Първоначално публикувано от Бобби
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от pesho ot vraca Покажи съобщениеРадяторите са два модела един е по-малък като моя а другия е по-голям. Слагал съм на клиент и могат да се сложат и двата. Но ако се слага по-големия неможен да се сложи предната пластмаса за насочване на въздуха от по-малкия. Клегата който го смени какъв сложи.?
Незнам да има 2 вида!
Преди години смених на моита си 2.0 а преди седмица ли там колко стана на другата която обслужвам (1.7) като нещо ми подсказва че и на двете машини радиатора е еднакъв!!
(маи само на теория има някаква разлика, защото 1.7 е гола кат пушка а мои алф 2.0 е с климатроник, радиаторите обаче са еднакви на 100% в момента)
---------- Post added at 18:27 ---------- Previous post was at 18:21 ----------
Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщениеВиж сега...това,което съм писал,е не да ви осмивам,а да ви успокоя,че да не се плашите от такива температури,особено и колегата,който е постнал снимката с показанията малко над 90.Ако ви притесняват 100 градуса и смятате ,че са много-ок.Иначе съм за това което правите с промивките на радиаторите.Полезное,а и е хубаво да се демонтират и да се измият и "питите".
За пореден път казвам че работната НОРМАЛНА температура за верижна 155-ца е 90 градуса! Всичко по-нагоре е симптом за някакъв проблем, незначи непременно че нещо ще гръмне но НЕ Е НОРМАЛНО!
Престани да подвеждаш хората като им казваш да си карат возилата въпреки че отиват с нормално каране на над 100 градуса!!!
(ми на някои колега ако не му държи капачката на разширителния съд и я изкипи, какво правим)
---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:27 ----------
Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщениеНа този двигател гарнитурата гние между ризите, и това е нормално.
Като на почти всеки двигател с мокри ризи.
Моята гарнитура я смених на 300 000км и беше леко загнила, но още държеше.
След като свалих главата, същата гарнитура буквално се разпадаше от старост... А е карана с читав антифриз и тн.
Маи по-скоро зависи дали е карана с вода и на колко години е а не от километрите пробег.
---------- Post added at 18:35 ---------- Previous post was at 18:34 ----------
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеПрофесионален шофьор си. а говориш небивалици.....не знам дали си карал 155......аз я имам от 26 години....и ще ти кажа, че издухах гарнитура на 90- градуса, без да е прегрявана колата или да тръгне да грее.....просто от старост, издуха антифриза през ауспуха....но като следиш уредите, предотвратяваш някой неща и т.н...за тия години, няма как да не съм и сменил млечните зъбки, но ти си говориш кво си знаеш, чети малко повече техническа литература и се посъветвай с някой механик, който отбира....поне, аз така правя....и не убеждавам хората, че съм прав.......говоря от първо лице, това което съм изпитал...Но не означава, че не може и проблема да е друг...
Той и Тренди те иронизира.....погледни снимката на момчето дет е поснал.....температурата на маслото съвсем малко е мръднала, а на охлаждането е почти на 110 градуса....
И за последно да спомена, на 1-7цата която постоянно седеше на около 100 градуса по стрелка, проблема беше това от снимката... Ако за някои колеги е нормално и няма повод за притеснение според мен проблема си е при тях! (това е след опит за чистене, твърд налеп е)Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 18:45.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
На моята кола водната система буквално свети.
Забелязах го още като сменях термостат за първи път преди години, като я купих.
Видях че вътре всичко е кристално.
Но гарнитурата пак беше загнила.
По-скоро се дължи на конструктивна особеност гниенето и.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщениеВиж сега...това,което съм писал,е не да ви осмивам,а да ви успокоя,че да не се плашите от такива температури,особено и колегата,който е постнал снимката с показанията малко над 90.Ако ви притесняват 100 градуса и смятате ,че са много-ок.Иначе съм за това което правите с промивките на радиаторите.Полезное,а и е хубаво да се демонтират и да се измият и "питите".
Лично аз, добавки и промивки не правя...когато има теч на охладителна течност или масло търся проблема от къде е, а не замазвам положението временно с някаква си добавка....същото се отнася и за греенето....попитах те нещо, ама ти не ми отговори.......ае както и да е пак..)...
Тези на който ни съвпада мнението, не сме от вчера с 155-ци......за което моля за уважение.....ни сме страхливи, най малко уплашени щом подържаме коли на + 20 години.....съобразявай се какво говориш..... старите кучета няма как да подведеш, Но някой нов собственик може .....което не ти прави чест...
---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:30 ----------
Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщениеНа моята кола водната система буквално свети.
Забелязах го още като сменях термостат за първи път преди години, като я купих.
