If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
колеги,помагайте след като си продадох 155-та на един пич той си замина за германия защото там работи сега ми се обади и е направил неква голяма беля!запалил е колата и е решил да и сипе течност за чистачки,след което е видял кутията със бушони от ляво на двигателя и е решил от любопитство да види какво има там махнал е 40 амперовия бушон и колата е угаснала и сега няма палене на таблото нищо не свети все едно няма акумулатор!кофти ми е за колата че не съм имал сериозни проблеми със нея но и това се случва от пусто любопитство ааа и я е карал със сервизния ключ защото бил лъскавмоля ви дайте съвет
има ли някакви признаци за зацапан сепаратор или стъпков мотор. Като бе бая студено преди няколко семици,видях че имам малко пяна от конденза по капачката намаслото и се зачудих за сепаратора и стъпоковия мотор,дали може да им се отрази. Самият сепаратор го бях свалял и чистил преди 2 години,но вътре си бе чисто и общо взето си бе като профилактика
+ 1 за мен като горд собственик на 155
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Даваите идеи след разреждане дали трябва да връткам на някъде разпределителните валове за по-добри показатели на агрегата!!!
В момента с изключен вариатор всички ядове на газ изчезват!!! (на бензин е ок)
Даваите идеи след разреждане дали трябва да връткам на някъде разпределителните валове за по-добри показатели на агрегата!!!
В момента с изключен вариатор всички ядове на газ изчезват!!! (на бензин е ок)
Слагаш едно ключе вътре и според горивото караш с включен или изключен вариатор.
Слагаш едно ключе вътре и според горивото караш с включен или изключен вариатор.
Може да помогне по-твоя въпрос.................. някои германски майстор
Мина ми през акъла да тегля от газовата един кабел които да управлява реле! Когато съм на газ да резва вариатора а когато е на бензин да го пуска отново!!
Тия дни ще разтуря да видя белезите на валовете спрямо коляновия вал дали са където трябва когато трябва защото бая скорострелно я събрахме и може да сме дали малко отклонение...
Мина ми през акъла да тегля от газовата един кабел които да управлява реле! Когато съм на газ да резва вариатора а когато е на бензин да го пуска отново!!
Чиста работа, бахти валовете аз лично нема си играя да ги презацепвам 100 пъти за неясен изход.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Даваите идеи след разреждане дали трябва да връткам на някъде разпределителните валове за по-добри показатели на агрегата!!!
В момента с изключен вариатор всички ядове на газ изчезват!!! (на бензин е ок)
Е за кола с турбо сетъп,слаган от после е нормално да си трябва малко закъснение,затова се бара и софтуера
Иначе за верижките с вариатор не знам как седят нещата понеже никога съм нямъл досег до това чудо
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment