Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • По-добре така: http://www.zeperfs.com/en/match1-5.htm, аз съм останал с впечатление, че 16в туин спарк върви до 3-та. Моя въпрос беше, колко върви 2.0 спрямо в6 при равни други условия, демек мотора колко засилва купето.

    Comment


    • http://www.zeperfs.com/en/match5-749.htm
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • Над 16 клапановия нямам наблюдения, ама 8 клапанов няма и да те дръпне. Просто гроздето (шестака) е кисело, щото е високо.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
          По-добре така: http://www.zeperfs.com/en/match1-5.htm, аз съм останал с впечатление, че 16в туин спарк върви до 3-та. Моя въпрос беше, колко върви 2.0 спрямо в6 при равни други условия, демек мотора колко засилва купето.
          Колега грешиш ,2.0 16к върви много ,ма след 3 та,то там е кефа на този мотор 170 на трета 200 на четвърта и 220 на 5 та ма за секунди,този мотор има само силен демараж.
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • Хайде и аз да се включа, понеже до скоро 155-цата беше 2.0 16V. Първото е, че скоростите на 2.0 изобщо не са по - дълги от на 2,5 12V. И при двата мотора на 140 km/h вървят с 4к оборота.
            Второто е че 2.0 16V не може по никакъв начин да дръпне на 2,5. До втора може да го задържи и до толкова, нагоре мача свършва.
            От днес пък съм вече със 6-степенна кутия от 156-ца 2,5 и за сега впечатленията ми са, че предавките са по - късички и колата стана още по - пъргава. За съжаление времето не позволява да я тествам както трябва.

            П.П. Ако все пак има несъгласни за разликата между 2.0 и 2.5 съм готов да се пробваме.
            П.П.2
            Колега nicola 59, все още не съм намерил маркуч и ако ти изпадне ме имай в предвид.
            sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

            Comment


            • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
              Колега грешиш ,2.0 16к върви много ,ма след 3 та,то там е кефа на този мотор 170 на трета 200 на четвърта и 220 на 5 та ма за секунди,този мотор има само силен демараж.
              Няколко клипа на 145 КуВе съм глегал и както сложи 4-та и му правят черта. Но не споря, не съм карал.

              Comment


              • Няма ли някой с т.с. да се пусне с лан? Ако 2.0 т.с. победи, начи ще си купя 1.7 т.с. Ми така де, щом 2.0 бие или е на кантар с 2.5, тогава 1.7 ще бие 2.5. При това ще сложа 1.7 на 164!!
                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                Comment


                • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                  Няма ли някой с т.с. да се пусне с лан? Ако 2.0 т.с. победи, начи ще си купя 1.7 т.с. Ми така де, щом 2.0 бие или е на кантар с 2.5, тогава 1.7 ще бие 2.5. При това ще сложа 1.7 на 164!!
                  К'ви са сега тея глупости 1.7 да бие 2.0... Знам много добре колко вървят верижните агрегати, като съм имал щастието да се бягам с 1.7 1.8 2.0 + 16 клапановите разновидности и с 2.5 в6 (и доста други коли)...
                  При равни условия (състояние на колите гориво шофери) нещата са си точно както следва 1.7<1.8<2.0<2.5
                  Едно време (преди 5-6 години) изоставах от 2.5 (на 400м) с има няма половин секунда, такава разлика (0.5 сек.) постигах само като махна филтъра (с филтър 17.3 а без 16.8 в6 даваше около 16.3)
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    К'ви са сега тея глупости 1.7 да бие 2.0... Знам много добре колко вървят верижните агрегати, като съм имал щастието да се бягам с 1.7 1.8 2.0 + 16 клапановите разновидности и с 2.5 в6 (и доста други коли)...
                    При равни условия (състояние на колите гориво шофери) нещата са си точно както следва 1.7<1.8<2.0<2.5
                    Едно време (преди 5-6 години) изоставах от 2.5 (на 400м) с има няма половин секунда, такава разлика (0.5 сек.) постигах само като махна филтъра (с филтър 17.3 а без 16.8 в6 даваше около 16.3)
                    Еййй верно бе, това са ни едновремешни Божурищки подвизи хахаха. Как ги помниш времената направо ма уби И аз па да си кажа QV стоково дава около 16,3 на 400м. , та стигаме до извода отново, че двете коли вървят наравно 155 V6 и 145 Qv фабрични

                    P.S. Говориш за април месец 2008ма година.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • Ето Радко да си припомниш още по-добре славните времена...

                      http://vbox7.com/play:405cc3c8

                      http://vbox7.com/play:a9766cff

                      http://vbox7.com/play:2ae6962a
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                        Ето Радко да си припомниш още по-добре славните времена...

