View Full Version : Общи приказки, свързани с АР 164
Pages :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
Ако е заминала и меката връзка може да вкарва в купето мирис на изгорели газове (от катализатора или неговия заместител също), миризмата е 100% бензин при теб или и на изгорели газове?
pablo_pz
10-01-2014, 01:31
Колеги,да попитам дали някой е решил проблема с превъртащите механизми на ел. стъклата ?Моторите ми работят перфектно,обаче превъртат в частта която предава движението на ролката с жилото.
Имам едно питане което може и да не е за тук, но все пак ...... дядото си е навил на пръста да си взима Kappa .... дали да го навивам за Alfa 164/166 или да си взима Kappa-та ? (става въпрос за 2,0 турбо)
Не бих те посъветвал за Капа - доста по-скъпа поддръжка, с много неприятни "детски" болежки. Наблюдението ми е върху бензиновия асматик...
Някой да знае как се лекува "умния механизъм" на чистачките, не се прибират до долу, това почна да го прави началото на зимата?
don_pepone
15-01-2014, 18:06
Пичове,дали някой от вас няма някоя строшена скоростна кутия от 2.5 тд ама от 125 коня версията. Търся си запчатките за 5-та скорост, комплект двете + нещицата към тях (мисля има някви пружинки и нещо друга като се нанизват запчатките :)
Имам цяла не отваряна кутия с проблем на 2-ра скорост, но е от старите 2,5
don_pepone
16-01-2014, 20:37
:gruebel: ако е 115 коня не става :(
pablo_pz
21-01-2014, 10:22
колеги,имам проблем при връзка с ЕКУ-то (не може да се установи връзка с него),софта е Мулти Еку Скан,някой да сподели с какво е връзвал ЕКУ на 164-ка 2,0 8 клапана с код на мотора 641.03,не зная какво е ЕКУ-то. Мерси предварително за всякаква информация,може и на ЛС.
pe6kata212
21-01-2014, 10:31
Аз нямам проблем с МЕСа връзвал съм 4.1, 1.7, 2.10.3, 2.10.4 в това число и 75 спарк с 4.1 инжекцион, явно имаш някакъв друг проблем.
Scrapera
21-01-2014, 13:21
колеги,имам проблем при връзка с ЕКУ-то (не може да се установи връзка с него),софта е Мулти Еку Скан,някой да сподели с какво е връзвал ЕКУ на 164-ка 2,0 8 клапана с код на мотора 641.03,не зная какво е ЕКУ-то. Мерси предварително за всякаква информация,може и на ЛС.
Свързвали сме го, ама трябват малко повече опити за свързване. Пробва ли и двете еку-та от програмата?
pablo_pz
22-01-2014, 13:54
Свързвали сме го, ама трябват малко повече опити за свързване. Пробва ли и двете еку-та от програмата?
Пробвах ги и резултат е един и същ,няма връзка с ЕКУ-то.Мерси за насоките все пак на отзовалите се,може би има яд и с кабела,щото и други 8 клапанови не чете. :big_beer:
Пробвах ги и резултат е един и същ,няма връзка с ЕКУ-то.Мерси за насоките все пак на отзовалите се,може би има яд и с кабела,щото и други 8 клапанови не чете. :big_beer:
Ако ти трябва кабел за проба мога да ти дам моя. Возя си го винаги в колата.
digitalundgrd
23-01-2014, 00:08
От вчера: Масирано присъствие на 164ките, имаше и гонки:
http://www.youtube.com/watch?v=PLiBUU_y3MQ
pablo_pz
23-01-2014, 01:02
Ако ти трябва кабел за проба мога да ти дам моя. Возя си го винаги в колата.
Ти си на ОБД стандарт,при мен куплунга е с три пина,не става иначе мерси за офертата. :cheers:
Scrapera
23-01-2014, 01:55
:Yeeeehaaa:
http://pichost.name/images/2014/01/23/image-3ed7a67e7836b9bc3d23fc50966840fac8394a2539c96f4f53 e0d43f0db331c2-V.th.jpg (http://pichost.name/VkV)
pe6kata212
26-01-2014, 16:07
Че той шлепът можел да се държи като кола със задно, просто трябва да го заиграеш веднъж и после веселбата започва.
Мамка му обичам зимата :roll2:
Plamen33
03-02-2014, 16:10
Колеги останаха ми части които продавам на символични цени:
1-радиатор с перка за тд.
