View Full Version : Общи приказки, свързани с АР 164
Pages :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
Айде.
Айде, ама Радо нещо се ослушва.:innocent:
Не се ослушва, ми доколкото го познавам - предполагам вече я е засурнал нанейде с репатрако :roll2:
От сутринта и звъня да я взема, ама не вдига. Мисля да я платя и площадката за разглобяване - пред нас :crazy:
Няма ли никакви документи колата? Не може ли да се регистрира?
Няма ли никакви документи колата? Не може ли да се регистрира?
Има малък талон, днес се уцелихме с мадамата и в сряда я взимам :kicking: Май и на теб не ти се иска да я разфасоваме :naughty:
Никък даже не ми се иска. :-| Изглежда добре колата поне на снимките.
Аз имам интерес към цялата кола,ако стигне до мен разбира се.Ще има тема и аз ГОРД собственик са 164,но май вие момчета няма да ме допуснете до класирането.:sad::no:
грехота е да я разчлените, по добре я олекотете и направете форумна бегачка! ако е хубаф мотора я стягайте за рацерка :boost:
Аз имам интерес към цялата кола,ако стигне до мен разбира се.Ще има тема и аз ГОРД собственик са 164,но май вие момчета няма да ме допуснете до класирането.:sad::no:
Тиии с това определение дет си лепнал на твойта 164-ка(в подписа)... и аз да съм ще ти правя проблеми всеки ден! :upsidedwnsmiley:
Тиии с това определение дет си лепнал на твойта 164-ка(в подписа)... и аз да съм ще ти правя проблеми всеки ден! :upsidedwnsmiley:
Мани Майтапа ,ама откакто го има този подпис е послушна. :idea:
Не ,че не се прави нещо всеки ден по нея ,но не е нищо страшно. :)
face/off
10-01-2011, 00:01
Давам 300лв.
Искам 164:)))
Давам 300лв.
Искам 164:)))
С теб не мога да наддавам ,приятелче си ми ,ако на теб я дадът аз веднага се отказвам от идеята.
Момчета от 164-раздела ,face/off /Венелин/ от 2 години си търси 164-ка иска да предаде Легендата 155*за което естествено ще му се разсърдя и ще го санкционирам 1 шише* и да си вземе параход.Така ,че той найстина заслежава да се докосни до 164-ка . :)
---------- Post added at 07:53 ---------- Previous post was at 07:48 ----------
Давам 300лв.
Искам 164:)))
Вендо забелязваш ли как малкото QV и Digitala/Светльо/ четат и пишат в 155 раздела, а ние с теб в 164?:upsidedwnsmiley::go:
Аз наддавах за тази, ама до 1706 евра ми е последното наддаване и вечерта се отплеснах и изпуснах края:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290518498600&ssPageName=STRK:MEDWX:IT
face/off
10-01-2011, 17:53
[QUOTE=MUROMAN;825287]С теб не мога да наддавам ,приятелче си ми ,ако на теб я дадът аз веднага се отказвам от идеята.
Момчета от 164-раздела ,face/off /Венелин/ от 2 години си търси 164-ка иска да предаде Легендата 155*за което естествено ще му се разсърдя и ще го санкционирам 1 шише* и да си вземе параход.Така ,че той найстина заслежава да се докосни до 164-ка . :)
Май и аз ще се размина за пореден път!!Само новия собственик да не я :jason2: за части,а да си я стегне-поне на снимките изглежда читава!!!
Мариански,за шишето нямаш грижи уредил съм ти го :afro:
Вендо забелязваш ли как малкото QV и Digitala/Светльо/ четат и пишат в 155 раздела, а ние с теб в 164?:upsidedwnsmiley::go:
Кой,където го влече!!
Явно искат да усетят прилива на "неубоздана сила" при шофирането на 155:oops:.Шегувам се:pp:
Aко я вземете тая 164ка и не ви трябват джантите, може да ги пазарим нещо
Aко я вземете тая 164ка и не ви трябват джантите, може да ги пазарим нещо
На тебе за какво са ти ?:oops:
На тебе за какво са ти ?:oops:
За 155цата, че я взех само с тия железните за лятото нямам други
тая жена грози колата само
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Sharp-silver-164-performance-mods-VA-NR-just-72-5K-/190489353986?pt=US_Cars_Trucks&hash=item2c5a0cdf02
тая жена грози колата само
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Sharp-silver-164-performance-mods-VA-NR-just-72-5K-/190489353986?pt=US_Cars_Trucks&hash=item2c5a0cdf02
Кво очакваш ,грозна Американка.:stumm:
164-ката иначе е добра. :drive:
Щшшш... лешоядиии.. искам и аз кокълче от 164-ката ! :-)
Щшшш... лешоядиии.. искам и аз кокълче от 164-ката ! :-)
Ако бях спечелил тази за 1706 евра щяхме да ходим да я караме до тук :)..и щях да ти дам кокалче от старата ми :)
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290518498600&ssPageName=STRK:MEDWX:IT
Щшшш... лешоядиии.. искам и аз кокълче от 164-ката ! :-)
Ех Гриша, Гришааа :choice::hehehm:
Прокле ме ти когато от Пандо взех моята 164-ка.
Не моем се оттървем от тоя вирус от тогава.
Момчета какво стана с онази 164-ка? :coolio:
Айде да я взимаме с face/off да возиме гаджета и да по-гъзареем малко и ние. :)
Тези ще направя 'дисекция' на старите си спирачни маркучи. Да видя защо при натиснат педал от единия излизаше течност едвам. :biggrin:
nachkata
19-01-2011, 19:52
И след едно хубаво почистване да покажа и моята бабичка
RoMeO_156_GTA
20-01-2011, 11:46
Ето едно интересно предложение .. :roll:
http://www.mobile.bg/11294841456246675
Нападайте , докато Бат Вас не ви е изпреварил :Tease:
Ето едно интересно предложение .. :roll:
http://www.mobile.bg/11294841456246675
Нападайте , докато Бат Вас не ви е изпреварил :Tease:
Виждал ли си я тази (нямам парола за да видя сега снимките) но преди седмица ми показваха за 1150 една 3 литрова, но имаше нужда от биела и клапани и още неща. Ако имате парола за мобилето и сте видяли снимките искам да погледна из. Иначе сега 155-цата ме кефи много , НО.....но винаги бих предпочел 3.0 литрова 164 -ка.
П.П. Онази е Пловдивска за 1100 лева. Тук ако човек иска да направи добра 164-ка мисля трябва да вземе двете и ще получи една читава 164 3000 V6 за 2200 лева. Странно е че и в двете обяви се посочва мощност съответно 200 и 198 коня. Това е мощност за 12 клапаново QV на 164 с по голяма компресия на двигателя и с червените шевове по таблото. Странно , че няма снимки и на двете.Иначе мощността би трябвало за 164 92 година с 12 клапана да е 184 к.с (последните са с 179 к.с)
RoMeO_156_GTA
20-01-2011, 17:37
Не съм я виждал тази или поне мисля , че не съм я виждал . Да беше сложил едни снимки поне :) За конете не е ясно , че някои хора не знаят какво продават ... Може и истинска да излезе . Иначе не е лошо предложение щом е в движение .
Някой ако говори с продавача да попита къде се намира точно , токувиж е под носа ми :mrgreen:
Странно е че и в двете обяви се посочва мощност съответно 200 и 198 коня. Това е мощност за 12 клапаново QV на 164 с по голяма компресия на двигателя и с червените шевове по таблото. Странно , че няма снимки и на двете.Иначе мощността би трябвало за 164 92 година с 12 клапана да е 184 к.с (последните са с 179 к.с)
Има такива 164-ки с 200, 192, 184 и 180 коня и всички са с еднаква компресия ! Не е там разликата ;)
Има такива 164-ки с 200, 192, 184 и 180 коня и всички са с еднаква компресия ! Не е там разликата ;)
Разликата не е ли във версиите за различни страни, с катализатор и без и т.н., както и Super, и QV изпъленията?
Е те това са 3 литровите 164.
164 3.0 12V
мотор 064.10-187hp 1987-1993
мотор 064.12-180hp 1987-1993
мотор 643.01-200hp 1990-1993
мотор 643.05-184hp 1993-1997
мотор 663.03-184hp 1995-1998
164 3.0 24V
мотор 643.07-231hp 1993-1998
мотор 663.01/02-210hp 1993-1998
164 3.0 24V 4x4
мотор 643.04/08-233hp 1993-1998
мотор 663.04-231hp 1995-1998
Има такива 164-ки с 200, 192, 184 и 180 коня и всички са с еднаква компресия ! Не е там разликата ;)
Разлика в компресията си мислех че има само за 164 QV 12 клапаново , а за останалите разликата не е в компресията - да Бобо прав си:)
Аз имах в предвид да не би да е QV
Иначе доколкото знам първите са 192 коня , после са 184и 179 коня версии. Имаше нещо важно за инжекционите също , ама не зъм светнат - Бобо ще кажеш ли как бяха и от къде идва разликата за по голямата мощност на първите 12 клапанови QV-та и други разлики. Интересуват ме само 12 клапановите версии. Мисля ще е интересно - то в БГ не сме обсъждали преди много-много 3 литровите двигатели .Благодаря!
Иначе за 24 клапановите знам че има разлика в ръновете между 211(210) коня версията и Q4 и QV 24 клапаново.
ква е разликата между тея 2-та мотора ?
164 3.0 24V 4x4
мотор 643.04/08-233hp 1993-1998
мотор 663.04-231hp 1995-1998
по-мощтния се предлага 93г. а по-слабия 95г.
шо така ?
rasho 33 imola
21-01-2011, 19:56
Е те това са 3 литровите 164.
164 3.0 12V
мотор 064.10-187hp 1987-1993
мотор 064.12-180hp 1987-1993
мотор 643.01-200hp 1990-1993
мотор 643.05-184hp 1993-1997
мотор 663.03-184hp 1995-1998
164 3.0 24V
мотор 643.07-231hp 1993-1998
мотор 663.01/02-210hp 1993-1998
164 3.0 24V 4x4
мотор 643.04/08-233hp 1993-1998
мотор 663.04-231hp 1995-1998
Моя кораб се води 179hp,мотора е 663.03.
Внос от Швейцария,сигурно заради еконормите е по малко:grin:
абе колеги мислех си вместо да давам 100лв за скапан обикновен кулер дали да не дам още толкова за един спортен който стой пред радиаторите. Дали ще има осезаем ефект, и дали ваобще да се захващам, щото трябва да прекарвам нови air pipe и да режа решетката на бронята, смятам и сам да си го правя за това питам дали си струва!
Ефект определено е има.Там където е сложен кулера няма хубаво обдухване и май няма голяма полза от него.:roll: Само не знам дали слагайки го там няма да влушиш топлоотнемането на радиатора на климатика и водния радиатор.:roll:
точно това и аз си мислех, сигурно ще пречи, ще се пробам да го сложа максимално на долу да не пречи на обдухването на радиаторите, ама ме претеснява че така кулера ще стърчи под бронята пък колата ми е на 7 пръста от земята и някой по сериозна неравност ииии ще се наложи пак да търся нов, ще видим тея дни ще премеря кое каде ше е и как ще минава.
точно това и аз си мислех, сигурно ще пречи, ще се пробам да го сложа максимално на долу да не пречи на обдухването на радиаторите, ама ме претеснява че така кулера ще стърчи под бронята пък колата ми е на 7 пръста от земята и някой по сериозна неравност ииии ще се наложи пак да търся нов, ще видим тея дни ще премеря кое каде ше е и как ще минава.
Са ше ти дам жокер - първо проблем с обдухването няма да има със сигурност ако сложиш читав кулер;) Второ що трябва да се набутваш 200 лева като кулера нов струва м/у 130-160лв а да не говориме че ако се поразтърсиш има спортни за 50-60лв втора ръка ;) И трето но не последно не забравяй че има доста коли с фабрично челни кулери, които също могат да се ползват за донор ;)
Са ше ти дам жокер - първо проблем с обдухването няма да има със сигурност ако сложиш читав кулер;) Второ що трябва да се набутваш 200 лева като кулера нов струва м/у 130-160лв а да не говориме че ако се поразтърсиш има спортни за 50-60лв втора ръка ;) И трето но не последно не забравяй че има доста коли с фабрично челни кулери, които също могат да се ползват за донор ;)
знам че кулерите върявят по 150лв някаде, но ше трябват и нови маркучи, и пак ще стъпе горе долу толкова, 2-ра ръка не смятам да взимам, не ми се прявят експерименти! иначе първия жокер ме обнадежди! тва за сега е само проект,като се върна от гермяния след няколко седмици ще я почвам ! И ще проверя във ибеи да видя как вървят горе долу, мерси !
Купих колата на 'задължителните' 160 хил. км. Сега е на 220 хил. Не съм проверявал центровки на валове, не съм регулирал клапани, не съм чистил дюзи, не съм сменял дебитомери... Обаче - всички други Алфи с този мотор вдигат поне 230, моята едвам 215 по километраж. Всички други горят макс 8 извънградско, моята поне 8,5, но без да натискам. В мен ли е пробрема или просто пак съм уцелил най-неподдържаната, най-горящата и най-невървяща 164, произвеждана някога? И как да се оправям с това, без да сменям колата? Моля за Вашите съвети и коментари.
Делян
Купих колата на 'задължителните' 160 хил. км. Сега е на 220 хил. Не съм проверявал центровки на валове, не съм регулирал клапани, не съм чистил дюзи, не съм сменял дебитомери... Обаче - всички други Алфи с този мотор вдигат поне 230, моята едвам 215 по километраж. Всички други горят макс 8 извънградско, моята поне 8,5, но без да натискам. В мен ли е пробрема или просто пак съм уцелил най-неподдържаната, най-горящата и най-невървяща 164, произвеждана някога? И как да се оправям с това, без да сменям колата? Моля за Вашите съвети и коментари.
Делян
new engine ! :)
Motor tauschen, a?
Обмислям го :bg:
xaxa да !
жалко ,че продадох моя беше доста запазен и за 350лв замина.Щях да ти го дам и с куп бонуси покрай него, но ако установиш че ремонтите по твоя ще с скъпи направо друг взимай
Motor tauschen, a?
Обмислям го :bg:
Чай сега ако е 2.0ТС няма как да вдигне повече от 210???
Мойта вече е на 340 000км и немам ядове с мотора :wow:
RoMeO_156_GTA
25-01-2011, 18:58
Колегата или се базика или си търси оправдание да яхне някоя 166-ца с голям бензинов мотор :tooth:
Не знам, обаче в който и форум да чета (автофорум), винаги се оказва, че моята кола върви най-малко, гори най-много и за сметка на това се чупи най-често. Та и сега така... И не знам какво да правя вечи. :spell:
П.С. Откакто смених предните спирачни маркучи и ликвидирах проблема със задържащи предни спирачки, разхода падна драстично. :)
starata alfa
26-01-2011, 14:12
в софия в задръстванията мойта 164 2.0 тс ми е давала 13.5 газ лятото и 14.5 зимата(това при почти постоянно каране и загрял двигател)извънградско(стара загора-софия)при постоянна скорост 120км/ч 6/100 газ при по високи скорости 8-10 /100
Моята днес я засякох, само градско - 12.6 бензин, засечена пълно/пълно. Преди две седмици даде около 11/100. Като се има предвид, че глигана я пали да загрее 5 мин., за да е на топло като слезе и се качи.
Абе добре ти е колата. Моята и тя е така - кви са тия 230 ??? (сигурно не им мери вярно)- най-много 200 по километраж при моята и ако има надолнище и малко отгоре , разход 8,5 извънградско и между 13 и 16 градско в София. При 164 няма кво да я бъзикаш , щом върви с постоянни параметри без да виждаш някакво влошаване, си караш и това е :)
Дидо, и аз си мисля, че си въобгъзяваш - наистина повече от 200-205 и мойта не ще да дигне (ма то по ТТД максималната скорост е 209-210км/ч). Разход извънградско - от 6,5 (галкане на ушенцето) до 8,5л/100км (2-3 и газ колкото може по планински рошав път 50% и 50% магистрала). А градското съм го засичал лятото ~10л/100км. Ма то мойто градско не е баш градско - половината е по Цариградско.
Ето 164 ката Q4 на Дани :)
http://www.youtube.com/watch?v=FP3HK3s3yBw
Късметлия!
И ремъкът е бил на косъм...
и аз си напрайх едно тъпо клипче за музикаката ф колата :)
http://www.youtube.com/watch?v=BrX1kjEIXXo
и аз си напрайх едно тъпо клипче за музикаката ф колата :)
http://www.youtube.com/watch?v=BrX1kjEIXXo
Браво адаш , и песните и мацето са добри ,айде със здраве. :thumbup:
хаха мерси ! :thumbup:
Абе тоя ефект с жълтото светене на дисплея на твоята 164-ка от камерата ли се е получил ?
Вероятно не е сложил зелени крушки
А ето при мен...
да , смених крушките щото много зелено ми беше и викам да вкарам малко контраст, както и на таблото за километража.
A Дидо твоя дисплей работи напълно - кой ти го оправи? Моя сега работи , ама се губят части от него. На моменти работи почти целия , на моменти се губи голяма част (особенно сега в студеното)
П.П. Днес разгледах на Дани 164 Q4 - страшна кола, невероятно спокойна и добра работа на двигателя 3.0 V6 24v, страшна стойка и много добър кожен салон. :Bolt:
Купих си друг, не съм го оправял.
значи колеги говорих с един селянин който продава 164 на части, само че като му зжъннах той бил я дал в няква морга в хасково и му останало само турбото, и му иска 150лв ако някой търси мога да му да координатите.Аз му викам имаш ли кулер то ми каза "кво е туи?" хаха и ми станя ясно че хич го няма, та имал и някви дребни части , ако на някой нещо му трябва да каже :)
Ето и мойте мечтани 164-ки. Ей такава 164-ка искам да имам:
П.П. Според вас трудно ли ще е да инсталирам напълно оборудван (радиатори,кабели, комп и колектори) двигател 3.0 V6 24v от 166 на моята 164-ка Super, като ползвам и части от 164 V6 turbo.
абе колеги в интеркулера трябва ли да има масло ?
RoMeO_156_GTA
08-02-2011, 11:03
абе колеги в интеркулера трябва ли да има масло ?
Чудиш се дали да наливаш масло или си изненадан , че е имало масло вътре :roll:
изненадан съм че има масло, и то доста !
RoMeO_156_GTA
08-02-2011, 12:05
изненадан съм че има масло, и то доста !
Вчера точно говорихме на тази тема с колеги от форума , само че за жтд . Едното момче се беше вкарало във филма , че му е заминала турбината , понеже маркуча към кулера бил омаслен и капели капки масло от скобата . Та след доста консултации се оказа , че е нормално да има , заради маслените пари които преминават и образуващият се конденз . При теб може да не е бил свалян от както е станала кола и се е трупало с времето ...
От друга страна като сваляхме на 2.4-то беше в доста добро състояние . С едно Meglio се изчистиха всичките налепи и стана като нов :thumbup:
Е неговия като нов няма да стане защото го потроши в последния сняг който валя :sad:
Вчера точно говорихме на тази тема с колеги от форума , само че за жтд . Едното момче се беше вкарало във филма , че му е заминала турбината , понеже маркуча към кулера бил омаслен и капели капки масло от скобата . Та след доста консултации се оказа , че е нормално да има , заради маслените пари които преминават и образуващият се конденз . При теб може да не е бил свалян от както е станала кола и се е трупало с времето ...
От друга страна като сваляхме на 2.4-то беше в доста добро състояние . С едно Meglio се изчистиха всичките налепи и стана като нов :thumbup:
мерси колега, успокои ме, щото и аз си мислех че турбината е тръгнала но щом е нормално е добре! Какво е това Меглио , от каде да го взема и как се почиства с него ?
Е неговия като нов няма да стане защото го потроши в последния сняг който валя :sad:
взех друг, в добро видимо състояние но пак има масло в него
RoMeO_156_GTA
08-02-2011, 17:18
Обезмаслител на приемлива цена , домакините много го ползват :mrgreen: Но върши доста добра работа :) Пръскаш хубаво навсякъде , оставяш да се разкисне малко препарата , след това на течаща вода се изплаква . Така няколко пъти
http://www.allegro-bg.com/pic/products/866163038.jpg
ок,мерси колега, ще го потърся , да видим ко ще стане ! :):spiteful:
ок,мерси колега, ще го потърся , да видим ко ще стане ! :):spiteful:
Има го в Пикадили ..... ама там вече ще потърсиш .
Или използвай Joker - вземи жена със себе си , те винаги знаят къде да търсят такива препарати ;)
Ние знаем къде стои бирата , месото и хляба :cheers:
Има го в Пикадили ..... ама там вече ще потърсиш .
Или използвай Joker - вземи жена със себе си , те винаги знаят къде да търсят такива препарати ;)
Ние знаем къде стои бирата , месото и хляба :cheers:
хахаха, аз бира не пия ама водката знам каде е, ся гледах в ЦБА за тоя препарат ма го нямаше, утре ще скокна до пикадили да го взема !
Вземи 2 литра кореселин от железарията.Изсипи 1,5 литра в кулера, затапи го и се направи на барманче с шейкър в ръка.Остави го час да разкисне мизерията, изсипи я и с другия половин литър го изплакни.
За да не задържа масло в кулера от време на време на магистралата газ до ламарината на 3-та и 4-та и готово.:wc:
ми аз ся взех един обезмаслител, накиснах го в гореща вода и 1 литар от обезаслителя и бая лайна се разтекоха, пък за настъпването, от време на време щото имам чуството че е супер рехава и във всеки 1 момент може да и стане нещо :)
така, колата ми е готова, то голяма играчка, фара се сваля цялата кутия на въздушния филтър, сички маркучи и тръби. Лесно излезе но трудно влезе, както и да е утре вече ше се кара,че сега ме домързя да сложа бронята!
значи просто не съм очаквал,че найстина толкова върви:big_whoops: доста по добре набира сега от колкото със стария кулер, препоръчвам на всички да си ги изчистите, направоо много съм доволен !
веднага се сверих със пассат 4 1.9ТДИ 110к.с. Учудващо алфата е с 1 кола пред пасата, а преди вървях 1 калник зад него !
MILEN 76
13-02-2011, 11:52
Някой не иска ли 164 ТД :unsure:.Мислим да минаваме на 166 вече :gruebel:
И аз мислим, ама парите не мислят. :)
Набелязал съм 166 3.2 около 2005-2006 година ...
яяяя най добре си катайте 164-ките, не мислете за глупости :)
яяяя най добре си катайте 164-ките, не мислете за глупости :)
Хапсолютно верно :clap2:
задните спирачни апарати от бензинова стават ли на дизела ?
