, а кобиличката, на която са закрепени двете въженца и съответно жилото, което отива към лоста на ръчната, стои на една страна. Как да го регулирам това нещо? Търсих по темите и в упътването, но нещо не мога да намеря??

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      А бре секта,някой запознат ли е с мерцедесите и по-точно с компресорите Ровя се напоследък ама не могада разбера в крайна сметка Компресора на мерга. дали върти постоянно или зацепва посредством съединител на някви обороти,
                      Не се смятам за капацитет, но доколкото знам, компресора е постоянно зацепен (за коляновия вал ако не греша) за разлика от турбината, която се задейства над определни обороти. Затова и в мненията из нета за двете системи се говори обикновено, че в ниските обороти компресора всъщност товари мотора, но пък го няма резкия скок в мощността в последствие, за разлика от турбото - не товари в ниските, но се усеща осезателно при "kick-in"-момента ...
                      На мен ми е интересен и друг момент - всички знаем за турбо-лага ... и как се решава в системите с турбини. Това го няма при компресора, но как се решава проблема с разтоварването на повишеното налягане от компресора при рязко връщане на газта в сравнение с турбинираните системи (blow-off клапана) ?
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • С променлива геометрия на турбината.


                        Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                          Не се смятам за капацитет, но доколкото знам, компресора е постоянно зацепен (за коляновия вал ако не греша) за разлика от турбината, която се задейства над определни обороти. Затова и в мненията из нета за двете системи се говори обикновено, че в ниските обороти компресора всъщност товари мотора, но пък го няма резкия скок в мощността в последствие, за разлика от турбото - не товари в ниските, но се усеща осезателно при "kick-in"-момента ...
                          На мен ми е интересен и друг момент - всички знаем за турбо-лага ... и как се решава в системите с турбини. Това го няма при компресора, но как се решава проблема с разтоварването на повишеното налягане от компресора при рязко връщане на газта в сравнение с турбинираните системи (blow-off клапана) ?
                          Той им връзка постоянно с вала ,но някой са зацепени постоянно ,а други се включват като климатиците с някакъв електрически съединител ( по скоро електромагнитен), въпросът ми е на мерцедеса точно от кои е ,че намирам разногласни мнения.
                          Разтоварването става пак чрез Блоу-офф клапан,то няма как иначе ( може да пръсне нещо от пренадув.)
                          П.С. На мен ми е най-оферта ако се пуска когато аз реша,примерно го настройвам на някви обороти ( над 3000) и хем не товари в ниските да дига само разхода и то безцелно и като си караш кротко да е като нормална колица,хем като изпомпаш яко да те изпъва на седялката
                          Поизчетох доста за разликите между компресора и турбото и мисля ,че компресора си е мноо по-удачен вариант,особенно ако не се гони голямо налягане и респективно много коне. Много по-малко грижи има от едно турбо- нямаш греене излишно, опасност от недосмазване в стотиците хиляди обороти като при турбото и дето се вика няма кво да му се счупи толкова,а при едно турбо.... И ако се включва при обороти си е супер,като се избегне натоварването в ниските...абе за мен е по-добре особенно затова което искам ( буст около0.4-0.5)
                          Last edited by don_pepone; d.m.y г., 22:41.
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • На Мерцедеса (С230) с които аз се занимавах преди време беше с ЕЛЕКТРО съединител компресора!
                            Attached Files
                            Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 18:02.
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • http://www.cars.bg/u748177 Някой виждал ли е този звяр ,че ми хвана окото
                              155 1.8 8v SUPER MY95

                              Comment


                              • щом ти е хванал окото !. скачай!
                                155 осем хиляди клапана 16 вериги
                                0884650778 токи4а

                                http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                                Comment

                                Working...
                                X