2-лупови фарове
3-феислифтови брони и лаистни
4-макферсони от 3.0
5-скудета
6-климатик
7-нафтова помпа за 117к.с. и др.
Банда 164 - вижте това и действайте!
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=83486
Знам, че е Алфа 164 форум, но като собственик на въпросната кола и на още една италианка реших да споделя за проблема и решението на другата кола (проблема е изцяло италиански - електрото :biggrin:), същото нещо може да се приложи и в Alfa-та с пълна сила. Преди около година километража (по-скоро таблото) почна да издава багажа, правих струвах и все нещо се скапваше по него :furious: и се стигна до там да взема кардинални мерки за отстраняване на проблема :shoot:
...... още не е довършено и съм отворен към всякакви съвети и идеи.
http://prikachi.com/images/306/7138306A.jpg
http://prikachi.com/images/309/7138309P.jpg
http://prikachi.com/images/315/7138315D.jpg
http://prikachi.com/images/318/7138318y.jpg
http://prikachi.com/images/321/7138321W.jpg
http://prikachi.com/images/323/7138323m.jpg
http://prikachi.com/images/325/7138325l.jpg
http://prikachi.com/images/327/7138327K.jpg
http://prikachi.com/images/332/7138332D.jpg
:puke: защо просто не пробва с друго табло, едва ли са повече от 40-50лв.
Scrapera
08-03-2014, 20:25
Ти си брутален тип. Каквото и да кажа за теб ще е малко. Нямам думи. Объркал си форума много сериозно, това постижение не е нито за този, нито за фиат форума.
:ban::ban::ban:
mitaka_cs
08-03-2014, 20:33
Мен ме кефи. Уредите са си италиански лиценз 1:1 ладови.
По темата - алфов волан.
Чавдаре, идея - има място за още. Волтметър от лада 5-ца е като маслото, водата и другите на диаметър.
+ часовник от 03/06;)
:thumbup:
Мен ме кефи. Уредите са си италиански лиценз 1:1 ладови.
По темата - алфов волан.
Чавдаре, идея - има място за още. Волтметър от лада 5-ца е като маслото, водата и другите на диаметър.
+ часовник от 03/06;)
Чакам ги и тях и черен карбон.
Имам малък проблем с управлението на климатроника .... въпроса ми е ... ако сменя панела и новия естествено е читав, всичко ли, ще бъде OK (има ли нещо друго което да управлява климатроника)?
...... понякога работи, понякога не работи, понякога работят само определени бутони ... +-са работи --са не.
Хайде колеги грабвайте и тази красавица http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11394115201005969&f1=details&slink=5x2rbi :static:
Хайде колеги грабвайте и тази красавица http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11394115201005969&f1=details&slink=5x2rbi :static:
Нещо по-новичко търся аз без значение от мотора ;)
Но няма нищо на пазара .
Scrapera
11-03-2014, 19:31
Тази изглежда доста запазена, а това обезобразяване отпред лесно ще се оправи. Но е доста възрастна..
reloading
13-03-2014, 18:46
http://www.cars.bg/c645314 А това? :))) Май е добро попадение? :)
http://www.cars.bg/c645314 А това? :))) Май е добро попадение? :)
За тази бях звънял преди време и беше с лек удар отпред в дясно :-)
reloading
15-03-2014, 19:12
май на снимката е преди удара :) Все си мисля че колата може да се направи за не много пари.. и предвид това, че изглежда много добре..
Scrapera
16-03-2014, 00:26
Каруца за 1500лв, която веднага излиза 2500 с регистрацията и посещението при тенекеджията. Тук не говорим за смяна на фар и калник + боя на калника, да не се обърка някой. А този лъже, че е ударил агне с нея, а реално е ударил нещо от сорта на глиган. Всеки може да мисли каквото си иска, и да си купи каквото си иска.
Да допълня, че хидравликата само се вози, а съединителя е доволно твърд. Това е от мен.
"Хидравликата само се вози" - Хахаха, това ми хареса :-)
reloading
18-03-2014, 17:29
Каруца за 1500лв, която веднага излиза 2500 с регистрацията и посещението при тенекеджията. Тук не говорим за смяна на фар и калник + боя на калника, да не се обърка някой. А този лъже, че е ударил агне с нея, а реално е ударил нещо от сорта на глиган. Всеки може да мисли каквото си иска, и да си купи каквото си иска.