задните спирачни апарати от бензинова стават ли на дизела ?
Би трябвало. Аз лично от главина с 5 болта взех апарата и на мойта стана, но онази беше 2.0 Турбо ако се не лъжа...
don_pepone
18-02-2011, 15:42
Здравейте колеги. За да не пускам излишни теми реших да пиша тук, защото нее нещо важно а си е любопитство.
Та въпросът ми е : Някой може ли да ми даде някакви снимки на изпускателната система на 2.0 В6 турбо и ако има и на турбо пътищата на въздуха. Също така ме интересува дали има друга разлика междо 2.0 В6 и 2.5 В6 освен диаметъра на буталата и компресията. Имам предвид дали моторите са идентични или само така изглежда.
Интересувам се защото си мисля ако става само с подмяна на екуто,изпускателите и тръбите за виздуха да сложа турбо от 2.0 В6 на моят шестак ще стане мега ефект :spiteful:
На 164 2,5 има само турбо дизел - то е и единствения дизел в модела де .
V6 са 2,0 TB u v6 3,0 .
Има и 2,0 ТB с четири цилиндров мотор но са по-дефицит .
На 164 2,5 има само турбо дизел - то е и единствения дизел в модела де .
V6 са 2,0 TB u v6 3,0 .
Има и 2,0 ТB с четири цилиндров мотор но са по-дефицит .
Той колегата има впредвид да сложи турбото от 164 2,0 V6 на 155 2,5 V6
don_pepone
18-02-2011, 21:01
Той колегата има впредвид да сложи турбото от 164 2,0 V6 на 155 2,5 V6
Абсолютно правилно
Като че ли въпроса не е за общи, но все пак: Като дям ляв мигач или аварийни - всичко е ОК. На десен - цъкането на релето е два пъти по-бързо. Утре ще погледна дали изобщо свети десния, в смисъл да не е горнала ламбата. Ако свети може ли да е нещо друго освен релето, и ако е релето - каква може е причината?
......е горнала ламбата.....
Като че ли въпроса не е за общи, но все пак: Като дям ляв мигач или аварийни - всичко е ОК. На десен - цъкането на релето е два пъти по-бързо. Утре ще погледна дали изобщо свети десния, в смисъл да не е горнала ламбата. Ако свети може ли да е нещо друго освен релето, и ако е релето - каква може е причината?
И на мене ми горят предимно десните ламби ама то защото обичам да карам само направо и на дясно . Вследствие се износва прекомерно ламбата на десния мигач и :chair:
А сега сериозно - крушка е изгоряла Владко .
don_pepone
23-02-2011, 15:46
Здравейте колеги. За да не пускам излишни теми реших да пиша тук, защото нее нещо важно а си е любопитство.
Та въпросът ми е : Някой може ли да ми даде някакви снимки на изпускателната система на 2.0 В6 турбо и ако има и на турбо пътищата на въздуха. Също така ме интересува дали има друга разлика междо 2.0 В6 и 2.5 В6 освен диаметъра на буталата и компресията. Имам предвид дали моторите са идентични или само така изглежда.
Интересувам се защото си мисля ако става само с подмяна на екуто,изпускателите и тръбите за виздуха да сложа турбо от 2.0 В6 на моят шестак ще стане мега ефект :spiteful:
Никой ли не може да ми помогне ?
starata alfa
23-02-2011, 17:00
някой може ли да ми каже на в6 моторите кой е номера на дюзите и колко коня са[COLOR="Silver"]
---------- Post added at 17:00 ---------- Previous post was at 16:57 ----------
някой може ли да ми каже на в6 моторите кой е номера на дюзите и колко коня са
Според един ямболски сайт за италянски авточасти на V6 и на T.S. инжекторите са еднакви .
Производител: FIAT
Описание на продукта:
Каталожен номер: 7626715
Оригинален номер: 7626715, 60808140, 605133380
Като коне ориентировъчно същите се монтират и на
3.0 24V QV AR 64304 233к.с.
Колко к.см. сатрябва да се види някъде по каталозите .
И на мене ми горят предимно десните ламби ама то защото обичам да карам само направо и на дясно . Вследствие се износва прекомерно ламбата на десния мигач и :chair:
А сега сериозно - крушка е изгоряла Владко .
Тенкю пипъли!
Така, така. Почти бях сигурен, просто забравих да проверя снощи... За късмет е предната, така че като намеря някой с по-тънки пръсти - ще я сменя (по-скоро ще ми я смени). Но досега никога на нито една от колите дето съм карал не е горяла ламбата. В тая връзка на пенделчовците дали не им горят левите, а?!? :gay[1]::rotfl:
Според един ямболски сайт за италянски авточасти на V6 и на T.S. инжекторите са еднакви .
Производител: FIAT
Описание на продукта:
Каталожен номер: 7626715
Оригинален номер: 7626715, 60808140, 605133380
Като коне ориентировъчно същите се монтират и на
3.0 24V QV AR 64304 233к.с.
Колко к.см. сатрябва да се види някъде по каталозите .
Да еднакви са и са 195cc.
Владо за да е пълен късмета трябва да е на преден десен ;) за там вече ще трябва гинеколог за да я смени ;)
starata alfa
23-02-2011, 23:32
Според един ямболски сайт за италянски авточасти на V6 и на T.S. инжекторите са еднакви .
Производител: FIAT
Описание на продукта:
Каталожен номер: 7626715
Оригинален номер: 7626715, 60808140, 605133380
Като коне ориентировъчно същите се монтират и на
3.0 24V QV AR 64304 233к.с.
Колко к.см. сатрябва да се види някъде по каталозите .
По каталог излиза 190сс/мин със сигурност ли са 233 коня в24 моторите
Различните версии на моторите са различни коне .
А щом и Bobo потвърждава съм склонен да вярвам на това което пише .
starata alfa
23-02-2011, 23:55
колегата аско88 каза че неговата е 204 коня ,най вече ме интересува кой мотор е с най много коне и дюзите еднакви ли са.трябва да са 0 280 150 702
Нямам TecDoc за да проверя - утре ще видя за 0 280 150 702
......е горнала ламбата.....
Владо за да е пълен късмета трябва да е на преден десен ;) за там вече ще трябва гинеколог за да я смени ;)
За няма минута я смених. Това обаче едва ли ме прави гинеколог :static:
Синьор Т. Бегали го е измислил не много лошо - всъщност лесно става.
starata alfa
26-02-2011, 00:03
Нямам TecDoc за да проверя - утре ще видя за 0 280 150 702усря ли да намериш нещо
Точно на следващото каране започна да разцъква на къс пас релето - и кво си мислите - ми да - левия преден мигач. Как ги смятат тия крушки не нам, ма горнаха почти едновременно. Да се бяха наговорили - пак нямаше да е в такъв синхрон.
таман и направих итеркулера и се радвах на новото вървене взе че се спука маркуч за антифриз и пак паметник пред блока :? има нещо прокълнато в тая кола , сега трябва да сваля половината неща около двигателя да го сменям, направо умирам от яд !!!!!!!
RUNNING WILD
06-03-2011, 20:18
И аз така съм си мислел за прокълнато ама си е просто амортизация нищо повече,но за съжаление е отделяне на време и пари и малко технически познания за повечето неща а ако има и някой който поназнайва нещо да го викнеш е по-бързо и лесно от сервиз и на момента става.
