Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дее и тръба и чудо... Ф53 няма никъде...
    Писна ми да ровя в интернет за да търся и се хванах аз...
    От стара кутия компютърна си взех единия капак, срязах го и се почна

    (остават ми 1-2 елемента е се почват настроики може би)
    Attached Files
    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 17:43.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • Браво много добре, поредна част която излиза без цент
      Но да те питам..синьото е blow off-а, а другото какво е..там на самата тръба ?
      Тази вечер започвай с настройките..

      Comment


      • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
        Колега, само информативно-колко ще ти струва това удоволствие?
        Ще боядисвам няколко детайла,
        2те брони , 3 калника и една врата ,и някакви дреболии ако остане боя

        Общо всичко ще влезе за около 300лв. като в тях имам труд. материали + лепене на броните защото има пукнато.

        п.с. Хвърлете един поглед тук http://prodavalnik.com/145-6-qv-ti-j...lini-i29249191

        за първи път виждам сини детелинки. Дали са оригинални или някакви китайци?

        п.с.2 твърдо съм решил след като боядисам колата да и направя каско..
        155 1.8 8v SUPER MY95

        Comment


        • Първоначално публикувано от Gena7a_Turb0 Покажи съобщение
          ...
          Но да те питам..синьото е blow off-а, а другото какво е..там на самата тръба ?...
          Кихалка за колектор за ГУ - в случая - бустконтролер за ограничаване на надува.
          75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
          155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
          FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
          Мненията са като задниците - всеки си има!

          Comment


          • Първоначално публикувано от Gena7a_Turb0 Покажи съобщение
            Браво много добре, поредна част която излиза без цент
            Но да те питам..синьото е blow off-а, а другото какво е..там на самата тръба ?
            Тази вечер започвай с настройките..
            Ще одговоря с малко предистория...
            Всичко което правя аз работи в момента на друга кола, там обаче имаше проблем в началото! Проблема беше, че турбината вдигаше прекалено голямо налягане. Уестгеит клапана или по-точно лостовата му система нее регулируема и нямаше как да се гласи нищо. Направихме го регулируемо управлението, но се оказа че дори и с отворен докраи уестгеит турбината пак си надува доста но просто го прави на по-високи обороти... Наложи се да се монтира въпросното сребристо клапанче! Това клапанче е реално "кихалка" за колектор! С двете си пружини заводски е идеален клапан които не позволява в колектора налягането да превишава 0.3бар/атм... С малко гласене на пружините се гласи и налягането. Шантава технология е това ама друг начин маи няма!
            Едната кола (движещата се) е закована на 0.6-0.8 някъде а аз ще съм 0.5 таван защото и двигателя ми е с единия крак в оня свят
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Ще одговоря с малко предистория...
              Всичко което правя аз работи в момента на друга кола, там обаче имаше проблем в началото! Проблема беше, че турбината вдигаше прекалено голямо налягане. Уестгеит клапана или по-точно лостовата му система нее регулируема и нямаше как да се гласи нищо. Направихме го регулируемо управлението, но се оказа че дори и с отворен докраи уестгеит турбината пак си надува доста но просто го прави на по-високи обороти... Наложи се да се монтира въпросното сребристо клапанче! Това клапанче е реално "кихалка" за колектор! С двете си пружини заводски е идеален клапан които не позволява в колектора налягането да превишава 0.3бар/атм... С малко гласене на пружините се гласи и налягането. Шантава технология е това ама друг начин маи няма!
              Едната кола (движещата се) е закована на 0.6-0.8 някъде а аз ще съм 0.5 таван защото и двигателя ми е с единия крак в оня свят
              На какви смеси мислиш да настроиш колата.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                Ще одговоря с малко предистория...
                Всичко което правя аз работи в момента на друга кола, там обаче имаше проблем в началото! Проблема беше, че турбината вдигаше прекалено голямо налягане. Уестгеит клапана или по-точно лостовата му система нее регулируема и нямаше как да се гласи нищо. Направихме го регулируемо управлението, но се оказа че дори и с отворен докраи уестгеит турбината пак си надува доста но просто го прави на по-високи обороти... Наложи се да се монтира въпросното сребристо клапанче! Това клапанче е реално "кихалка" за колектор! С двете си пружини заводски е идеален клапан които не позволява в колектора налягането да превишава 0.3бар/атм... С малко гласене на пружините се гласи и налягането. Шантава технология е това ама друг начин маи няма!
                Едната кола (движещата се) е закована на 0.6-0.8 някъде а аз ще съм 0.5 таван защото и двигателя ми е с единия крак в оня свят
                Е щом работи значи е на добре работата !
                Благодаря за разяснението и на двама ви
                Така стана ясно на мен и на другите който имат интерес към това което се случва.
                До колкото разбрах временно интеркулер няма май да има..но за напред предполагам ще се монтира такъв.
                Успех с настройката на колата ! Да се похвалиш че е тръгнала и да качиш снимков материал колега !
                Мотора би трябвало да държи на това налягане, нали го разредихте преди това..?

