Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
    Значи ще се охарчим с още 200лв
    Принципно с плътни дискове са и боксерките. А да сложиш вентилирани на мястото на плътни, трябва и апарата да смениш. Незнам в твоя случай какво е правено.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • И апарати да сменям....вече се изнервям
      Alfa 155 1.9TD '97 EX
      Alfa 166 2.4 JTD EX
      Alfa 156 2.4 JTD

      Comment


      • Давай газ на плътните дискове, не се харчи излишно.
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
          Давай газ на плътните дискове, не се харчи излишно.
          Бе то да давам газ ма са за смяна вече
          Alfa 155 1.9TD '97 EX
          Alfa 166 2.4 JTD EX
          Alfa 156 2.4 JTD

          Comment


          • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Извода е само един...
            Да сме живи и здрави и ние и бабите още поне 100 години! (мноого години след края на 16 клапановите )
            Абе и 300 да сте живи, ма кво толкова ги споменаваш 16 клапановите, като в събота някои направиха 30 старта и всичките в 14ките, пък вие си карайте, ако искате още 2 века 17-8 секундните "безпроблемни" бИгачки.

            Има 155ца с плътни дискове заводско ---- 1.9TD !
            Last edited by миро; d.m.y г., 22:44.
            sigpicex
            147Q2
            300bhp/606nm
            Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

            Comment


            • Вентилираните ги дават 12мм колкото са и плътните мислим....мигър нема да си станат на апаратите
              Alfa 155 1.9TD '97 EX
              Alfa 166 2.4 JTD EX
              Alfa 156 2.4 JTD

              Comment


              • Първоначално публикувано от миро Покажи съобщение
                Абе и 300 да сте живи, ма кво толкова ги споменаваш 16 клапановите, като в събота някои направиха 30 старта и всичките в 14ките, пък вие си карайте, ако искате още 2 века 17-8 секундните "безпроблемни" бИгачки.

                Има 155ца с плътни дискове ---- 1.9TD !
                Разбирам ,че ти си пряко засегнат от думите ми...
                Но една птичка пролет не прави! Това което ти постигаш с твоя си двигател е доста над средностатистическия 16 клапанов и мнооого над 8 клапановия това ми е ясно...
                Обаче тук споменаваме и поддръжка на двата изразена в левове, споменаваме и чупливост на самия двигател и прилежащите му възли и агрегати ( и тяхната цена и издържливост). Изпуснеш ли поддръшката на 16 клапанов почти сигурно ще се предаде много бързо, тук е и разликата с 8 клапановия, тои просто е по-устоичив... Да, по-стар е по-бавен е, но ако се кара всекидневно има и плюсове, ако се навиват километри с него... Сметни разликата във свещи, кабели бобини вариатор дебитомер ремъци и тн консумативи и ще видиш че 8в-то не е толкова лош
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  Разбирам ,че ти си пряко засегнат от думите ми...
                  Но една птичка пролет не прави! Това което ти постигаш с твоя си двигател е доста над средностатистическия 16 клапанов и мнооого над 8 клапановия това ми е ясно...
                  Обаче тук споменаваме и поддръжка на двата изразена в левове, споменаваме и чупливост на самия двигател и прилежащите му възли и агрегати ( и тяхната цена и издържливост). Изпуснеш ли поддръшката на 16 клапанов почти сигурно ще се предаде много бързо, тук е и разликата с 8 клапановия, тои просто е по-устоичив... Да, по-стар е по-бавен е, но ако се кара всекидневно има и плюсове, ако се навиват километри с него... Сметни разликата във свещи, кабели бобини вариатор дебитомер ремъци и тн консумативи и ще видиш че 8в-то не е толкова лош
                  Тези неща са ясни и на него и на теб!

                  Просто целта с която се ползва един мотор, определя колко ще живее. Толкова!
                  Всеки сам решава дали иска да се вози 20 години на 8-те си клапана или иска да е бърз на 402м с 16 клапана. Стига толкова по темата!
                  Last edited by Furious 155; d.m.y г., 09:47.