Явно съм си пуснал темата в грешния раздел и админа я е премахнал или преместил,но все пак да питам : Само аз ли смятам да ходя на протеста в неделя или ще има още "наивници" като мен :screwy::bg:
nblagoev
09-03-2011, 14:52
Явно съм си пуснал темата в грешния раздел и админа я е премахнал или преместил,но все пак да питам : Само аз ли смятам да ходя на протеста в неделя или ще има още "наивници" като мен :screwy::bg:
Има друга тема, затова е премахната твоята. ;)
Ето линк: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=56507
RUNNING WILD
19-03-2011, 17:05
преди 3 години ми пускаше леко капачката за маслото пласмасовата с 2 крачета,и аз се издразних и хванах една кърпа да не превърта и я пренатегнах и тя се спука и почна да тече хвърля от веригата масло,търсих такава в Ти ен Кар-няма и струва 30 лева и само поръчка,ходих до 2 морги-няма взели са ги,и се обадих на едно момче майсторче да го питам какво да правя и той ми вика айде със мене и ми се смее,отидохме до Младост 3 в магазина за ЛАДА При Бабата и зехме оригинална руска капачка за жигула с надписи ВАЗ от горе струва точно 2.50 лв...просто изчистих с обезмаслител и тя залепна с скърцане :)
@RUNNING WILD
С подложка от маслоустойчива гума също става .
RUNNING WILD
19-03-2011, 18:13
е айде де ама кой да се сети и да знае че има такова нещо?аз зех и един от така наречените О пръстени но не става,аз съм технически неграмотен,всичко свързано с колите ми е чуждо и непонятно и ми се струва ужасно сложно и объркано,мога да сменям гуми с джанти,да сипвам течност за чистачки-даже сам си я разреждам,мога да давам ток,да тегля некой закъсал това го владея,оня ден видях че няма датчик на термостата на новият и викам айдееееееее пак съм забравил да си поръчам датчик за термостат ама се сетих и го свалих сам старият и го навих с клещите :)и съм си сменил сам една крушка на задният стоп с направление от човек до мене и той ми каза докато ти обясня пази се аз да я сменя че ми омръзна...не мога да запомня кое къде седи,не си познавам частите,иначе колата ми е оборудвана,клещи резачки,отверка права 3 бр,отверка кръстата 2 бр,френски ключ,резервни болтове,въже за теглене,кабели за ток уникални аз съм си ги правил,клещи обикновенни,ключ за сваляне на свещи,чук,брадва,ръкавици за ремонт да не се цапаш,постелка да с еляга,абе какво ли не проблема само е че като извадя циганията даже не знам кое за какво служи все едно съм извадил зъболекарски инструменти около колата,нема дь казвам че преди 3 години съм доливал масло Селения Голд през пробката на щеката едвам съм го целил като зех колата че ми се стори малко и не видех оня от къде го сипа щото простеех,иначе имам желание де като се събереме по кафетата и става дума за коли и помним тука от форума кой какво е казал и се правим на разбирач абе разтегам ги здраво как ми верват не знам,оня ден един ме пита абе вика с 16 винтила ли ти е алфата?аз се чудих и му казах не бе аз съм с новият мотор...седе гледа ме умно...е кво да му кажа?
Ето до къде се стигна след последния куцуз с тая кола.
Марияне какви ги сътвори пак ?
ами пружините ми продължават да изпускат и не си првя труда да сложа от другата алфа новите пружини с амортесьорите иии колата ми стана вече на 5 пръста от земята което в последствие доведе до удар със видимо нисък бордюр и се стигна до строшаване на водния радиатор,радиатора на климатика( с фреон на 2 месеца) и смачкване на цялата гредичка на която се държат радиаторите, всичко си го имам без водния радиатор, който не мога да го намеря никаде, поне 2-ра ръка какъвто търся! След като направя радиаторите вече на 100% сменяма умрелите пружини и амортесьори !
Има няколко Т.С. на чаркове обаче не съм сигурен дали са еднакви радиаторите. Боби може да знае ,че има поглед и над Т.С. и над дизела .
Навремето като търсих радиатор за мойта (така и не намерих тогава, а го пълних с разни гадости) мисля че бяха различни от Суперката и от старата. Може би с повечко майсторлък и играчка с маркучлетата може да се направи, ма на съм сигурен...
да, и на мен не ми се пълни с такива присадки пу*ки майни.Радиатора на бензиновата е по малък и е с 1 перка, и трябва да търся от дизелова суперка, и не ми се занимава да преправям щото все нещо няма да е както трябва.
То пълненето с добавките (акита) не е толкова страшен проблем, ако ти е читаво радиаторчето на парното (или поне аз така си мисля). Аз понеже го сменях и реших, че опасността при наливането на акитата да го запуша е малка.
ами сменях го преди 1 година, колко да е читаво ;-)
ще видим, ако не намеря ще пробам да го пълня с такива лайна.
Аз също го смених - за да мога да наливам акита. Стана. От есента как съм запушил - даже не съм доливал. Ако те интересува с какво - пиши, ще ги потърся в нета и ще ти ги покажа акитата. Не е нужно да ползваш същите, но това при мен работи (засега).
ами добре, кажи какво налива, ще пробвам. Колкото и да не ми се иска ще сложа да видим какво ще стане
Точно това което казва Дидо. Всъщност той ми го препоръча. Сини пластмасови флакончета с форма на туби - почти навсякъде по бензиностанциите ги има. Само дето аз промих преди това със препарат за почистване на същата фирма. Мисля че в наличната охлаждаща течност трябва да добавиш препарата за промиване (трябва да поизточиш водица от разширителния съд за да засмуче със сигурност почистващия препарат в системата), след почистването източваш всичко възможно, промиваш с вода много яко, и после наливаш добавката за запушване и след това новия антифриз със водата. Написаното от мен ползвай за ориентир, води се само от упътванията на флакончетата (като купуваш - избери някое с незамацани надписи). Между наливанията има доста къркорене на мотора - така че сипи и тунджа. И гледай да се обезвъздуши системата добре накрая - да нема ау-бау.
mgamishev
23-03-2011, 09:12
Колеги,
може ли да ме насочите от къде аджъба да си намеря кабели за свещи за 2.0 V6 мотор.
Защото тези на Бош не са за нормални хора /*комплекта 7-те кабела + този с датчика 700лв :dark2: */
Благодаря предварително :)
Колеги,
може ли да ме насочите от къде аджъба да си намеря кабели за свещи за 2.0 V6 мотор.
Защото тези на Бош не са за нормални хора /*комплекта 7-те кабела + този с датчика 700лв :dark2: */
Благодаря предварително :)
Aми аз за 155-ца 6 цилиндрова взех Магнакор за 119 паунда +19 паунда доставка, но за 164 V6 Turbo гледам са по скъпички от 119, виж това:
http://cgi.ebay.co.uk/MAGNECOR-IGNITION-HT-LEADS-Alfa-Romeo-164-2-0-V6-Turbo-/360352961477?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e6b5d3c5
Точно това което казва Дидо. Всъщност той ми го препоръча. Сини пластмасови флакончета с форма на туби - почти навсякъде по бензиностанциите ги има. Само дето аз промих преди това със препарат за почистване на същата фирма. Мисля че в наличната охлаждаща течност трябва да добавиш препарата за промиване (трябва да поизточиш водица от разширителния съд за да засмуче със сигурност почистващия препарат в системата), след почистването източваш всичко възможно, промиваш с вода много яко, и после наливаш добавката за запушване и след това новия антифриз със водата. Написаното от мен ползвай за ориентир, води се само от упътванията на флакончетата (като купуваш - избери някое с незамацани надписи). Между наливанията има доста къркорене на мотора - така че сипи и тунджа. И гледай да се обезвъздуши системата добре накрая - да нема ау-бау.
ами системата ми е промита преди 2 месеца като сменях антифриза, така,че няма нужда май от промивка, намерих това което дидо писа, и утре ще видя какво ще стане ! мерси !
