If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
то тази кола реално не струва 1.500 лв както в карса а в пъти повече. Уникално запазена!
Колеги , безкайно съм доволен от автомобила ми, вчера ходих да го погледнат как е ходовата част. Честно казано очаквах 250-300лв. чарколяк да трябва да се сменя. Но уви, всичко излезе 150лв. като баят работи има за смяна. И после ми кажете че не е евтина за поддръжка...
п.с. Бихте ли ми разяснили как да отстраня сълзавенето на масло от вариатора отгоре. че много ме дразни.
Колеги изпадна ми оферта за прагове от QV с детелинките. Дали да ги сменя с риск да стане мн циганиика , така или иначе др. месец ми предстои боя на 1/3 от колата кажи речи.
Колеги изпадна ми оферта за прагове от QV с детелинките. Дали да ги сменя с риск да стане мн циганиика , така или иначе др. месец ми предстои боя на 1/3 от колата кажи речи.
Колега всичко е въпрос на вкус казал Дявола и легнал в копривата.Един приятел има 155 дизел с тези прагове ,ма доколкото знам не стават веднага,тои ги е сложил върху орегиналните с нитове после е китосал нитовете и местата кадето си личи ,че са наслагани и е станало много добре като изработка,ако го видя тези дни ще ги снимам да видиш как стоят.
какви са тия глупости как да не пасват,абсолютно всичко е еднакво.Махаш оригиналните и слагаш тези от QVто без проблеми,няма нитове няма кит няма никви такива работи.
Благодаря колега аз си държа много да си имам винаги една добра 155 ца и твоите думи за мене са важни понеже знам ,че си ценител.Ето линк сега си оправих поста в Представете се.
Ся пичове имам един въпрос.
При ППХ (принудителен празен ход) знам че инжекторите спират да подават гориво, Но но но какво става с искрата към свещите ????
Ква ми е идеята да кажа че да не се чудите. Газаджията ми е взел сигнал за оборотите от 1-ви инжектор но при ППХ газовата не знае ко става и като подам газ приритва леко. та идеята е да се вземе сигнал от бубината,но ако и искрата спира това се обезмисля.
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Не схващам смисъла на това което обясняваш. На газовата ти уредба и трябва да знае кога да пусне гориво в определения цилиндър, останалото си е работа на Бензиновия комп.
ами Фобоса ми се шашка нещо когато колата е на ППХ и подам газ да ускори (да излезе от ППХ) понеже в момента на подаване на газ ГИ-то не знае на колко оборота е колата и пуска там няква газ (по МАП) ама колата леко преритва 2-3 пъти дикато засече бензинов инжектори доката си сметне оборотите.
П.С Това с излишъкана искра в цилиндър при липса на гориво е така,само че пак стигаме до темата на Космическият Т.С.
П.С 2 По принцип знам че ГИ-то се води от бензиновия комп,но това ми обясбява един разборач скоро дето уж прави газови и затова питам,но ако това нее проблем то значи е от кофти настройка
Под 1200 оборота газовите инжектори се включват и работят със зададените стойности за ПХ. Няма как да "не знае" в какви обороти е двигателя. Щом бензиновия комп.-знае, значи и газовия -преработва. Всичко останало са възможности на съответния софтуер.
А и май не е тук мястото за това.
Comment