Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
    хванати са с щипки
    Със щипки е пластмасовата основа към моторчето,нагревателя и самото стъкло са лепени...
    Alfa 155 1.9TD '97 EX
    Alfa 166 2.4 JTD EX
    Alfa 156 2.4 JTD

    Comment


    • Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
      Със щипки е пластмасовата основа към моторчето,нагревателя и самото стъкло са лепени...
      Ее, не знам-мойте огледала май нямат подгряване, но след демонтаж не съм ги лепил стъклата-имат си щипки, с които се захващат към кръглата основа на моторчето

      П.С. Не че е лошо да се залепят де-щом са сложили хората лепенка, явно има защо

      Comment


      • Некой мушил ли е 225-35-17 ?
        Alfa 155 1.9TD '97 EX
        Alfa 166 2.4 JTD EX
        Alfa 156 2.4 JTD

        Comment


        • Имам познат който караше старото купе с 215/35/17 и савсем леко му опираха отзад външният ръб при бабунки.
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Имам познат който караше старото купе с 215/35/17 и савсем леко му опираха отзад външният ръб при бабунки.
            Аз съм слагал за проба 215-45-17 и не ми опира изобщо но не знам за 225
            Alfa 155 1.9TD '97 EX
            Alfa 166 2.4 JTD EX
            Alfa 156 2.4 JTD

            Comment


            • Колеги, нормално ли е при тези температури сега да ми загрява колата до степен да пуска перки-за градско каране става въпрос. Влизам днеска в града и след няколко минути каране почна да пуска перките. Освен това забелязвам, че и маслото ми се загрява повече сякаш. Викам абе щом на мене ми е горещо, значи и на колата й е горещо Но все пак като цъкнах на климатроника посочи 14 градуса навън

              Comment


              • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                Колеги, нормално ли е при тези температури сега да ми загрява колата до степен да пуска перки-за градско каране става въпрос. Влизам днеска в града и след няколко минути каране почна да пуска перките. Освен това забелязвам, че и маслото ми се загрява повече сякаш. Викам абе щом на мене ми е горещо, значи и на колата й е горещо Но все пак като цъкнах на климатроника посочи 14 градуса навън
                Моята пускаше перката в такова време (говорим за изключен климатрон) докато не свалих радиатора и изкъпах и двата радиатора с водоструйката. Оттогава не се чува в такова време... Преди това през лятото на климатик в града стрелката подминаваше доста 90-те градуса, а след банята не мърда оттам. Верно, че съм с фиатовия матор, ама май тая болест я имах и при верижната.
                ...
                155 1,6 TS 16V `96
                166 2,4 JTD `99
                147 1,9 JTDm 8V `07

                Comment


                • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                  Моята пускаше перката в такова време (говорим за изключен климатрон) докато не свалих радиатора и изкъпах и двата радиатора с водоструйката. Оттогава не се чува в такова време... Преди това през лятото на климатик в града стрелката подминаваше доста 90-те градуса, а след банята не мърда оттам. Верно, че съм с фиатовия матор, ама май тая болест я имах и при верижната.
                  Обаче само външно ли си го къпал радиатора или си го промивал и вътре?

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                    Обаче само външно ли си го къпал радиатора или си го промивал и вътре?
                    Първо налях добавка за промиване на охладителна система, мисля беше Liqui Moly(въпреки че сума народ ме убеждаваше да не го правя,щото щели да ми се разкапят уплътнения, съединения, парно и т.н. - нищо подобно не се случи, а го правих на 15-годишна кола). После източих антифриза, свалих радиатора, измих основно отвън него и климатичния (нямаш може би идея що боклуци имаше наблъскани между ламелите), даже си поиграх да оправя и изкривените ламели по питата на климатичния Сглобих, налях нов антифриз и ... вече три години без проблеми. Просто колата стана друга.
                    ...
                    155 1,6 TS 16V `96
                    166 2,4 JTD `99
                    147 1,9 JTDm 8V `07

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                      Първо налях добавка за промиване на охладителна система, мисля беше Liqui Moly(въпреки че сума народ ме убеждаваше да не го правя,щото щели да ми се разкапят уплътнения, съединения, парно и т.н. - нищо подобно не се случи, а го правих на 15-годишна кола). После източих антифриза, свалих радиатора, измих основно отвън него и климатичния (нямаш може би идея що боклуци имаше наблъскани между ламелите), даже си поиграх да оправя и изкривените ламели по питата на климатичния Сглобих, налях нов антифриз и ... вече три години без проблеми. Просто колата стана друга.
                      Ясно, благодаря ти, колега-явно ще трябва и аз да се позаиграя с радиаторите. И без това отдавна се каня да го направя

                      Comment


                      • Побеля ми главата с тая охлаждаща система.Първо се предаде термостата,смених го.После радиатора протече,и него смених.За капак на цялата работа умря и мотора на вентилатора,добре,че имах резервен такъв.Монтирах го,смених 40 амперовия бушон(беше изгорял) и вентилатора завъртя при студен мотор.Релетата прозвънени,не е в тях проблема и датчика на радиатора работи.Днес смятам да разглобя кутията с релетата до радиатора,там да не би нещо да е попрегоряло.И така.
                        Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
                          Побеля ми главата с тая охлаждаща система.Първо се предаде термостата,смених го.После радиатора протече,и него смених.За капак на цялата работа умря и мотора на вентилатора,добре,че имах резервен такъв.Монтирах го,смених 40 амперовия бушон(беше изгорял) и вентилатора завъртя при студен мотор.Релетата прозвънени,не е в тях проблема и датчика на радиатора работи.Днес смятам да разглобя кутията с релетата до радиатора,там да не би нещо да е попрегоряло.И така.
                          Съчувствам ти Дано се оправи всичко

                          Comment


                          • Колега релето за мотора на перката се намира под кората отляво на волана.Това реле се оправлява от датчика на радиатора.Това е за втората скорост ако перката се върти по-бавно т.е.на първа скорост проблема е от веригата на климатика но за нея не съм много на ясно
                            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
                              Некой мушил ли е 225-35-17 ?
                              Па да питам...
                              Alfa 155 1.9TD '97 EX
                              Alfa 166 2.4 JTD EX
                              Alfa 156 2.4 JTD

                              Comment


                              • Колеги, някой от вас досега сменял ли е маркучите на масления радиатор? Върти ми се нещо, че май не може да лесно да се развиват откъм самия радиатор...

                                Comment

                                Working...
                                X