Да допълня, че хидравликата само се вози, а съединителя е доволно твърд. Това е от мен.
Човека ми каза че и иска 1300лв в момента.. като се видим може и да падне още малко... Като цяло колата е с Ловешки номера което е хубаво защото няма да я пререгистрирвам. Не вярвам ремонта да излезе чак толкова. Все пак мисля да загубя една неделя от следващите и да отида до там.. все пак ми е на 40-50км...
п.с. По думите ти да разбирам, че Снимките са преди удара?
Scrapera
18-03-2014, 17:52
Снимката е след удара. Просто се прави на хитър този.
http://pichost.name/images/2014/03/18/276858073585x461rev001.th.jpg (http://pichost.name/V4a)
Челната греда е яко навътре. Като отидеш ще видиш де.
reloading
18-03-2014, 18:26
Ще отида все пак да видя... може пък и да се направи за по малко :)
Scrapera
19-03-2014, 00:08
Зависи кой, как, и къде я прави. Намери си здрава кола мен ако питаш. Въпрос на малко чакане да се появи в мобиле. То имаше де, ама до преди 2 седмици.
Зависи кой, как, и къде я прави. Намери си здрава кола мен ако питаш. Въпрос на малко чакане да се появи в мобиле. То имаше де, ама до преди 2 седмици.
че коя пък беше читава преди две седмици ?
Scrapera
20-03-2014, 21:30
Няма значение вече, продадена е.
По-добре вижте тази:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395340724838055&f1=details&slink=605t81
pe6kata212
20-03-2014, 21:52
Изглежда свежа, ма е с гадния салон, но се преживява.
Scrapera
21-03-2014, 18:58
Салона всъщност е перфектен, но за хора до към 70кг. В по-стария се пързалям по завойте (този до 1995г.). По-скоро джантите са ужасни. Иначе я е подмладил с 2-3 години, тази кола е произведена 1996-1997г.
pe6kata212
21-03-2014, 20:02
Е аз за това не го обичам тоя салон, че мина доста време от както бях 70кг, а и джантите не подлежат на коментар.
Furious 155
24-04-2014, 13:43
На 164 на 2.0тс мотора има два варианта на изпускателния колектор - чугунен и стоманен. Питането е дали стоманения колектор, слаган на последните 2.0тс е с по-голям вътрешен диаметър от чугунения?
digitalundgrd
25-04-2014, 01:35
Стига тунингова, че току виж си станал най-бързата 8 клапанова баба :)
thecleaner
25-04-2014, 01:40
На 164 на 2.0тс мотора има два варианта на изпускателния колектор - чугунен и стоманен. Питането е дали стоманения колектор, слаган на последните 2.0тс е с по-голям вътрешен диаметър от чугунения?
Главъта щом е еднаква, едва ли жабарите ще са правили по широк колектор.
На 164 на 2.0тс мотора има два варианта на изпускателния колектор - чугунен и стоманен. Питането е дали стоманения колектор, слаган на последните 2.0тс е с по-голям вътрешен диаметър от чугунения?
Стоманения.
Furious 155
25-04-2014, 15:20
Стоманения. М??
Колеги,оригинални метални джанти от 156/147 имат ли драми при монтажа им на 164 TD 2.5 super '98,междуцентровото е толкова,но как са нещата с централният отвор и има ли проблем с апаратите?
Благодаря предварително.
starata alfa
02-05-2014, 18:58
мисля че илчо беше слагал на неговата от дже те а така че не би трябвало да има проблем
Същите са, няма никакви проблеми.
Да попитам .... дали левите (външни) дръжки на Alfa-а са еднакви ?, защото тази на шофьорската врата се счупи, а аз намирам само задни.
Задни не стават за отпред колега.Нямя го едно завоиче вътре и когато смъкваш джама опира и задира дръжката в него.
starata alfa
19-05-2014, 23:19
ето дръжки
http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=50&modif=473&cat=122&subcat=123
ето дръжки
http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=50&modif=473&cat=122&subcat=123
Е то цената на 4 нови дръжки на цената на една 164 за части ;)
Външни се намират навсякъде ... но вътрешни от старите няма никъде ( или поне аз не съм намирал )
Здравейте,
Мисля да си продавам Алфата, а нямам никаква идея колко би могла да струва (не я пускам в темата продавам, защото искам мнение) снимки има във форума доста, както и информация за колата, с две думи вс. което имах като проблем с нея съм го отстранил + нов дебитомер, който е в багажника и чака добър майстор да настрои газовия инж. с "новия" дебитомер (на бензин е О.К.). Приемам всякакви съвети и мнения.
