Края на седмицата ще слагам летните и ще видя на 100% дали е толкова ЕТ то. Иначе един авер беше с същите джанти с гуми 205/45 16 като моите, но с 10мм фланци и не му опираше никъде.
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Last edited by don_pepone; d.m.y г., 00:02.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеКрая на седмицата ще слагам летните и ще видя на 100% дали е толкова ЕТ то. Иначе един авер беше с същите джанти с гуми 205/45 16 като моите, но с 10мм фланци и не му опираше никъде.Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Колеги , споделете ако сте шкурите джанти какъв е най-лесния в кавички начин да си направя джантите. Не са много сложна форма дори никак " спеедлайн 16'' за 155.
Интересува ме какви номера и нужно ли е да минавам през всички номера. Също така водната шкурка трябва да се мокри или просто така се казва (доста тъп въпрос).
Има някакво чудо "Terminator" което по-лесно падала боята с него да го ползвам ли?155 1.8 8v SUPER MY95
Comment
-
Сега за терминатора мога да кажа че върши чудеса, Но не знам как влияе на алуминия,защото знам че на пластмасата и Еб..а мамата.
За шкурките,ако нямаш дълбоки деруги ти трябват шкурка 150-180, 800 (водна) и 1500 или 2000(пак водна) и да водната се мокри,не само се казва така. Най-добре е даже да я накиснеш малко преди да шкуриш с нея и докато се шкуро се полива с вода (едно шише с пробита капачка и пръскаш). След като минеш с финната водна (2000) докато е мокро е направо хлъзгаво гладко, след това подсушаваш, огеждаш за пропуски и дефекти и пръскаш с боята на няколко слоя тънко и накря безцветен лак да запечата боята. Аз тая процедура я правих есента и ефекта беше доста добър виж тук съм качил снимки : http://clubalfaromeo.com/forum/showt...31375&page=541
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщениеще пробвам този петък - събота - неделя да видя какво ще направя
Това е твоя продукт за сваляне на боя.
БОДИ - смивка.
http://avtoprodukti.com/body-smivka-na-sprej-p-48.html
http://avtoprodukti.com/body-smivka-p-46.html
Като махнеш боята и изшкуриш , хубаво е да направиш основа с филер.
http://avtoprodukti.com/bodyfill-spr...iler-p-29.htmlALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщениеще пробвам този петък - събота - неделя да видя какво ще направя, виж ги дали са прави намирай 4 капачки и украсявай колата.
92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от DJ Покажи съобщениеПешо не се занимавай с никакви шкурки и терминатори, преди малко бях в Еконт джантите си изглеждат супер, виж ги дали са прави намирай 4 капачки и украсявай колата.
ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеАми те моите Азевки са мисля 7.5 ЕТ35 16"
Гуми 205/40 17"
Резултат: никъде не опираха.
Според мен и размер 215/40 17" , пак няма да опира никъде. (при неравности отзад си лизват лекинко)
Не виждам причина да не стане с твоята джанта, но избери си друг размер. Моя съвет: 215 40 16" (вместо 225)
Ще имаш по-голям избор при гумите и реалната разлика м/у заводския размер (205/45 16") и нея е около 10 мм. Така, че пак е в приетите разлики.
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщениеДжанта 17" 7 1/2 J ЕТ 30
Гуми 205/40 17"
Резултат: никъде не опираха.
Според мен и размер 215/40 17" , пак няма да опира никъде. (при неравности отзад си лизват лекинко)
Не виждам причина да не стане с твоята джанта, но избери си друг размер. Моя съвет: 215 40 16" (вместо 225)
Ще имаш по-голям избор при гумите и реалната разлика м/у заводския размер (205/45 16") и нея е около 10 мм. Така, че пак е в приетите разлики.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеСамо че при теб става дума за фейс 155, а при Пепоне е преди фейса... а там има разлики във възможностите на калниците.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщениеКолеги, не е във връзка с джантите, но ме интересува някой знае ли що за модул е тоя,дето е заврян под задната седалка?Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеРеле за бензиновата помпа, ако не се лъжа.
Реле време за плафоните.Video meliora proboque deteriora sequor.
Comment
-
Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщениеРеле време за плафоните.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
Comment