Въпроса е колко голяма е дупката...
Щом си промивал - ОК - само направи така, че цялото количество от добавката да се намъкне със сигурност в системата. А за дупката Дидо е прав - ако е много голяма - може и да не стане. При мен в началото сълзеше слабо, после се позасили. Но в крайна сметка стана. Дано и при теб да стане.
ами не знам колко е голяма, не мога да я видя, даже малко ме съмнява да стане щото направо си тече :-x, но ще пробвам, така и така съм затворил 10лв ф тая течност, даже не знам дали и утре ще пробвам щото ще се местя в друго жилище и трябва да обикалям за обзавеждане и техники, но като го направя ще пиша какво е станало и евентуално за друг съвет :)
сипах течноста за запушване, капа около 15 сек. и всичко свърши, няма течове няма мечове, висчко е ОК :crazy: , мерси братлета !!!!
Сега остава да послагаш картона под нея за една седмица - да си сигурен че няма капки и това е.
ари ся, не съм перфекционист поне за колата, 1-2-3 капки не са проблем, но засега няма никакви !
Тва да се чува. Явно е станало бетон.
starata alfa
31-03-2011, 01:26
колеги къде се намира датчика за външната темперетура на 2.0 тс 92 година
на суперката е под лявото огледало
starata alfa
31-03-2011, 13:00
на суперката е под лявото огледало
Вътре в самото огледало ли е и какво представлява,макар че при мойта май нее там
Вътре в самото огледало ли е и какво представлява,макар че при мойта май нее там
Ако си с междинката (старите огледала и брони и новите фарове с лупите) се намира в лявото огледало (шофьорското). Вграден е в долната част на огледалото. Представлява една пластмасова пъпка на малка пластмасова планка.
starata alfa
31-03-2011, 13:16
Ако си с междинката (старите огледала и брони и новите фарове с лупите) се намира в лявото огледало (шофьорското). Вграден е в долната част на огледалото. Представлява една пластмасова пъпка на малка пластмасова планка.
Да такава е а само датчика можели да се извади и премести или върви комплект с огледалото
Може, вади се пластмасовата пластина. Внимавай като я вадиш, използвай тънка отвертка.
колеги пуснах тема в раздел продава ама ще пусна мнение и тук за повече гледаемост ! Частите са от 164 2.5ТД 96г. цените са по договаряне. Та ето какво се продава !
Днеска от една Алфа 164 3л 24в , купих долните : за моята турбинирана алфа
Климатроник пиано , средната духалка ,
въздухомера-(фабр термометер няма) ,19 броя релета-оригинални(вкл BOSCH релетата завършващи с 12 и 13 число) , 2'те термичните сенсори заедно с термостата , външна дръжка лява врата , вътрешна дръжка врата , пулта за управление на огледалата и останалите ,още 3 копчета за вдигане и сваляне на стъклата , V6 стикер ,2 леви плафона за вратите , 1 ляв мигач , разбит десен фар (лупата цяла)-като бонус ,
Всичко за 350 кинта , Изгодна покупка ли направих ?:smile:
Днеска от една Алфа 164 3л 24в , купих долните : за моята турбинирана алфа
Климатроник пиано , средната духалка ,
въздухомера-(фабр термометер няма) ,19 броя релета-оригинални(вкл BOSCH релетата завършващи с 12 и 13 число) , 2'те термичните сенсори заедно с термостата , външна дръжка лява врата , вътрешна дръжка врата , пулта за управление на огледалата и останалите ,още 3 копчета за вдигане и сваляне на стъклата , V6 стикер ,разбит десен фар (лупата цяла)-като бонус
Всичко за 350 кинта , Изгодна покупка ли направих ?:smile:
аз щях да ти ги дам за 250лв. хахаха така че си се набутал
аз щях да ти ги дам за 250лв. хахаха така че си се набутал
:D:D възможно е :D:D
:D:D възможно е :D:D
шегувам се, даже повечето неща вече съм ги продал
колеги всичко освен частите за двигателя и лявото здраво огледало ги подарявам !
starata alfa
17-04-2011, 22:12
пуснах тема в ПОДАРЯВА но да кажа и тук че май не я четете имам един шарнир (преден ляв)и задни накладки за подаряване (свещите вече ги обещах).някой беше писал че са проблемни шарнирите а при мен те бяха единственото което не съм сменял повече от веднъж,ако някой го е закъсал да свирка
То и аз ще правя чистка в скоро време та и аз подарявам шарнири 2бр. нови с диаметър на конуса 13мм.Мисля, че стават само за 2.0 ТС преди 92г. :grin:
То и аз ще правя чистка в скоро време та и аз подарявам шарнири 2бр. нови с диаметър на конуса 13мм.Мисля, че стават само за 2.0 ТС преди 92г. :grin:
Ако няма някой закъсал - може да се наложи да черпя бира за тях. Моите са от малките, въпреки че е 95...
Plamen33
18-04-2011, 09:47
колеги имам предни макферсони за продан от 3.0 в6 ако някои има интерес да свирка
:tooth:
Ако няма някой закъсал - може да се наложи да черпя бира за тях. Моите са от малките, въпреки че е 95...
Странно, би трябвало да е с големите шарнири.Казвай, ако си на зор да се виждиме да ти ги дам.
Боби, не съм на зор. Мисля след празниците да я почвам с ремонтите. Таман и да затопли, че да ти върви бирата с по-малко мезе :rotfl::cheers:
iv4oto_77@abv.bg
18-04-2011, 22:30
И мойта е с такива шарнири и нещо ми тропа отпред ама още не съм гледал от какво може и да ми потрябват
Уау вижте колко е запазена тази 164-ка :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=144566619&pageNumber=2&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=11&maxPrice=3001&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2
Ами мятай се! Щом всичко й е сменено. :)
Много са ми колите и не ми стиска да я взема, освен да пробвам да продам 164-ката или 155-цата и да взема тази. Отдавна мечтая за 3.0 V6 - 12 клапанов.:bash:
За BatVas не нам, ма аз бих я захапал тази синичката. Някой с опит в докарването на коли би ли споделил това-онова?
за 7500евро S500 ше си взема е, ебатхи цената
НЕ ве, 2300 е цената. 7500 е инвестирано в нея.
аааааа недогледал съм пак хаха
---------- Post added at 11:49 ---------- Previous post was at 11:47 ----------
За BatVas не нам, ма аз бих я захапал тази синичката. Някой с опит в докарването на коли би ли споделил това-онова?
не знам кво ше праиш, ама само не тръгваи на ход с тая кола на сам, мисля че беше около 200 еуро да ти я качат на автовоз и да ти я остаят до града, не рискуваи !!!
А тя миналия месец минала ТЮФ и да не рискувам :) ГТВ-то ми мина на ход 2100 км от Бремен до София без грижи :) Човека дето го докара на ход каза че е карал по аутобаните с 160-180, само на места се ядосал на някакво БМВ и дигнал над 220 :)
Аз Ви казвам само някой да каже , че се интересува от моята 155-ца или 164-ка (за да не събирам повече от три коли де иначе парите за нея ги имам налични и сега) и отивам да я взема
направих си едно много удобно диванче на терасата
направих си едно много удобно диванче на терасата
И да си слагаш колана като сядаш :clapping:
аи сиктир, не бях виждал такива
Аз пък днес малко по принуда се заех да сменям радиатор парно...
Аз пък днес малко по принуда се заех да сменям радиатор парно...
Протече ?
Или в следствие на присадки за отстраняване на течове ?