Благодаря предварително.
AlfaRomeo75
02-06-2014, 16:42
Аз лично се интересувам от закупуването на такъв автомобил. Вижте си личните съобщения.
pablo_pz
03-06-2014, 15:27
Колеги,дали на някого из мазето му се търкаля стъкло за халоген за 164-ка Супер '95 година ?Ако случайно се изнамери такова да се свърже с мен на Л.С.
абе QV-тата не са ли 4х4 ?
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=238739987&cd=635415588680000000&asrc=st|fs
.... QV е испълнението а Q4 е 4х4.
.... и още малко инфо.
Alfa Romeo 164 Quadrifoglio Verde (брандирана като 164 QV)
... включен по-дълъг преден спойлер,
по-дълбоки странични прагове,
по-дълбока задна престилка,
изваяни спортни седалки,
3.0 12V V6 (147kW срещу 132kW за стандартния модел),
регулируеми настройки на амортисьорите,
от 1992 тази версия е предоставена с новия двигател V6 24V.
Alfa Romeo 164 Quadrifoglio 4 (брандирана като 164 Q4)
През 1993 г.од. Alfa въвежда четири задвижващи колела.
... оборудвана с един още по-мощен двигател 3.0L V6,
система с четири задвижващи колела,
Q4 (Viscomatic) е разработен съвместно с австрийската компания Steyr-Puch,
системата е много напреднал в сравнение с други системи 4WD по това време,
силата на задвижване на задната ос е непрекъснато променлива от 0 до 100%,
така, че колата може да бъде напълно с предно или задно задвижване.
Въртящият момент се разпределя между осите в зависимост от скоростта, радиус на завиване,
обороти на двигателя и позицията на педала на газта.
Този модел е оборудван с Getrag 6-степенна механична скоростна кутия.
значи тази от обявата е само с предно, щотооо замислям едни неща ама, явно не е тази колата.
pablo_pz
11-09-2014, 00:56
Колеги да се похваля с малко фотоси от вечерта,прекарана зад пистолета с боята...... Останаха броничките и сме готови за Феста.........
Само да добавя,че на Q4 и генерацията е различна,ъъъъъъъъ но не се сещам в момента на кой производител.Също така има една дузина дребни нещица :brickwall:които са различни само за нея.
Не помня всички но едното беше различни предни спирачни маркучи,и дискове задни и предни.
Абе гад.
injekciona
02-10-2014, 20:09
Може и да ми се повтаря питането, но освен колата на колегата Lucky, друга Q4-ка има ли в България?
digitalundgrd
03-10-2014, 17:05
Не ;)
Alfa Romeo 164 3.0 24V V6 Q4 (81000 km)
€ 12 500 (http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=244529677&cd=635283301640000000&asrc=st|fs)
Страхотен екземпляр .. но цената си е "малко плашеща"
Furious 155
10-10-2014, 22:25
Alfa Romeo 164 3.0 24V V6 Q4 (81000 km)
€ 12 500 (http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=244529677&cd=635283301640000000&asrc=st|fs)
Страхотен екземпляр .. но цената си е "малко плашеща"
Страхотна е! Като от магазина. Затова и цената е такава.
Пичове, някой знае ли къде е табелата с номера на боята на Суперките или ако пък знаете номера и .(Светло сива е , като на pablo_pz от снимките на 5-6 поста по-нагоре) :crazy:
Scrapera
17-12-2014, 00:40
В багажника близо до дясната панта. НаведНаведи се малко и ще я видиш
:notworthy: Мерси колега само там не се сетих да погледна
Здравейте колеги по кола :)
Имам въпрос, който е задаван сигурно сто пъти, но да не чета сто хиляди коментара,ще питам тук (извинявам се за спам-а)
.... намерих си жило за вратата, но не пише за коя е и от там ми идва и въпроса, всички жила ли са еднакви по вратите на супер-ката и от къде мога да си намеря малкото топче или каквото и да е там което държи жилото за дръжката (или ми трябва нова вътрешна дръжка)?
