If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Та колеги моля Ви , дайте ми някакви насоки дали ще мога да го сменя с старшия (който е доста грамотен от към автомобилите).
Какво трява да сваля и къде да го търся тоя радиатор. Ясно ми е че е някъде в купето пред копчетата на климатроника но до там.. Нужно ли е да свалям абсолютно всичко или има и леко по лесен начин. Моля за някакви насоки.
Смяната е лесна,разглабя се точно до педала на гаста,има два пластмасови капака и като ги свалиш ти става ясно какво да правиш процедурата трае 20-30 мин,при мен проблема беше намирането на радиаторчето...и на края взех втора ръка.
Alfa 155 1.9TD '97 EX
Alfa 166 2.4 JTD EX
Alfa 156 2.4 JTD
Колеги , имам пак проблем с моята кола. Запотява се предния прозорец.Най-лошото е че като пусна на макс духалката на прозореца не се маха. Тоест варианта е антифриз който се изпарява от радиаторчето на парното.Пробвах с тези прахчета дето уж запушват малки дупки, но явно не е малка .От делно на това вече си мисля че загубата ми на антифриз е от него.
Та колеги моля Ви , дайте ми някакви насоки дали ще мога да го сменя с старшия (който е доста грамотен от към автомобилите).
Какво трява да сваля и къде да го търся тоя радиатор. Ясно ми е че е някъде в купето пред копчетата на климатроника но до там.. Нужно ли е да свалям абсолютно всичко или има и леко по лесен начин. Моля за някакви насоки.
Аз мойто радиаторче не съм го вадил, но до колкото знам има само две пластмасови капачета, който трябва да се развият, за да излезе. Долу в краката виж около духалките. Действай смело
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Иначе ако я няма нея, както беше едно време на Типо-то, смяната е песен.
Верно, че моята е 16кл, ама май и твоето не беше по-различно...
Тази тръба има общо с въглавницата във волана. Държи се на два болта - един към кормилната уредба и един към купето. Преди време, при едно сваляне, успях да скъсам болта откъм купето.
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Някой имал ли е следния проблем с TS 8V:
преди да загрее поне до 70 градуса хич не и се ще да върви, реагира мудно на натискането на газта, придърпва малко и т.н. След като загрее няма стигане, всички проблеми изчезват. Съмнявам се в температурния датчик на дебитомера, но бих искал да чуя мнението на хора с повече опит.
Някой имал ли е следния проблем с TS 8V:
преди да загрее поне до 70 градуса хич не и се ще да върви, реагира мудно на натискането на газта, придърпва малко и т.н. След като загрее няма стигане, всички проблеми изчезват. Съмнявам се в температурния датчик на дебитомера, но бих искал да чуя мнението на хора с повече опит.
Този датчик ще го сменя, знам че не е скъп (температурния). Това ли е ? http://mot.bg/temperaturen-datchik-b...280130026.html
Проблема включва и тов, че понякога при студен старт оборотите се колебаят около 800, започват да падат още надолу и след като подам газ се оправя. Горе-долу веднъж на 10 старта го прави. Иначе като запали и всичко е нормално оборотите са 1500 в първия момент, за по-малко от секунда стават 1200 и след като загрее - 900.
Имам още един въпрос - на вашите двигатели колко оборота са нужни за да запалят? На моя от 5 до 8, почти винаги. Мноого рядко, когато е загрял пали от четвърт.
Comment