Първоначално публикувано от Dimicha
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pace Покажи съобщениеСъс щипки е пластмасовата основа към моторчето,нагревателя и самото стъкло са лепени...
П.С. Не че е лошо да се залепят де-щом са сложили хората лепенка, явно има защо
Comment
-
Имам познат който караше старото купе с 215/35/17 и савсем леко му опираха отзад външният ръб при бабунки.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеИмам познат който караше старото купе с 215/35/17 и савсем леко му опираха отзад външният ръб при бабунки.Alfa 155 1.9TD '97EX
Alfa 166 2.4 JTDEX
Alfa 156 2.4 JTD
Comment
-
Колеги, нормално ли е при тези температури сега да ми загрява колата до степен да пуска перки-за градско каране става въпрос. Влизам днеска в града и след няколко минути каране почна да пуска перките. Освен това забелязвам, че и маслото ми се загрява повече сякаш. Викам абе щом на мене ми е горещо, значи и на колата й е горещоНо все пак като цъкнах на климатроника посочи 14 градуса навън
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеКолеги, нормално ли е при тези температури сега да ми загрява колата до степен да пуска перки-за градско каране става въпрос. Влизам днеска в града и след няколко минути каране почна да пуска перките. Освен това забелязвам, че и маслото ми се загрява повече сякаш. Викам абе щом на мене ми е горещо, значи и на колата й е горещоНо все пак като цъкнах на климатроника посочи 14 градуса навън
...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщениеМоята пускаше перката в такова време (говорим за изключен климатрон) докато не свалих радиатора и изкъпах и двата радиатора с водоструйката. Оттогава не се чува в такова време... Преди това през лятото на климатик в града стрелката подминаваше доста 90-те градуса, а след банята не мърда оттам. Верно, че съм с фиатовия матор, ама май тая болест я имах и при верижната.
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеОбаче само външно ли си го къпал радиатора или си го промивал и вътре?Сглобих, налях нов антифриз и ... вече три години без проблеми. Просто колата стана друга.
...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщениеПърво налях добавка за промиване на охладителна система, мисля беше Liqui Moly(въпреки че сума народ ме убеждаваше да не го правя,щото щели да ми се разкапят уплътнения, съединения, парно и т.н. - нищо подобно не се случи, а го правих на 15-годишна кола). После източих антифриза, свалих радиатора, измих основно отвън него и климатичния (нямаш може би идея що боклуци имаше наблъскани между ламелите), даже си поиграх да оправя и изкривените ламели по питата на климатичнияСглобих, налях нов антифриз и ... вече три години без проблеми. Просто колата стана друга.
Comment
-
Побеля ми главата с тая охлаждаща система.Първо се предаде термостата,смених го.После радиатора протече,и него смених.За капак на цялата работа умря и мотора на вентилатора,добре,че имах резервен такъв.Монтирах го,смених 40 амперовия бушон(беше изгорял) и вентилатора завъртя при студен мотор.Релетата прозвънени,не е в тях проблема и датчика на радиатора работи.Днес смятам да разглобя кутията с релетата до радиатора,там да не би нещо да е попрегоряло.И така.Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT
Comment
-
Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщениеПобеля ми главата с тая охлаждаща система.Първо се предаде термостата,смених го.После радиатора протече,и него смених.За капак на цялата работа умря и мотора на вентилатора,добре,че имах резервен такъв.Монтирах го,смених 40 амперовия бушон(беше изгорял) и вентилатора завъртя при студен мотор.Релетата прозвънени,не е в тях проблема и датчика на радиатора работи.Днес смятам да разглобя кутията с релетата до радиатора,там да не би нещо да е попрегоряло.И така.Дано се оправи всичко
Comment
-
Колега релето за мотора на перката се намира под кората отляво на волана.Това реле се оправлява от датчика на радиатора.Това е за втората скорост ако перката се върти по-бавно т.е.на първа скорост проблема е от веригата на климатика но за нея не съм много на ясноГост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия
Comment
-
Първоначално публикувано от pace Покажи съобщениеНекой мушил ли е 225-35-17 ?Alfa 155 1.9TD '97EX
Alfa 166 2.4 JTDEX
Alfa 156 2.4 JTD
Comment
Comment