Здравейте пак :thumbup:
Малко да раздвижа форума, а и да се изфукам малко :evilsmiley: , днес си поръчах "новите" 16"-ки с голям (поне за мен) борд :dance: (ще показвам снимки когато ги сложа) и си купих и вече оставих в една фирма един комплект фарове за "тунинг" , ще има вградени Daylight и червени angel eye около лупите ...... на компютъра изглеждаха невероятно.
Правя опити за лек тунинг на красавицата без това да и развали иначе божествените линии :wub: определено колата заслужава малко глезене :thumbup:
Още нямам гуми, но поне мога да покажа джантите ;-)
http://media.snimka.bg/s1/4483/035210976.jpg?r=0
Вече са на Alfa-та ...... само един душ да и хвърля и е готова :dance:
http://media.snimka.bg/s1/4508/035260616.jpg?r=0
И още нещо за моята красавица. :drool:
https://www.youtube.com/watch?v=yUZoPtvWnFE
http://media.snimka.bg/s1/4516/035275721.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4516/035275722.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4516/035275723.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4516/035275724.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4516/035275725.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4516/035275726.jpg?r=0
https://www.youtube.com/watch?v=yUZoPtvWnFE
Да ми дадеш абартовите капачки а аз на теб алфови ? :phone:
Ако стават моите на твоите :tooth: и обратно, нямаш ядове.
Баба можела и да свири :dj:
Трябва само да се тапицират и баба да се позачисти след пренасянето на мЪт'риала.
http://media.snimka.bg/s1/4599/035442229.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4599/035442230.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4599/035442231.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4599/035442232.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4599/035442228.jpg?r=0
pe6kata212
29-05-2015, 08:31
И при мен имаше драми, но май вече са в миналото.
Какъв се оказа проблем (помпа, датчик)?
Тук като гледам отдавна няма активност...
Първо, да се похваля като настоящия собственик на тази 164-ка (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=90612) :D
Някой друг с 3,0 24в има ли да обменим опит?
Трябват ми и някои части, трудни за намиране - термостат, обтегач на ролката на външния ремък
Поздрави
Scrapera
24-09-2015, 22:37
Попитай Григор за термостат.
Тук като гледам отдавна няма активност...
Първо, да се похваля като настоящия собственик на тази 164-ка (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=90612) :D
Някой друг с 3,0 24в има ли да обменим опит?
Трябват ми и някои части, трудни за намиране - термостат, обтегач на ролката на външния ремък
Поздрави
Lucky ;)
Да ти е честита Алфата,и да те радва много.
Май под капака пишеше 3.0 ама знам ли.
Някой по желание да сподели как се свалят фаровете и таблото с уредите, също и къде е релето за халогените, да оправя осветлението :calc:
Scrapera
28-09-2015, 23:02
Реле за халогени - зад таблото с уредите.
Таблото се сваля по следния начин: волана се сваля надолу, избутват се отвътре двете пластмаси над бутоните trip и този за реглаж на фаровете, под тях има по един винт, след това се вади пластмасата с бутоните, има още два винта които държат таблото с уредите за арматурното табло, отделно още един под лявата лайстна на таблото на климатроника. След това излиза леко нагоре.
Фаровете се свалят елементарно, на по 4 болта, не ми се обяснява.
А защо се продава колата ?
А защо се продава колата ?
Защото взех друга кола и защото, ако иска може да я купи някой, който няма да я използва за ежедневка както аз
Някой ще си признае ли как ми отмъкна пловдивската V6 TB под носа днес?
И аз бих искал да попитам същото, но за ботевградската V6. Голямо търсене на нашите баби напоследък.
Scrapera
08-02-2016, 22:39
Без бой си признавам, че този път не съм аз. :surrender:
:gayfight:
Много трудно се натиска съединитела при сменени карантии вътре в кутията. Някой беше споменал че е изолирал хидравличния демфер, който е точно преди долната помпа на съединителя. Дайте мнения, някой ако го е правил какво се случва като се изолира. Двете маркучлета с еднаква резба ли са или трябва да се променя резбата на щуцера на долната помпа?
Колеги, решил съм да се завърна в отбора, но ми трябва кола за целта.:calc: Ако някой продава, чуе или види 164-ка да се продава или изоставена пред някой блок моля да сподели. Търся кола в периода 87-92г.(със старите фарове) с двигатели в тази последователност:
1. 2.0Turbo 4 цилиндров
2. 3.0 V6
3. 2.0Turbo V6
4. 2.0T.S.