                Comment


                • Първоначално публикувано от Gena7a_Turb0 Покажи съобщение
                  Е щом работи значи е на добре работата !
                  Благодаря за разяснението и на двама ви
                  Така стана ясно на мен и на другите който имат интерес към това което се случва.
                  До колкото разбрах временно интеркулер няма май да има..но за напред предполагам ще се монтира такъв.
                  Успех с настройката на колата ! Да се похвалиш че е тръгнала и да качиш снимков материал колега !
                  Мотора би трябвало да държи на това налягане, нали го разредихте преди това..?
                  Моята е разредена и ще има кулер(скоро)...
                  75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                  155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                  FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                  Мненията са като задниците - всеки си има!

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Gena7a_Turb0 Покажи съобщение
                    Е щом работи значи е на добре работата !
                    Благодаря за разяснението и на двама ви
                    Така стана ясно на мен и на другите който имат интерес към това което се случва.
                    До колкото разбрах временно интеркулер няма май да има..но за напред предполагам ще се монтира такъв.
                    Успех с настройката на колата ! Да се похвалиш че е тръгнала и да качиш снимков материал колега !
                    Мотора би трябвало да държи на това налягане, нали го разредихте преди това..?
                    Кулер няма да има засега... Очаквам след като заработи не след много време да се скапе мотора обаче!!!
                    А когато това стане... Мисля да инвестирам в части и да го позасиля но както си му е реда (да кажам 1.5 бара)

                    ---------- Post added at 21:40 ---------- Previous post was at 21:30 ----------

                    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                    На какви смеси мислиш да настроиш колата.
                    На правилните
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      Кулер няма да има засега... Очаквам след като заработи не след много време да се скапе мотора обаче!!!
                      А когато това стане... Мисля да инвестирам в части и да го позасиля но както си му е реда (да кажам 1.5 бара)

                      ---------- Post added at 21:40 ---------- Previous post was at 21:30 ----------



                      На правилните
                      Браво на вас!!!
                      Някакви промени по изпускателната система предвиждате ли-просто питам от любопитство
                      Alfa 155 2.0TS 8V '93
                      sigpic
                      VW LADAVAGEN '81
                      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                        Кихалка за колектор за ГУ - в случая - бустконтролер за ограничаване на надува.
                        Лесно ли му се натяга пружината? С шайби? Откъде мога да се снабдя с такъв, че ми стои един подобен на диаметър отвор на маркуча. Та вместо да го затапвам -да го направя кашлящ втори контролер освен "пръформанс" крана със съчмата и пружината.
                        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                        и делта

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                          Браво на вас!!!
                          Някакви промени по изпускателната система предвиждате ли-просто питам от любопитство
                          За сега не.. Гърнетата са си здрави прави а и нямам никакво желание да ми бучи като някои драгстер!!!
                          На Тренди няма на къде да се пипа повече, всичко неръждавеика и само резонатор и краино гърне (и те неръждавеика) но лично за мен е малко шумно така...

                          И точно преди да изгася... Какво да видя!!!
                          Днеска Венци (VFTI) имал рожден ден!!! Пожелавам му много късмет във всичко, здраве пари жени и тн.. (и да го слуша бабата в неговия случаи лелята)!!!!
                          Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:30.
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                            Лесно ли му се натяга пружината? С шайби? Откъде мога да се снабдя с такъв, че ми стои един подобен на диаметър отвор на маркуча. Та вместо да го затапвам -да го направя кашлящ втори контролер освен "пръформанс" крана със съчмата и пружината.
                            http://www.autogasbg.com/shop/products/150.html

                            Диаметрите са 18 или 24 мм на резбите и ~25 мм външен диаметър(аз ползвам него за захващане към т-снадка). Фабричните пружини са ултра меки и дори и 2 със шайби пак ще отварят на около 0,1 мах. Аз си играх с други по-твърди пружини, а също и в комбинация от 2 или повече. С маркуч и помпа с манометър и гледам със съответната пружина/ни на колко отваря. При мен ползвам пружина, с която отваря на ~0,5.
                            Attached Files
                            Last edited by TRENDi; d.m.y г., 08:44.
                            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                            Мненията са като задниците - всеки си има!

                            Comment


                            • mimouzunov тогава не сте разреждали мотора..? Ако е така тъкмо ще се разбере колко държи мотора на заводското сгъстяване (10:1) !
                              До TRENDi дай цяла снимка на мотора, изглежда много добре (може ли?)..имаш ли клип как ускорява сега, иначе с другия мотор съм ги гледал Т'ва е умно с газовата кихалка за колектори !

                              Comment


                              • Колеги моля някой да сподели дали тези прагове са оригинални?

                                http://prodavalnik.com/145-6-qv-ti-j...lini-i29249191

                                за първи път виждам синя детелинка. Незнам дали си заслужават ако не са оригинални..
                                155 1.8 8v SUPER MY95

                                Comment

                                Working...
                                X