Първоначално публикувано от pace
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщениеДавай газ на плътните дискове, не се харчи излишно.Alfa 155 1.9TD '97EX
Alfa 166 2.4 JTDEX
Alfa 156 2.4 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеИзвода е само един...
Да сме живи и здрави и ние и бабите още поне 100 години! (мноого години след края на 16 клапановите)
Има 155ца с плътни дискове заводско ---- 1.9TD !Last edited by миро; d.m.y г., 22:44.sigpicex
147Q2
300bhp/606nm
Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars
Comment
-
Първоначално публикувано от миро Покажи съобщениеАбе и 300 да сте живи, ма кво толкова ги споменаваш 16 клапановите, като в събота някои направиха 30 старта и всичките в 14ките, пък вие си карайте, ако искате още 2 века 17-8 секундните "безпроблемни" бИгачки.
Има 155ца с плътни дискове ---- 1.9TD !
Но една птичка пролет не прави! Това което ти постигаш с твоя си двигател е доста над средностатистическия 16 клапанов и мнооого над 8 клапановия това ми е ясно...
Обаче тук споменаваме и поддръжка на двата изразена в левове, споменаваме и чупливост на самия двигател и прилежащите му възли и агрегати ( и тяхната цена и издържливост). Изпуснеш ли поддръшката на 16 клапанов почти сигурно ще се предаде много бързо, тук е и разликата с 8 клапановия, тои просто е по-устоичив... Да, по-стар е по-бавен е, но ако се кара всекидневно има и плюсове, ако се навиват километри с него... Сметни разликата във свещи, кабели бобини вариатор дебитомер ремъци и тн консумативи и ще видиш че 8в-то не е толкова лошsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеРазбирам ,че ти си пряко засегнат от думите ми...
Но една птичка пролет не прави! Това което ти постигаш с твоя си двигател е доста над средностатистическия 16 клапанов и мнооого над 8 клапановия това ми е ясно...
Обаче тук споменаваме и поддръжка на двата изразена в левове, споменаваме и чупливост на самия двигател и прилежащите му възли и агрегати ( и тяхната цена и издържливост). Изпуснеш ли поддръшката на 16 клапанов почти сигурно ще се предаде много бързо, тук е и разликата с 8 клапановия, тои просто е по-устоичив... Да, по-стар е по-бавен е, но ако се кара всекидневно има и плюсове, ако се навиват километри с него... Сметни разликата във свещи, кабели бобини вариатор дебитомер ремъци и тн консумативи и ще видиш че 8в-то не е толкова лош
Просто целта с която се ползва един мотор, определя колко ще живее. Толкова!
Всеки сам решава дали иска да се вози 20 години на 8-те си клапана или иска да е бърз на 402м с 16 клапана. Стига толкова по темата!Last edited by Furious 155; d.m.y г., 09:47.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеТези неща са ясни и на него и на теб!
Просто целта с която се ползва един мотор, определя колко ще живее. Толкова!
Всеки сам решава дали иска да се вози 20 години на 8-те си клапана или иска да е бърз на 402м с 16 клапана. Стига толкова по темата!
Освен на Миро QV-то има ли друг 16 клапанов дето да дава 14-ки?!!?
3 Часа след питането ми... нищо... Малко ще перефразирам питането си тогава!
Има във форума заводски непипани коли които да дават задоволителни времена на 400 метра!? Искам Чистача да ми отговори! Да не се окаже ,че не само бабите (155) са уш сдали багажа!Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 13:06.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Има 2ка 16 клапанова 147-ца (ежедневка) с кожен салон, работещ климатроник и музика Босе, която на Серес и Калояново дава резултати мнооого близки или дори в някои случаи, малко по-добри от новите турбо алфи (митьо, жужа) и някой арезета
За справки тук :
19ти в общото класиране от 66 коли. Като първите 10 са кажи-речи изцяло пистови бегачки : http://alfisti.bg/images/alfisti/alf...salfaromeo.jpg
и тук :
5ти в общото класиране от 55 коли.
http://alfisti.bg/?step=module_actio...alfisti&lang=2
п.с. На 400м 147-цата е висока 15ка с нежен тунингLast edited by digitalundgrd; d.m.y г., 15:01.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеЕдин последен въпрос само?
Освен на Миро QV-то има ли друг 16 клапанов дето да дава 14-ки?!!?
3 Часа след питането ми... нищо... Малко ще перефразирам питането си тогава!
Има във форума заводски непипани коли които да дават задоволителни времена на 400 метра!? Искам Чистача да ми отговори! Да не се окаже ,че не само бабите (155) са уш сдали багажа!Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеЕдин последен въпрос само?
Освен на Миро QV-то има ли друг 16 клапанов дето да дава 14-ки?!!?
3 Часа след питането ми... нищо... Малко ще перефразирам питането си тогава!
Има във форума заводски непипани коли които да дават задоволителни времена на 400 метра!? Искам Чистача да ми отговори! Да не се окаже ,че не само бабите (155) са уш сдали багажа!EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Добре де, вместо да се препираме тука в стария спор 8 срещу 16 клапана, що не вземем да разнищим веднъж завинаги приликите и различията между двата мотора. Ако мога да обобщя, според по-голямата част от форума, 16-клапановият върви повече, но във всяко друго отношение 8-клапановият е по-добър. Аз също от прочетеното смятам, че 8-клапановия има по-добри "заложби"-изцяло алуминиев, лек, с по-здрави карантии и по-добро разгръщане на въртящия момент. Защо обаче въпреки това новият мотор е по-бърз? Дали причината е само в повечето клапани или в по-съвършена електроника? Или има неща в 8-клапановия, които са представлявали непреодолимо конструктивно ограничение навремето, та затова са направили изцяло нов мотор, за да изкарат по-голяма мощност?
Comment
-
То за по-голяма мощност е силно казано,предвид че има 2.0 8в 147 коня в 164-ка от първите, мисля че направата на нов мотор само заради 6-7-8 коня нее рентабилно оправдана.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
Comment