5. 2.5TD
Може и в не много добро техническо състояние, но без сериозни липси.:grin:
Браво бате Боби ако чуя нещо ще те информирам, защо търсиш от "старите" ако не е тайна?
Идеята ми е да я реставрирам в оригинален вид и да стане олдтаймер след време. За това искам да е от първите години на производство. Има по-класически вид от суперките с лъскавите лайсни и фаровете с лупи. Иначе брат ми има суперка Т.С., ще я кара още малко и я взимам и нея.:naughty:
Евала за идеята. Знам, че точно ти ще успееш. Ако изпадне някъде нещо ще свиркам. За момента знам една изоставена в Красна поляна - с лупи е, но със старото табло и е дизел. Предното стъклое спукано и видимо седи от доста време.
Идеята ми е да я реставрирам в оригинален вид и да стане олдтаймер след време. За това искам да е от първите години на производство. Има по-класически вид от суперките с лъскавите лайсни и фаровете с лупи. Иначе брат ми има суперка Т.С., ще я кара още малко и я взимам и нея.:naughty:
Ако ти беше дошла преди година идеята - да ти бях подарил мойта .. а така отиде на капачки за буркани след като престоя две години пред блока .
bobi1997
27-03-2017, 19:45
Колега, знам за поне 3 изоставени в Люлин, но 2 са суперки, 3-тата ще я проверя и ако е от търсените ще пиша...
Ако ти беше дошла преди година идеята - да ти бях подарил мойта .. а така отиде на капачки за буркани след като престоя две години пред блока .
Тя идеята ми се върти в главата още както продадох моята преди 5 години и се оглеждам постоянно ама няма запазени екземпляри от тези години. Жалко, че е отишла за претоварване....
---------- Post added at 13:53 ---------- Previous post was at 13:51 ----------
Колега, знам за поне 3 изоставени в Люлин, но 2 са суперки, 3-тата ще я проверя и ако е от търсените ще пиша...
Добре, ще съм ти благодарен :cheers:
Евала за идеята. Знам, че точно ти ще успееш. Ако изпадне някъде нещо ще свиркам. За момента знам една изоставена в Красна поляна - с лупи е, но със старото табло и е дизел. Предното стъклое спукано и видимо седи от доста време.
тази я знам коя е,на мой много добър приятел на баща му беше.За съжаление човека почина преди година две.до последно се караше.Инак има още една такава в добро техническо състояние но май нито една от двете не се продава.И двете са дизели.
lordliness
30-03-2017, 21:04
От днес
http://www.autobild-bulgaria.com/alfa-romeo-164-на-30-години/
Ммм да, май нещата вървят към внос от Италия или Германия:notify:
Това е моето корабче,макар че има и ръждичка тук там,но не съм решил да я продавам все още. Вчера се върнах от една двудневна разходка до Румъния-Кампина(област Прахова),и засякох на газ-530км с 54л. газ по магистралите -Бъкурещ-Плоещ, и Букурещ-Констанца до отбивката за Кълъраш. Втората и третата снимка са правени в България.
---------- Post added at 11:05 ---------- Previous post was at 11:01 ----------
:lol_sign:
bobi1997
29-04-2017, 07:55
Към колегата, който търсеше 164-ка - съжалявам за голямото забавяне, ама нямах път натам напоследък...
Иначе колата е 88-ма година 2.0 ТС най-вероятно (поне отзад има следи от подобна табела, не съм залягал да видя колекторите, не ги и разпознавам кой на кой е на редовите мотори Алфа :mrgreen: )
Благодаря за снимките :bowdown:. Колата изглежда в окаяно състояние. Дано някой я вземе и я реставрира. Взех кола бих казал в доста по-добро състояние и най-важното е, че е кола в движение. За съжаление е Т.С., но явно друга няма да намеря.
bobi1997
03-05-2017, 21:49
Браво, колега. Колата поне на пръв поглед изглежда читава, а и стария спарк си е истински Алфа мотор, така че няма лошо...
kalin555
05-05-2017, 09:28
Тази Шуменската съм я виждал из града. Имахме 3 броя 164-ки в града (моята сребристата, една зеленикава и тая червената). Сега оставаме две. Ако и другата изчезне, моята ще остане уникат в града хахах. Да е честита на колегата.
:)Аз тук в нашия град съм май единствен със 164-ка.Имаше преди една като моя цвят(тъмно син металик) дизелова,но скоро ще станат три години откакто е в една морга-след наводнението през юни 2014.Аз даже си взех шофьорска външна дръжка от нея.