Мда, протече... пак. :) От декември го кътам да не протече, ама днес запържих колата до 6000 оборота и той се предаде. Вече знам защо не ми се е искало да се хващам с таз работа. Добре, че Боби (кой друг) е наоколо да дава акъл. :info: Поне ще си оправя и чистачките, прегледах си изпарителя и моторчето за парното. Утре може и да поснимам малко процедурата.
:bowdown: Дано да не текне и моя, че аз редовно си вкарвам шестте иляди... А и нещо доста брже загрява... особено в задръстване.
колеги ако на някой му се намира работещо табло за суперка дизел да казва, че на мойто хептен му се размаза дисплея за километрите.
Не си купувайте филтри за купето "Tecneco Filters"! Вчера смених моя на по-малко от 10000км и пропускливостта му на въздух е никаква. Духах с 10 бара налягане през него, а от другата страна едвам се усещаше въздуха.:gruebel:
нов проблем, днес махнах таблото щото имах изгоряла крушка за оборотомера и светеше на половина,смених я аз сичко точно, и тая вечер викам да сляза да видя дали свети и се оказа че целия оборотомер не свети и лампичката за кумулатора, свалих го аз понаместих крушките закачам сичко и цялото табло не свети, нито 1 крушка барабар и копчетата на климатроника, някви предложения, предположения ?
Ако не си закачил потенциометъра за осветлението на таблото няма да светне нищо.
закачен е ,оправи се , имаше едно изгоряло реле зад таблото , не знам как е изгоряло ма го смених и сичко е ток
някой да си има на идея тея за какво са ?, стоят под пепелника
Едното е кабела за антената, другото трябва да е букса за оригналния касетофон.
На мойта баба май ще се сменят и предните хамортисиньори. Някой последно да е правил тая процедура? Интересува ме като сбор ориентировъчно - мортисьори, хевентуално пружини и още дребнотии колко биха могли да струват.
Задните амортисьори ги сменях миналата седмица, но ми се чини че май пружините са поомекнали... Предложения за установяване на истината???
ivo_v.i.p
06-05-2011, 12:11
Здравейте колеги , търся водна помпа за 2.5 тд , някой ако има или ако знае къде мога да намеря в София
мисля че в axm-auto имат. магазините в София са в люлин и в младост http://axm-auto.com
starata alfa
06-05-2011, 13:56
малка глезотийка :afro:
много яко е станало колега:bravo:
мерси колега :) като облепя и другите места ще покажа. мисля че става доста приятно. поне на мен ми харесва, а и е доста лесен начин да поприкриеш годинките на интерьора :smoke:
малка глезотийка :afro:
Много добре е станало. Като гледам и доста си се постарал с лепенето.:clap:
На моята вече и хвръкнаха няколко парчета от кита на тавана при последното миене, а и лака се люпи и си мисля да и залепя едно фолио.Не ми се дават пари за боядисване на тавана и в същото време ме дразни така. Та имете ли идея от къде мога да си взема такова фолио и лесно ли се лепи?
малка глезотийка :afro:
похвално !
Много добре е станало. Като гледам и доста си се постарал с лепенето.:clap:
На моята вече и хвръкнаха няколко парчета от кита на тавана при последното миене, а и лака се люпи и си мисля да и залепя едно фолио.Не ми се дават пари за боядисване на тавана и в същото време ме дразни така. Та имете ли идея от къде мога да си взема такова фолио и лесно ли се лепи?
Боби,ако те интересува за фолиото можеш да ми звъннеш. А за другите малко по-късно ще пиша подробно инфо.
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=101&t=203220&sid=4f51140042c7ccd7ae31e7cb4bed6fc7
това е пича от който поръчах фолиото. изключително точен. доставка от Свищов до София за по-малко от 24 часа от момента на поръчката по Скайп. цена за размери 125-100 см. с доставката до София: 36.21 лв. :) Фолиото е изключително добра имитация на 3М. и е релефно ,не като други имитации за по 10-15 лв които са просто като снимка на 3М :)
разликите с 3М са:
1. цена: 3М-от 70 до 100 лв. за квадрат а това е на 29 лв за размери:125 на 100 см.
2. шарката на това е по-ситна от това на 3М,което мен ме кефи повече
3. това е по-тъмно(на 3М фолиото повече сивее)
4. при това фолио липсват перфорациите които са на 3М за които казват че с тях по-лесно се избутвал въздуха......
в крайна сметка всички тези разлики не оправдават високата цена на 3М и аз лично се убедих в качествата на фолиото което взех. Доволен съм от резултата и от цената :) лесен монтаж,дори и със сешуар :magic: но най-добре е с пистолет с горещ въздух. аз лично действах с сешуар,поради липсата на пистолет. резултата е видим ;)
Ако някой има въпроси нека пише тук или на лично. С радост ще помогна. :handshake:
Аз обаче друго си мисля. С липсващите парчета кит и напукания останал, ако лепна фолиото дали няма да стане на бабунки и дупки? Да не се наложи да търкам стария кит и да китосвам на ново...
ще си личи Боби. Трябва да е що годе гладка повърхноста.
Малко снимки от последната ни любителска ремонтна сесия :) Боби беше много очарован от акцията и каза, че мечтае да я повтори някой ден, на негова лична кола. Хе хе
И малко от професионалната ни дейност -
евала :) така като гледам не е като да лепиш фолио :rotfl:
всъщост за това място купих фолиото...фабричното бая се беше пообелило...сега е екстра, има малки забележки,но те са заради неопитноста ми при поставянето и липсата на пистолет с горещ въздух. все пак за пръв път ми беше. мисля че следващия път вече ще е перфектно :afro:
nachkata
13-05-2011, 15:04
Да и аз съм на същото мнение доста е арно.
Малко снимки от последната ни любителска ремонтна сесия :) Боби беше много очарован от акцията и каза, че мечтае да я повтори някой ден, на негова лична кола. Хе хе
Смей се ти, ама май и на теб не ти беше много лесно.:Tease: Усещам, как ще си взема един скапан 2.0ТС и щеси го ремонтирам през 50000км, ама поне ще има от къде да бръкнеш и как да отвиеш и завиеш всичко.:gruebel:
Снимки на височината на моята кола отпред и отзад:
Смей се ти, ама май и на теб не ти беше много лесно.:Tease: Усещам, как ще си взема един скапан 2.0ТС и щеси го ремонтирам през 50000км, ама поне ще има от къде да бръкнеш и как да отвиеш и завиеш всичко.:gruebel:
Те тука не уцели!
Пробвал ли си да смениш горивните маркучи от шлауха до рейката, която е точно под всмукателя? На 2.0 ТС 164-ка говорим. Без да свалиш смукателя?
:flamingdevil::flamingdevil::flamingdevil:
Кат се сета само за тая операция ми е нервно 2 дни, пък ти смятай дали е лесно :lupe:
Те тука не уцели!
Пробвал ли си да смениш горивните маркучи от шлауха до рейката, която е точно под всмукателя? На 2.0 ТС 164-ка говорим. Без да свалиш смукателя?
:flamingdevil::flamingdevil::flamingdevil:
Кат се сета само за тая операция ми е нервно 2 дни, пък ти смятай дали е лесно :lupe:
Сменях ги на брат ми на 164-та. За 20мин. работа е и не се сваля колектора :gruebel:
Аз говорех за 166 Т.С.
Снимки на височината на моята кола отпред и отзад:
Тенкю Дидо. Тенкю Mavrute.
Мойта отпред вече може да е горе долу толкова височка, ама отзад е клекнала и тъпия тампон скърца ли скърца... Май ще сменяме задни пружини...
Тенкю Дидо. Тенкю Mavrute.
Мойта отпред вече може да е горе долу толкова височка, ама отзад е клекнала и тъпия тампон скърца ли скърца... Май ще сменяме задни пружини...