                        http://vbox7.com/play:405cc3c8

                        http://vbox7.com/play:a9766cff

                        http://vbox7.com/play:2ae6962a
                        Еи сега Тредню ще се замечтае пак да си има 155-ца
                        (тук на тия стартове мисля че и моя милост трябва да я има)
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          Еи сега Тредню ще се замечтае пак да си има 155-ца
                          (тук на тия стартове мисля че и моя милост трябва да я има)
                          Е това са въпросните стартове за дето по-горе споменаваш.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            Е това са въпросните стартове за дето по-горе споменаваш.
                            Много добре помня аз... Няма ли да извадите от архива моите стартове от тогава!? Мисля че са снимани ама...
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                              К'ви са сега тея глупости 1.7 да бие 2.0... Знам много добре колко вървят верижните агрегати, като съм имал щастието да се бягам с 1.7 1.8 2.0 + 16 клапановите разновидности и с 2.5 в6 (и доста други коли)...
                              При равни условия (състояние на колите гориво шофери) нещата са си точно както следва 1.7<1.8<2.0<2.5
                              Едно време (преди 5-6 години) изоставах от 2.5 (на 400м) с има няма половин секунда, такава разлика (0.5 сек.) постигах само като махна филтъра (с филтър 17.3 а без 16.8 в6 даваше около 16.3)
                              И за миг не съм си помислял нещо друго.

                              "К'ви са сега тея глупости 1.7 да бие 2.0..." - естествено, 1.7 никога няма да бие 2.0. По същия начин 2.0 в нито един режим няма да бие 2.5, бил стой старт от място,летящ старт и квото си изберете. Това се опитвам да обясня.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от lan Покажи съобщение
                                Хайде и аз да се включа, понеже до скоро 155-цата беше 2.0 16V. Първото е, че скоростите на 2.0 изобщо не са по - дълги от на 2,5 12V. И при двата мотора на 140 km/h вървят с 4к оборота.
                                Второто е че 2.0 16V не може по никакъв начин да дръпне на 2,5. До втора може да го задържи и до толкова, нагоре мача свършва.
                                От днес пък съм вече със 6-степенна кутия от 156-ца 2,5 и за сега впечатленията ми са, че предавките са по - късички и колата стана още по - пъргава. За съжаление времето не позволява да я тествам както трябва.

                                П.П. Ако все пак има несъгласни за разликата между 2.0 и 2.5 съм готов да се пробваме.
                                П.П.2
                                Колега nicola 59, все още не съм намерил маркуч и ако ти изпадне ме имай в предвид.
                                Знам ,ма то този човек ,маи няма да се върне никога,ходих до тях поне 50 пъти,ако искаш да питам в магазина колко струва нов и да ти кажа.

                                ---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 15:41 ----------

                                Сега ще направя малко разяснение ,та понеже алфата на скоро влезе в противоречие с една стена,и разултата беше 1 на 0 за стената,и алфата получи спукване на предната броня,аз тъсих броня.Проблема беше има ли разлика между старото купе,и новото.На този въпрос от Алфа Ромео казват,че са две различни брони,и имат различни номера.Магазините за авточасти обаче дават една броня,за колите от 92 до 97 година.Питах много хора ма никои не ми отговори конкретно има ли разлика,и каде.Та понеже практиката винаги бие теорията,разлика има.От старото купе става на новото без преправяне,ма ако трее на старото купе да сложиш броня от новото,ще трее се калеми ,и няма направено място за под калниците,то там е разликата,и няма дупки за пласт масовите копчета.
                                155 2.0 16v МY95 Sport

                                Comment

                                Working...
                                X