Първоначално публикувано от VFTI
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщениеХелп. Май от 2-3 дена не ми работят стоповете. Крушките са окей. Бушона е окей. Мисля, че "цъкането" от педала на спирачката не се чува. Това "цъкане" от реле ли е или някаква друга машинка? Някой може ли да ми даде повече инфо и да каже къде се намира и какво що може да е, че в тоя студ ще ми изстина пръстчетата
Мерsи
Мимо, според мен пропусни и този стейдж и направо се гласи за 2 бара
Щом го няма цъкането, което прави този прекъсвач, погледни първо там. Може просто да се е попремстил, тъй като може да се регулира на колко натиснат педал, да светват стоповете.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
В тая връзка има ли 155 оригинално с трети стоп?
Защото гледах някакви схеми от manual-a дето дават такъв, аз имам монтиран но май е допълнително слаган и му бяха изгаснали половината диоди, вчера го свалих и ги презапоих, а малко преди това започна да ми свети чека за изгоряла крушка на стопа, но не се оправи с третия стопVideo meliora proboque deteriora sequor.
Comment
-
Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщениеХелп. Май от 2-3 дена не ми работят стоповете. Крушките са окей. Бушона е окей. Мисля, че "цъкането" от педала на спирачката не се чува. Това "цъкане" от реле ли е или някаква друга машинка? Някой може ли да ми даде повече инфо и да каже къде се намира и какво що може да е, че в тоя студ ще ми изстина пръстчетата
Мерsи
Мимо, според мен пропусни и този стейдж и направо се гласи за 2 бараsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
колеги помощ. Днес 1 час си играх с радиатора на парното. разкачих го извадих го (почти). Но проблема дойде, че опря в лявата част, първо в ръчката за отваряне на предния капак, след това опря и в кутията за бушоните. Има ли някакъв по-лесен начин с който целия панел където влиза радиатора да слезе на долу или просто се разглабя всичко в ляво от радиатора?
п.с. горе долу още 5-10см му трябва и ще излезе.. обаче неще155 1.8 8v SUPER MY95
Comment
-
Колеги я ми отворете очите ,мога ли да си прекача USB вход на плеър кадето няма моя е този от снимката.
http://shopping.virgilio.it/scheda_t...cda_9812r.htmlLast edited by nicola 59; d.m.y г., 16:49.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
имаше някакъв чалъм да си прекараш УСБ , на мястото на АМ станциите , но това съм го виждал за тези най- обикновените , но не би трябвало да е проблем и за такъв вид ЦД. Поръчваше се нещо от ебай ама немога да се сетя точно какво.
Общо взето работата е да имаш оригинално касетофонче но + УСБ
П.с. мамка му и прасе днеска тоя радиатор ми взе акъла. Стана иначе, общо взето разминах се с 30 лв. и 3-4 часа на червей155 1.8 8v SUPER MY95
Comment
-
След седмица почивка днес пак вкарахме с Тренди бабата в ръмжащ вид!!! Има и ядове като например някакъв теч на антифриз зад двигателя и прецакан разтоварващ клапан (един "о" пръстен се е прещипал вътре).
Газовата не работи адекватно, но всички тея щуротии са дреболия според мен!!! Сега се почват тестове на около 1 бар и каквото стане...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Успех братле.
Замерена ли е вече дали реално е ка 8.5 към 1 или е просто на сметки. Ако е реално о с правилни смеси мисшя ще серадваш на добър вървеж на 1барEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Мамка му, днес цял ден ядове с тоя туин спарк, по-точно с кабелите за свещите. След смяната на датчика за температурата така и не разбрах дали има подобрение, защото с тръгването днес газовата гръмна, изплю колектора и хайде в бокса. Разглобих я набързо, сложих нови скоби на маншончетата и ги стегнах яко, ама с гедоре, а не с отверка. Иначе гърми страшно яко, почва да излиза пушек от предния капак през кихалката, ужас. След това отидох до магазина на Стамболийски и си купих едни кабелчета, бюджетни - jan mor за няма и 80лв. Доволен се прибрах, монтирах ги, изкарах я, покарах малко на бензин, реших да мина на газ и .... бам. Отварям капака и о, чудо- новите кабели целите от край до край прехвърлят искра,направо дискотека. Капут. Утре ще им ги връщам. Сложих старите кабели, на тях пък прехвърлят лулите на свещите, но само на 2 или 3 кабела. Самите кабели са здрави. Е няма как да не придърпва, да пали от четвърт и т.н. със прецаканите кабели. Поне след втория гърмеж не изплю колектора, стягането имало ефект. Не смея да дам 200лв за кабели в кутия BERU , щото може да са същите. Не знам какво да правя сега, дали може да си търся само лули, може ли изобщо да ги сменя...1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеКолеги я ми отворете очите ,мога ли да си прекача USB вход на плеър кадето няма мояAlfa 155 1.9TD '97EX
Alfa 166 2.4 JTDEX
Alfa 156 2.4 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от pace Покажи съобщениеИма едни джади за във запалката и не са скъпи155 1.8 8v SUPER MY95
Comment
-
Зарежи тия боклуци, вече има плейърчета с доста по-добро качество и усб-вход на лицевия панел на цена около 60 евро. Има и много по-евтини китайчета, ама не ги коментирам, щото свирят точно както и фм-трансмитерите за гнездото на запалката, пък и в сравнение с това, което имаш, са си жива гавра...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
Comment