това скърцане дали е същото и при мен? Като се прибирам към нас минавам по една баиреста павирана улица цялата на бабуни и ако карам малко по-бързо или съм натоварен повече отзад,от ляво се чува едно скърцане като на гума ми бие.... :idea2: но това мнооого рядко,както казах ако съм много натоварен и минавам по "вълнообразни" :roll2: павета например?????
Чудех се, ако облепя тавана на колата с огледално фолио, ще трябва ли да я регистрирам като двуцветна? :) Идеята е да не се напича толкова лятоска...
Чудех се, ако облепя тавана на колата с огледално фолио, ще трябва ли да я регистрирам като двуцветна? :) Идеята е да не се напича толкова лятоска...
Само за таван не ти трябва пререгистрация, дори и в комбинация с преден капак
Допустимо е 30% от цвета да не съответства на този по талон
А какво е това огледално фолио, аз знам само за вътрешно такова по стъклата го лепят
Е, така го нарекох. Нещо като сенниците за стъклата си го представям - като метално олио. Виждал съм подобни в Бриколажа. Ще е циганско, ама направо не се живее в колата след няколко часа на слънце.
Е, така го нарекох. Нещо като сенниците за стъклата си го представям - като метално олио. Виждал съм подобни в Бриколажа. Ще е циганско, ама направо не се живее в колата след няколко часа на слънце.
Имтересно как са го произвели това метално Олио:roll2:
Бъзикчиев, Бъзикчиев - ама виж в бързането колко иМтересно го е написал - ХАХАХАХА:devil::Yeeeehaaa::roll2:
Както казват древните римляни - "Който пее - сам пада в него".
Бъзикчиев, Бъзикчиев - ама виж в бързането колко иМтересно го е написал - ХАХАХАХА:devil::Yeeeehaaa::roll2:
Както казват древните римляни - "Който пее - сам пада в него".
:rotfl:
Честит рожден ден на Боби! Всичко най-хубаво му пожелавам!
Жив и здрав да ни е ;)
:birth1:
Айде раздела 164 скоро ще има нов участник-Дидо (Odisey) и той вече е капитан на кораб.:clap2::tooth:
Ами айде, че като гледам само в Люлин що 164-ки бръмчат...
Айде раздела 164 скоро ще има нов участник-Дидо (Odisey) и той вече е капитан на кораб.:clap2::tooth:
Тоя металист няма ли най-после да се похвали във форума за 164-ката със снимки,най-накрая си купи истинска алфа :asthanos:
Абе на някои да му се намира подкачваща помпа за 2.5 тд?Реших да я постегна ама като я подкарах и набуха картера с нафта.
ето какво остана от нея....
Plamen33
16-06-2011, 19:20
Колеги имали разлика на предните макферсони в пружините между 3.0 в6 и 2.5тд или разликата е в амортисиора
краят на още един воин...
http://vbox7.com/play:e461752f1e
краят на още един воин...
http://vbox7.com/play:e461752f1e
Скоро ще има още 1 такъв край.:(
между другото кой търсеше лайсни за вратите ? намерих едни жълти за 4-те врати и една за калника
mgamishev
23-06-2011, 09:18
Здравейте колеги,
искам да ви попитам, калниците от Alfa Romeo 164 2000 TS 1991 стават ли на AR 164 2.0 TB, че вчера почупих кораба :)
mgamishev
23-06-2011, 13:47
стават естественно.
Мерси, за отговора :)
starata alfa
29-06-2011, 02:09
колеги къде се намира ЕКУ то на 164та
колеги къде се намира ЕКУ то на 164та
Зад касетофона
Не е ли от ляво в краката на пасажера до шофьора :gruebel:
starata alfa
29-06-2011, 23:16
Зад касетофона
мерси
Не е ли от ляво в краката на пасажера до шофьора :gruebel:
Е там де. Махаш тази кора и е зад касетофона.
starata alfa
10-07-2011, 22:45
някой свалял ли си е предното стъкло,как да го сваля без да го счупя
според мен не се пробвай, трябва да се прокарват едни телове за да се отлепят уплатненията , аз така счупих задното.
някой свалял ли си е предното стъкло,как да го сваля без да го счупя
Със струна или най-добре автостъклар да ти го направи,че ти почти сигурно или ще го счупиш или ще прережеш вътрешните уплътнения и тавана.:hmm:
Ако се интересуваш на лс може да ти дам кординати на човек дето ще ти свърши работа,сваля и поставя авто стъкла.
Не свалянето на стъклото е толкова проблема колкото металните лайсни след монтажа .
Поредната (вероятно не последна) аномалия - откакто карам на бензин (от 19.12.10) разхода на масло падна от 1л/3000 км. до 1л/7000 км. и течовете драстично намаляха.
Второто - за статистиката - ако карам с бензин 98, спестявам по 40 ст. на 100 км. :bad_evil:
http://www.youtube.com/watch?v=It7OsJPcMKg&feature=related
Егати, това е тоталка. Отзад ако е седял някой няма големи шансове.
Ужас :no:
Странно - еър бега не е гръмнал .
Може ли да е защото не е челен удар ?
Както наскоро ме просветлиха възможно е и, защото му е изтекла хомологацията. При такъв удар според мен, независимо от коя страна е, трябва да сработи.
Ужас :no:
Странно - еър бега не е гръмнал .
Може ли да е защото не е челен удар ?
Така като гледам удара е бил в задна дясна врата и калник, а датчиците са на роговете отпред.След като те са здрави не би трябвало да се отворят възглавниците.:roll:
и аз така мисля, не би трябвало да се отворят, като не са докоснати датчиците
starata alfa
19-07-2011, 21:07
пичове какво регулира посоката на циркулация на въздуха от парното и климатика,май са някакви клапи и къде се намират
Като отвориш жабката отлявата страна има едно квадратно капаче. Там е моторчето, което върти клапата на въздуха за топло и студено.
starata alfa
20-07-2011, 18:35
Като отвориш жабката отлявата страна има едно квадратно капаче. Там е моторчето, което върти клапата на въздуха за топло и студено.
мерси много,а лесно ли се сваля това моторче
Аз лично не съм го свалял, но доколкото знам е доста трудно.
мерси много,а лесно ли се сваля това моторче
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=11700&page=2
Успех!
MILEN 76
21-07-2011, 11:20
^ Боби айде вече идвай на море...
Пали танка и идвай.
:whistle:
^ Боби айде вече идвай на море...
Пали танка и идвай.
:whistle:
:shutup: Мани, ще вземе да пукне някоя глава по пътя в тая жега та ще се видя в приключение.:tooth: Така като гледам тази година няма да го видя морето на живо.:Suicide:
Ама не си казал не сме докарали морето при тебе ;)
За планината и Мохамед нали знаеш :pp:
Два бидона по 1t и един багажник морски пясък ги докарваме веднага до София - от тебе само басейна да прелем бидоните ;)
Ама не си казал не сме докарали морето при тебе ;)
За планината и Мохамед нали знаеш :pp:
Два бидона по 1t и един багажник морски пясък ги докарваме веднага до София - от тебе само басейна да прелем бидоните ;)
Освен да заградя едно местенце на паркинга пред блока и да опъвам шезлонга. :on_da_beach: Ще стане като малък оазис в пустинята.Ще сваля и палмата от вкъщи.:rotfl:
MILEN 76
24-07-2011, 12:40
Бе викам начи ще си взема една 166-ца, но като чета тая тема :
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=12108
и лошо ми става...само цифри $$$ тя тая кола ка'т бирник.:crazy:
Та извода ми е я си карай кораба хем няма горни долни и т.н. носачи хем агренажен ремък хората не са сложили...масло филтри и ... :rosso_racers:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.