Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • http://www.ebay.co.uk/itm/MASS-AIR-F...item20d610bad5

    Какво ще кажете за този дебитомер. Мислите ли че е добър вариант, защото моя е за смяна а втора ръка май не е добър вариант?
    Last edited by SEVEN; d.m.y г., 22:16.
    Алфа Ромео 155 1.8 8V T.Spark 92г.

    Comment


    • Е как пък ще не е добър вариант...Та това е дебитомер за 8в...никога не се сменя. Вземай втора ръка и газ. Няма какво да му стане.... Никакви нови дебитомер
      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
      by RUBIG service

      Comment


      • Защо тогава моя се прецака след като никога не се сменят. Профилактика или????
        Алфа Ромео 155 1.8 8V T.Spark 92г.

        Comment


        • Първоначално публикувано от SEVEN Покажи съобщение
          Защо тогава моя се прецака след като никога не се сменят. Профилактика или????
          Какво му се е прецакало точно. Той не е като на 16в. Тука е една ламарина и пружина. Освен много боклуци с масло да е събрал с времето... Какъв точно му е проблема и по какво реши, че си е заминал.

          П.П Ако наистина си е заминал, ще ти подаря един(само да го намеря )
          Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
          exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
          ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
          ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
          by RUBIG service

          Comment


          • Дошло му е времето. Тествай по-добре със втора ръка.
            155 1.8 8v SUPER MY95

            Comment


            • Ае то може да се провери тоя дебитомер и с мултицет май. Писано е във форума-мисля, че си мени съпротивлението при различни позиции на клапата и в пдф-ите имаше точни стойности. Закачаш мултицета, мърдаш клапата и гледаш. Ако има прекъсвания в сигнала, значи се е износила графитната писта. Отваря се и се преместват четчиците на здрав участък от графитната писта.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                Ако имаш доверен майстор по гърнетата, направо там, почукват ги и ти казват кое е опечено/заминало и кое не. Подготви се психически да сменяш наред. То щом е заминало едно, значи и другите са на подобно положение. Тия "калчища" са ватата от някое от гърнетата, щом е излязла, значи някъде навътре е нагнила централната перфорирана тръба, която е в гърнето.
                Мерси, Колега.
                А реално това ли са симптомите на запушени гърнета? Колата се дави като полудяла, понякога след като забие муцуна седи секуда-две с намалени мощност и изведнъж отпушва. Случва се да замирише на бензин в купето зверски, на изгорели газове... на всичко Знам със сигурност, че след като баща ми е изкавал въпросните стърчащи неща колата почти спряла да го прави, но мина време от тогава. Сега нищо не стърчи, но колата е по-зле от всякога. Мисълта ми е има ли шанс да е заминала лабда сондата или примерно свещи?

                П.С. Ако на някой му се намират излишни читави гърнета за 8В може да пише
                Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                Comment


                • Точно след един такъв опит да го настроя всичко се прецака! Или по скоро аз съм го прецакал. Сега на свободен ход при студен двигател едвам държи обороти и прекъсва колата при потегляне ВИНАГИ! След като го разбутах нещата станаха по зле! Във високите няма ядове но ми се струва че колата не е същата няма я мощността. Кабели, свещи, комутатори, филтър горивен, филтър въздушен, въздуховод - всичко е ново!!!. Прекъсването при потегляне го има и на газ, което ме навежда на мисълта че е дебитомера !!!
                  Алфа Ромео 155 1.8 8V T.Spark 92г.

                  Comment


                  • специална оферта за форума!ако ви се вижда скъпа колата цената се променя!цена 2200 но колата ще бъде със железни джанти 14-ки с 2 чисто нови гуми !другите 2 гуми са дот 2009 летите джанти ще бъдат свалени!поздрави и хайде на промоцията http://www.cars.bg/c415253
                    sigpic 155ex 159ex 530new

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от BiTurbo Покажи съобщение
                      Мерси, Колега.
                      А реално това ли са симптомите на запушени гърнета?
                      Ами за симптоми не мога да ти кажа със сигурност, щото и мойте гърнета не са цвете, но аз като махнах стария изтърбушен катализатор, колата се отпуши значително, а представям си кво е, ако има тапа от вата някъде.