Не може да не се похваля и тук. От Вчера съм горд собственик на 164ка 1992-ра 2.0 V6 Turbo.
Колата се движи доста стегнато но разбираемо има своите проблеми и ако някой може да удари едно рамо ще съм благодарен.
Счупен ми е плафона, счупен ми е задният пепелник и задна дясна вътрешна дръжка. По екстериора са ми за смяна двата предни мигача и пръскалките на фаровете.
На таблото ми свети червена лампа, като капкомер и ми казаха, че е датчика за нивото на маслото. От къде мога да си закупя такъв и дали се предлагат нови някъде. Ще се радвам и се надявам на феста да дойда с нея.
Аз пък почнах да си правя купе.
Аз пък почнах да си правя купе.
Мислех, че няма да й дойде реда. Ай живот и здраве догодина да е на пътя :)
Не може да не се похваля и тук. От Вчера съм горд собственик на 164ка 1992-ра 2.0 V6 Turbo.
Колата се движи доста стегнато но разбираемо има своите проблеми и ако някой може да удари едно рамо ще съм благодарен.
Счупен ми е плафона, счупен ми е задният пепелник и задна дясна вътрешна дръжка. По екстериора са ми за смяна двата предни мигача и пръскалките на фаровете.
На таблото ми свети червена лампа, като капкомер и ми казаха, че е датчика за нивото на маслото. От къде мога да си закупя такъв и дали се предлагат нови някъде. Ще се радвам и се надявам на феста да дойда с нея.
Честито!. Тази от Силистра ли взе?
bobi1997
03-11-2017, 07:17
Супер екземпляр колега, и добра работа! А това интеграле встрани и то ли, ще се възкресява? :evil:
gocktherock
09-11-2017, 21:53
Здравейте, тъй като наскоро ме предаде моторчето за празен ход, реших да взема едно втора ръка. Сложи го на колата един приятел, но в момента тя работи на 1500 оборота, а не нормално. Та въпроса ми е има ли как да ги регулираме оборотите? :)
И аз да се включа в темата,но не знам дали е от моторчето за празен ход-но на на мен ми трябва да вдигна малко оборотите(на бензин гасне),щото на газ си ги държи.По принцип знам че е от дебитомера,но както колегата пита, как се регулират оборотите на бензин?
Здравейте, тъй като наскоро ме предаде моторчето за празен ход, реших да взема едно втора ръка. Сложи го на колата един приятел, но в момента тя работи на 1500 оборота, а не нормално. Та въпроса ми е има ли как да ги регулираме оборотите? :)
Няма логика колата от която е свалено моторчето да е работила на 1500 оборота. По-скоро дърпа въздух от някъде.
---------- Post added at 17:56 ---------- Previous post was at 17:50 ----------
И аз да се включа в темата,но не знам дали е от моторчето за празен ход-но на на мен ми трябва да вдигна малко оборотите(на бензин гасне),щото на газ си ги държи.По принцип знам че е от дебитомера,но както колегата пита, как се регулират оборотите на бензин?
На дебитомерите няма болт за регулиране на оборотите. Някои дебитомери имат болт за реглаж на сместа на празен ход(бедна/богата), но не за оборотите. На самото моторче, отдолу има реглажен винт. Замазан е с нещо като смола за да не се пипа фабричната настройка.:nono:
75TwinSpark
11-11-2017, 21:09
Здравейте, тъй като наскоро ме предаде моторчето за празен ход, реших да взема едно втора ръка. Сложи го на колата един приятел, но в момента тя работи на 1500 оборота, а не нормално. Та въпроса ми е има ли как да ги регулираме оборотите? :)
Как разбра че те е предало моторчето?
Първото най просто нещо е ,вижте си гърнетата за дупки,после гледайте другите неща
gocktherock
12-11-2017, 17:21
Амии, започнаха да играят оборотите. 1500-2000, гасне. Така по няколко пъти. Взех моторче от друга Алфа сега държи на 1500, но иначе са стабилни. Един приятел се занимаваше с него.
"Няма логика колата от която е свалено моторчето да е работила на 1500 оборота. По-скоро дърпа въздух от някъде."
Значи да погледнем откъде е възможно да дърпа въздух
Дебитомер проверете и то прави също това играене на оборотите.
http://alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=68241
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.