Видях че вътре всичко е кристално.
Но гарнитурата пак беше загнила.
По-скоро се дължи на конструктивна особеност гниенето и.По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеТук уплашени не видях, но както и да е.....за пореден път говориш глупости.....mimouzunov ти каза какво е нормално и кое не е.......
Лично аз, добавки и промивки не правя...когато има теч на охладителна течност или масло търся проблема от къде е, а не замазвам положението временно с някаква си добавка....същото се отнася и за греенето....попитах те нещо, ама ти не ми отговори.......ае както и да е пак..)...
Тези на който ни съвпада мнението, не сме от вчера с 155-ци......за което моля за уважение.....ни сме страхливи, най малко уплашени щом подържаме коли на + 20 години.....съобразявай се какво говориш..... старите кучета няма как да подведеш, Но някой нов собственик може .....което не ти прави чест...
---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:30 ----------
Всичко с времето си...рано или късно идва време за подмяна...
Comment
-
Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщениеНе съм смятал да подвеждам,когото и да е...Казал съм си мнението,нема да се повтарям пак.А и вие неколкократно споменахте,защо и при какви градуси сте сменяли гарнитури,но както и да е.Колите са си ваши,и вие си знаете.
Иначе аз си експериментирам с разни материали и лека полека навивам това онова...
(колектор, турбина, даунпаип вход/изход за маслото са навързани) Сега трябва да мисля за антифриз и въздушните пътища ( и те ще са наново маи)Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 17:55.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Са влекач с леко мпс не може да се сравнява. Едно е да грееш 50 лт. вода ,друго е 6-8 кила.А маслото - няма база за сравнение. И мойта 55-ца почна да грее и зимата няма парно , ама никакво на празен ход.LANCIA DEDRA 2.0 8V Turbo INTEGRALE
LANCIA THEMA 2.0 8V
ALFA ROMEO 155 1.8 8V Silverstone
ALFA ROMEO 155 1.9 turbo D
Comment
-
Първоначално публикувано от cobra_11 Покажи съобщениеСа влекач с леко мпс не може да се сравнява. Едно е да грееш 50 лт. вода ,друго е 6-8 кила.А маслото - няма база за сравнение. И мойта 55-ца почна да грее и зимата няма парно , ама никакво на празен ход.Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Няма нищоПредкамерен задкамерен,все си се охлажда по същия начин.Принципа е еднакъв и при алфи и при камиони.
---------- Post added at 19:23 ---------- Previous post was at 19:21 ----------
Първоначално публикувано от cobra_11Оти се палиш така . И що сравняваш евро 6 с предкамерен дизел. А 190 те отдавна са на скрап. Айде да пием кафе и да си мерим градусите.
Comment
-
Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщениеНяма нищоПредкамерен задкамерен,все си се охлажда по същия начин.Принципа е еднакъв и при алфи и при камиони.
---------- Post added at 19:23 ---------- Previous post was at 19:21 ----------
190 дизел,както 124,все още не са за скрап,както и тд-тата на италянците.
Никои не се е притеснил от 110 градуса примерно...
Въпроса беше в това, да разбереш че едно е да дигне градуси когато е ПОД ТОРМОЗ двигателя и след това да се охлади до нормална работна температура, а друго е да държи високи градуси БЕЗ ВИДИМА ПРИЧИНА...
Надявам се да правиш разлика м-у двете!sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от ivopifecaЗнаеш ли как,навремето,като взех един ДАФ ХФ,КАК ГРЕЕШЕ ПО БАИРИТЕ?След демонтирането на радиатор,кулер и радиатор на климатика,и измиването им,не ми е греял 2 години след това,докато напуснах.Па ти разправяй,че миенето и примивките е ден до пладнеРазбира се,като има проблем с гарнитура,вече е друго,но веднага мислим да може да се разбере,дали грее от нея.
)...относно камионите, нямаше ли отделна твоя тема......то и Магеруса и Татрата работната температура им е 130 градуса, ама са със въздушно охлаждане...
Виж сега...всеки мотор има нормална работна температура.....ако тя не е в границите и я надвишава, значи има проблем.....друг е въпроса кой е по дуракоустойчив и колко държи на издевателства....бемве и алфа много не понасят греене....мое лични наблюдения, особено шестаците на бмв.....и т.н...
Тук специално говорим за 155....ако имаш преки впечатления...споделяй......но не ми говори за камиони и други ....
предлагам да приключим тая тема за охлаждането.....според мен всеки си има глава на раменете и прави това което сметне за добре....
Наздраве момчета....Last edited by Бобби; d.m.y г., 00:06.По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
Comment