                      Първоначално публикувано от SEVEN Покажи съобщение
                      Точно след един такъв опит да го настроя всичко се прецака! Или по скоро аз съм го прецакал. Сега на свободен ход при студен двигател едвам държи обороти и прекъсва колата при потегляне ВИНАГИ! След като го разбутах нещата станаха по зле! Във високите няма ядове но ми се струва че колата не е същата няма я мощността. Кабели, свещи, комутатори, филтър горивен, филтър въздушен, въздуховод - всичко е ново!!!. Прекъсването при потегляне го има и на газ, което ме навежда на мисълта че е дебитомера !!!
                      Ами аз това не съм си го измислил, че съм го в нета, линк имаше и в нашия форум. Лично съм го правил това нещо върху TPS сензора на дросела, само заради експеримента и никакви проблеми не съм усетил. После все пак го смених де, не е кола имане. Иначе обаче съм съгласен, че трябва да се пипа внимателно-ако колегата е прежалил дебитомера, тогава да го базара

                      Comment


                      • колеги здравейте , бих искал да ми помогнете с разрешването на още един проблем така да се каже на моята 155-ца .

                        Свързан е с загрявнето на колата.

                        Та проблем е там, че осезаемо колата почна да загряв по-бавно.Разбирам го по това, че газовият ми инж. прехвърля доста по-късно от миналата година дори и в по-студени дни. днес при 5-6 градуса засякох че и бяха нужни 3.5км или 9мин. за да достигне тем. за прхвърляне ~~38-40градуса. Миналата година това се случваше да не кажа на 1/2 от това време. Ходих при Роби и той ме увери, че газоват си прехвърля точно както си трябва.Тоест както е било и миналата година.И може би е нещо по колата. Пусна ми моха за термостат.

                        Причините за по-бавното загряване да не да идват от термостат?
                        но пък като загрее колата тем. не пада.

                        Някакви съвети или идей?
                        155 1.8 8v SUPER MY95

                        Comment


                        • колега мойта баба правеше точно така преди да сменя термостата
                          Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                          Comment


                          • Момци,има една издадена 155-ца бензинов фейс само незнам с кой мотор е,ако на някой му трябва нещо ще съдеиствам
                            Alfa 155 1.9TD '97 EX
                            Alfa 166 2.4 JTD EX
                            Alfa 156 2.4 JTD

                            Comment


                            • Като си разтуряте каручките за да инсталирате турбини трябва да знаете и няколко нещица свързани с това в последствие
                              1-во гарнитура на главата е за смяна.. (защото почвате да и давате газ и тя се разпада защото и колата е на 20 години)
                              2-ро разхода на гориво отива в небесата (защото и давате ръчка естествено)
                              3-то Съединителя ви се предава защото така или иначе е бил на финала...
                              4-то По време на цялата операция по ревизии на глави и тн термостата седи на сухо и в последствие не работи адекватно и трябва да се заменя с друг!
                              5-то Водната помпа се предава (ръчкане + годинките и помагат)
                              6-то Спирачките чуствително почват да не работят адекватно
                              7-мо Появяват се разни течове от места за които несте подозирали, че може да има теч и тн... и тн...

                              Въпреки тези "леки" отклонения всеки ден се движим и чакаме да доиде пак топлото време за да се засилваме още (до тук към 3500км от как е с духалката)!!!
                              Понеже сменях 2 пъти термостат и трети път не ми се дават поредните 80лв за нов Берх (или както е там) реших и аз да мина на варианта с такъв от Рено!!!
                              Интересното е, че при оригиналния термостат при напълно загряла кола когато термостата е отворен на максимум същият затваря един от изходите си!! Маркуча които излиза вертикално надолу се "запушва"...
                              Още несъм сложил този от Реното, но когато това стане ще пиша отзиви...
                              Attached Files
                              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 23:17.
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • Еми затваря го, ако съм разбрал правилно, тоя маркуч долния отива към една тръба, която пък отива към водната помпа. Като се затвори тоя изход на термостата, потока не минава през тая тръба, а през предния радиатор. През нея остава да върти само антифриза, идващ от радиаторчето на парното

                                Comment

                                Working...
                                X