Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
    Дам, смених я преди седмица, тъй като старата почна да прави номера. Буксата на помпата е супер. Извадих всички букси отпред - инжектори,бобини,комутатори,дебитомер, релета и бушони и ги напръсках тях и гнездата им с контактен спрей на Protec а след известно време отгоре напръсках и електрозащитен спрей на MOTIP. Имало е мизерийка някъде явно. Днес запали, но ми прави впечатление, че при първо палене сутрин и падат оборотите за 3-4 сек и после си работи ок през цялото време....
    При мен го имаше това с първото палене... Пали и аха да загасне и гасне съответно, повторно палене и пак същото... при трето палене заработва и е ок! След това ако я загася и запаля всичко наред. Оказа се че горивния регулатор не държи адекватно налягането. След като спре помпата, налягането пада доста бързо...

    Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
    Да ми препоръчате задни пружини.....след като предницата вися във въздуха месец и половина....ми се струва, че отзад е клекнала.....или ще се оправят нещата....)
    След някои ден ще се намести...
    При мен сложих задни пружини от 146-ца само защото е по-нова! Височината не се промени никак но се усеща че е по-твърда задницата.
    Last edited by Alfa User; d.m.y г., 17:42.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • И аз така си мислех.....м/у другото амортесьорите са ми ОК....не съм виждал амортесьор да държи ниво на колата, ако не е нивомат, а моите са маслени....та това изказване с скапани амортесьори е пълна глупост за мен....ако амортесьорите са дреп, колата ще се клати в движение като шантонерка на околовръстното , дори задницата ще е по дигната....но нека да прочетем на Тренди подписа...)....излишно е да влизам в полемики...
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • Коя кола е по истинска, сам мога да си преценя......уважавам здравината на ретро автомобилите, но се кефя и на новите.....всички си имат свойте плюсове и минуси.......няма как да ми насадиш твоето мнение....
        Last edited by Alfa User; d.m.y г., 20:52.
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
          Да ми препоръчате задни пружини.....след като предницата вися във въздуха месец и половина....ми се струва, че отзад е клекнала.....или ще се оправят нещата....)
          Да ти дам подложки ако искаш.....и ако ги пазя де
          Alfa 155 1.9TD '97 EX
          Alfa 166 2.4 JTD EX
          Alfa 156 2.4 JTD

          Comment


          • За да промениш височината и то с амортисьор, същия трябва да е по-къс или по-дълък, а ако сложиш същия като този които си махнал чакаи да има разлика във височината....
            Last edited by Alfa User; d.m.y г., 20:55.
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              При мен го имаше това с първото палене... Пали и аха да загасне и гасне съответно, повторно палене и пак същото... при трето палене заработва и е ок! След това ако я загася и запаля всичко наред. Оказа се че горивния регулатор не държи адекватно налягането. След като спре помпата, налягането пада доста бързо...
              Май само това не съм сменял по горивната система Ще пробвам с него също.Благодаря за съвета
              Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

              Comment


              • Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                Май само това не съм сменял по горивната система Ще пробвам с него също.Благодаря за съвета
                Тия дни сменях дюзи и се бях заиграл с бензина...
                Едно време Алф си палеше от раз и безгрижно... С времето обаче, след палене се опитва да гасне или си гасне направо. След 1-2 опита да се запали, запалва и си работи нормално.
                Смених помпата с доста по-голяма (дебит/налягане) проблема си остана. След смяната на дюзите в комплект с регулатора (които е за малко по-високо налягане) всичко се оправи!
                В момента ако разкача рейката и от нея изтече всичкия бензин, при опит след това да се запали колата, същата заработва без никакви колебания!
                Щом си сменял дюзите (надявам се с читави) ти остава регулатора.
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  Тия дни сменях дюзи и се бях заиграл с бензина...
                  Едно време Алф си палеше от раз и безгрижно... С времето обаче, след палене се опитва да гасне или си гасне направо. След 1-2 опита да се запали, запалва и си работи нормално.
                  Смених помпата с доста по-голяма (дебит/налягане) проблема си остана. След смяната на дюзите в комплект с регулатора (които е за малко по-високо налягане) всичко се оправи!
                  В момента ако разкача рейката и от нея изтече всичкия бензин, при опит след това да се запали колата, същата заработва без никакви колебания!
                  Щом си сменял дюзите (надявам се с читави) ти остава регулатора.
                  И помпата смених и ефект нулев. Имаш ли представа, този регулатор има ли чистене с ултразвук и дали би имало ефект ? И друг въпрос - Понеже ново това животно е 350 лв. дали има вариант да се направи тунинг с универсален такъв, който се настройва, че гледам има доста такива варианти по 30-40 лв.?
                  Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                    И помпата смених и ефект нулев. Имаш ли представа, този регулатор има ли чистене с ултразвук и дали би имало ефект ? И друг въпрос - Понеже ново това животно е 350 лв. дали има вариант да се направи тунинг с универсален такъв, който се настройва, че гледам има доста такива варианти по 30-40 лв.?
                    Несъм сигурен за ултразвука... Иначе може да го замениш с такъв от снимките, поне е тестван и работи.
                    (не е и скъп около 60лв беше)
                    Attached Files
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      Несъм сигурен за ултразвука... Иначе може да го замениш с такъв от снимките, поне е тестван и работи.
                      (не е и скъп около 60лв беше)
                      Ха, точно този гледах в китай около 50-60 лв. и щом е тествано, че работи... Адски много много ми помогна, ще се поръча такъв значи
                      Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                      Comment


                      • Колега аз имам подобен регулатор чисто нов ако искаш за проба винаги мога да ти го дам. Има и манометър за по-лесно регулиране.
                        Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
                          Колега аз имам подобен регулатор чисто нов ако искаш за проба винаги мога да ти го дам. Има и манометър за по-лесно регулиране.
                          Вече го поръчах аз и платих , лесно ли се сменя иначе ?
                          Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                            Вече го поръчах аз и платих , лесно ли се сменя иначе ?
                            В бързината една планка съм му направил за захвата..
                            За атмосферна си работи повече от добре клапана, аз дори го бях оставил с малко по-високо нялягане.. Усещаше се подобрение в максималните обороти.
                            За турбинни изпълнения не е оферта точно този клапан, защото не се води прогресивен, не вдига налягането като доиде допълнителния въздух (управлява се само от вакум)
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • Супер, доста полезно.... А горе долу какво налягане трябва да държи при високи обороти ? 2.5 бара или повече ?
                              Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                                Супер, доста полезно.... А горе долу какво налягане трябва да държи при високи обороти ? 2.5 бара или повече ?
                                Оригиналния регулатор е 3 бара...
                                Без да му е закачен вакума е такова налягането.
                                С вакум на празен ход е малко по-ниско налягането, а нагоре би трябвало да е пак 3.
                                Attached Files
                                Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 14:19.
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X