Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тези дни ще опитам да пусна газ по тръбата, но последно като свалях тръбичката на изпарителя ми покапа по ръката течна газ, освен в газообразно състояние.
    Конденз и заскрежаване няма.
    След като сложих Ландито, като цяло беше 50/50 положението - веднъж прехвърля на бенз. веднъж не. Поиграх си малко с настройките, и се получи, не прехвърляше, известен период от време. След това почна пак да прехвърля на около 5000об., след това на 3000об.
    След смяна на филтри отново продължи да прехвърля след 5000об. Това с едни и същи настройки.


    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

    Comment


    • Лог правил ли си ? Как се държи налягането, ако ти пада повече от 0.2 бара мятай го в кофата и вземи хубав изпарител.
      ex - 147 16v multijet

      Comment


      • На ландито лог няма как да направиш
        Ако ще помогне, отново ще обясня:караш си нормално с леко подаване на газ, налягане варира от 1,47 нагоре, зависи колко настъпваш. Правиш kickdown, връща 1 или 2 предавки надолу, вдига налягане до 1,90-2,00, стига около 5000об. и пропада изключително бързо до към 1,1 и съответно минава на бензин

        Не е проблем да взема нов изпарител, но все пак и ланди-то и AG-то, смятам, че не са някакви измислени. За това и попитах дали няма да помогне интервенция както с този модел на Томасето който съм постнал на линк-а по-горе? Това при положение, че според вас, немогат да захранят достатъчно мотора.


        Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

        Comment


        • Еми ланди-вска му работа.
          Налягането не трябва да пада с повече от 0.2 бара от стойността му на празен ход.

          Мисля, че по-назад в темата ти го писах това.
          Сам си прави изводи.
          ex - 147 16v multijet

          Comment


          • Не е проблем да взема нов изпарител, но все пак и ланди-то и AG-то, смятам, че не са някакви измислени. За това и попитах дали няма да помогне интервенция както с този модел на Томасето който съм постнал на линк-а по-горе? Това при положение, че според вас, немогат да захранят достатъчно мотора.[/QUOTE]

            Моето Томасето е "тунинговано" по този начин,че даже и това дето руснаците го предлагат направих.За Коледа пътувах до Силистра и се оказа,че имам проблем подобен на горе описания.На газ колата върви до 3000 об.не обръща на бензин,но и не иска да набира.Обърнах я на бензин и на 4000 об.я обърнах на газ,изпищя и мина пак на бензин.Стана ми ясно,че така до Силистра няма да стигна и по най бруталния начин(без лаптопи,манометри и други подобни)развих болта за регулиране на налягането на изпарителя почти до край.Хич и не го знам на какво налягане е в момента,ама колата тръгна доволно.С пет човека и пълен багажник разхода на газ ми е около 8,2.Доволен съм.Ако ми остане време по празниците може и да я закача на лаптопа и да видя какво съм сътворил
            Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

            Comment


            • Скоро ще питаш защо е почнала да пали трудно
              ex - 147 16v multijet

              Comment


              • Айде и аз да се включа "Вдъхновен" от колегата в Ауди форума, както и от резултатите на руснаците, реших да се пробвам, да направя експеримет с Ланди редуктора. Разпробих на три места. Едното е самият щуцер, на който се навива електроклапана, другите две места са показани на снимките.
                Естествено и разглобих и почистих всичко преди това. Резултат: при закачането на изпарителя налягането беше 1,67 на празен ход. Свалих до 1,5, съответно коригирах и цялата таблица, с някакви проценти надолу. В движение не съм гледал колата все още защото нямам лаптоп с читава батерия. Готиното е, че след като се возих цял ден насам натам при пълна газ, на макс. обороти /над 6500/, включително и на изкачване не на равен път колата не превхърля на бензин Сутрин няма проблем със грешни адаптации. Предполагам ще трябва да се пипне и малко в движение, но това след нова година, с читав лаптоп.
                Разхода не съм го гледал, а и в момента не ми е приоритет, важното е, че не прехвърля на бензин
                Остана единствено едно леко прекъсване на мотора когато прехвърля на празен ход на газ - когато сложих Ренцото го нямаше, в последствие се появи.Може би е от настройки, може би и от позацапани дюзи, защото когато работи на по бедна смес, липсва този ефект/дефект.

                От чисто любопитство, след нова година ще взема да смяня мембраните на Ag изпарителя. На хартия може да захранва, коли с повече киловати от Landi-то. А и от друга страна си нямам толкова доверие да карам с изпарители разпробивани от мен

                Ето и снимките.
                Весело посрещане на Новата година и благодаря за помоща на всички които се отзоваха.
                Attached Files


                Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                Comment


                • Колеги едно бързо въпросче, може ли да се ъпдейтне софтуера на компютъра на ГИ Ловато, защото ми казаха, че моя софтуер е стар и затова не мога да я направя когато е загряла да пали директно на газ.
                  Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                  Comment


                  • Колеги аз пак да питам за нещо за този изпарител AG SGI.
                    По долу има снимка на оригиналната мембрна която беше в изпарителя. За какво служи тази "игла"? Някакъв водач/ограничител на хода на мебраната ли е или какво? Сложил съм и снимка на самият изпарител да видите къде влиза.
                    Вторият ми въпрос е: въпросната мембрана се продава от Мемтекс, без тази "игла". Проблем ли ще е това, че липсва?
                    Attached Files


                    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                    Comment


                    • Би трябвало да служи като водач за да центрова мембраната и за да може допирната повърхност до кобилицата да извършва правилно постъпателно движение без да се клати странично.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • С две думи имам проблем с мембраните от Мемтекс. Кажете подсказка какво да правя? Бих могъл да разпробия дупчица за тази "игла", друго май не се сещам?

                        Въпреки, че мембраната влиза доста плътно, все пак има и гумено пръстенче. А и колкото и да е, капака на изпарителя я стиска здраво. Но кажете вие де, аз съм аматьор
                        Last edited by D22DJ; d.m.y г., 11:38.


                        Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                        Comment


                        • Теоретично е по-добре да я има отколкото да я няма, но нищо не пречи да пробваш и без нея и ако има проблеми, чак тогава да умуваш, как да я добавиш. За целта трябва да се разпробие прецизно отвор (не с ръчна дрелка) и да се набие иглата в него.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                            Колеги аз пак да питам за нещо за този изпарител AG SGI.
                            По долу има снимка на оригиналната мембрна която беше в изпарителя. За какво служи тази "игла"? Някакъв водач/ограничител на хода на мебраната ли е или какво? Сложил съм и снимка на самият изпарител да видите къде влиза.
                            Вторият ми въпрос е: въпросната мембрана се продава от Мемтекс, без тази "игла". Проблем ли ще е това, че липсва?
                            Комплекта който си купил е за другия модел. /Т.е. не е за друг модел а за различна версия/. Тези като твоите се правят по поръчка защото са много редки. Ако искаш ще ти поръчам и за 2 дни ще ги има при мен.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • Не съм я купил мембраната, само като снимка я постнах.

                              Иначе да, поръчай ми я, и да мина през сервиза във вторник да си я взема примерно......?


                              Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                                Скоро ще питаш защо е почнала да пали трудно
                                Би ли пояснил,защо би трябвало да пали по трудно.От около година я карам така и си пали както и преди.А относно мембраните на Мемтекс.Не ща нито да ги виждам нито да ги чувам.
                                Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                                Comment

                                Working...
                                X