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                    Тези неща са ясни и на него и на теб!

                    Просто целта с която се ползва един мотор, определя колко ще живее. Толкова!
                    Всеки сам решава дали иска да се вози 20 години на 8-те си клапана или иска да е бърз на 402м с 16 клапана. Стига толкова по темата!
                    Един последен въпрос само?
                    Освен на Миро QV-то има ли друг 16 клапанов дето да дава 14-ки?!!?

                    3 Часа след питането ми... нищо... Малко ще перефразирам питането си тогава!
                    Има във форума заводски непипани коли които да дават задоволителни времена на 400 метра!? Искам Чистача да ми отговори! Да не се окаже ,че не само бабите (155) са уш сдали багажа!
                    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 13:06.
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • Има 2ка 16 клапанова 147-ца (ежедневка) с кожен салон, работещ климатроник и музика Босе, която на Серес и Калояново дава резултати мнооого близки или дори в някои случаи, малко по-добри от новите турбо алфи (митьо, жужа) и някой арезета

                      За справки тук :

                      19ти в общото класиране от 66 коли. Като първите 10 са кажи-речи изцяло пистови бегачки : http://alfisti.bg/images/alfisti/alf...salfaromeo.jpg

                      и тук :

                      5ти в общото класиране от 55 коли.

                      http://alfisti.bg/?step=module_actio...alfisti&lang=2

                      п.с. На 400м 147-цата е висока 15ка с нежен тунинг
                      Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 15:01.
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        Един последен въпрос само?
                        Освен на Миро QV-то има ли друг 16 клапанов дето да дава 14-ки?!!?

                        3 Часа след питането ми... нищо... Малко ще перефразирам питането си тогава!
                        Има във форума заводски непипани коли които да дават задоволителни времена на 400 метра!? Искам Чистача да ми отговори! Да не се окаже ,че не само бабите (155) са уш сдали багажа!
                        Естествено, че има. Всяко едно що годе читаво, Qv или Ti с лекота оставя ризника в точка.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          Един последен въпрос само?
                          Освен на Миро QV-то има ли друг 16 клапанов дето да дава 14-ки?!!?

                          3 Часа след питането ми... нищо... Малко ще перефразирам питането си тогава!
                          Има във форума заводски непипани коли които да дават задоволителни времена на 400 метра!? Искам Чистача да ми отговори! Да не се окаже ,че не само бабите (155) са уш сдали багажа!
                          Според мен задаваш кофти въпроси и няма се намерят много хора да отговорят аргументирано и честно
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • Тая не се брои, щот е 147 . Установено е, че 16-клапановите боклуци не вървят и се скапват бързо само на 155
                            ...
                            155 1,6 TS 16V `96
                            166 2,4 JTD `99
                            147 1,9 JTDm 8V `07

                            Comment


                            • Добре де, вместо да се препираме тука в стария спор 8 срещу 16 клапана, що не вземем да разнищим веднъж завинаги приликите и различията между двата мотора. Ако мога да обобщя, според по-голямата част от форума, 16-клапановият върви повече, но във всяко друго отношение 8-клапановият е по-добър. Аз също от прочетеното смятам, че 8-клапановия има по-добри "заложби"-изцяло алуминиев, лек, с по-здрави карантии и по-добро разгръщане на въртящия момент. Защо обаче въпреки това новият мотор е по-бърз? Дали причината е само в повечето клапани или в по-съвършена електроника? Или има неща в 8-клапановия, които са представлявали непреодолимо конструктивно ограничение навремето, та затова са направили изцяло нов мотор, за да изкарат по-голяма мощност?

                              Comment


                              • То за по-голяма мощност е силно казано,предвид че има 2.0 8в 147 коня в 164-ка от първите, мисля че направата на нов мотор само заради 6-7-8 коня нее рентабилно оправдана.
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X