Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • кранчето отворено на макс. но повечето от тия кранчета по-принцип не затварят плътно и не е лошо че имаш евроклапан.
    точка

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Не знам каква му е пропусквателната способност на кранчето, когато е наполовина отворено, но в най-лошия случай - да усетиш недостиг на газ при по-високи обороти.

      С гъбата и сапунката пробвал ли си отвора на чашката за пълнене дали не изпуска през тръбата за пълнене?
      Ако си с външна пълначка, може и да не го усетиш като мирис.
      Ще пробвам това със сапунката на зареждачката , понеже не съм проверявал точно там!

      ---------- Post added at 20:56 ---------- Previous post was at 20:50 ----------

      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      кранчето отворено на макс. но повечето от тия кранчета по-принцип не затварят плътно и не е лошо че имаш евроклапан.
      Днес видях ,че бутилката ми е е завъртяна доста надолу /като разположение на сондата/ , в резултат на което при заредени 20 лв газ , едва показваше ,че има нещо в бутилката!

      Извъртях я на 45 градуса + - , и нивомера започна да показва, а бутилката отдолу имаше конденз! Няма заскрежени или по-студени участъци по тръбичката или по самата бутилка , просто има лек конденз!

      Освен това ''регулирах'' отново газовата:

      - месинговия винт е на 2 оборота развит
      - този за празния ход е на 3 оборота
      - а горе от тройника /от развито до завито полежение , врътката прави точно 8 оборота/ , та сега съм го оставил на 4!

      Сега колата пали по-лесно и държи стабилни обороти на празен ход , а и като ,че ли ми се струва по-пъргава. Като разход , не знам ще засичам и ще споделя в най-скоро време!

      П.п Не ми е проблема до 20те лв. за да ида до някой сервиз! Лошото е ,че в околността няма свестен такъв! Ако не се нормализират нещата , ще търся вариат да направя едно отиване до София примерно ...

      Ще пиша пак като има развитие по въпроса, каквото и да е то

      Благодаря Ви!!!
      Last edited by doomy; d.m.y г., 23:04.
      Алфа Ромео 156 1.9 JTD 10/2004
      Алфа Ромео 145 1.3 Boxer
      Алфа Ромео 33 1.3 Boxer

      Comment


      • Нормално сондата в бутилката (смукателя) трябва да е монтиран така, че краят му да е в най-ниската част. Така по него почти винаги минава течна газ а изпарението и става в изпарителя, както е редно.
        Ако по някаква причина смукателят не е потопен в течната фаза, то по него минава газообразна фаза, която се е изпарила в самата бутилка.
        Процесът на изпарение е свързан с отнемане на топлина и поради това ако има такова нещо, бутилката се охлажда на нивото между течната и газообразната фаза.
        Когато бутилката е голяма а консумацията на газ малка, охлаждането е слабо изразено и се получава само конденз по външните стени. Колкото бутилката е по-малка а консумацията по-голяма, толкова и охлаждането е по-силно изразено и се стига до заскрежаване.
        Накратко - наличието на скреж или конденз е симптом затова, че смукателят не е сглобен или ориентиран правилно. Това води до преминаване на газова вместо течна фаза по тръбата и поради това до некоректна работа на цялата уредба.

        Като се съберат няколко дребни фактора, като това със сондата, неправилна настройка и някой дребен теч и ето ти висок разход.

        Трябва едно по едно всичко да се прегледа внимателно и разходът ще се нормализира.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Колеги, как стоят нещата с газифицирането на JTS двигател я? 3.2 по - точно, че обмислям едно пътуване до Германия на "лов" за Брера.
          '98 Alfa Romeo 156, 2.0TS LPG
          '05 Audi A6 4.2i

          Comment


          • Първоначално публикувано от KiroPora Покажи съобщение
            Колеги, как стоят нещата с газифицирането на JTS двигател я? 3.2 по - точно, че обмислям едно пътуване до Германия на "лов" за Брера.
            Тоя двигател доколкото аз знам не се понася с гаста много много...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • Скъпо, сложно и нискоефективно. По-добре се ориентирай към дизелова модификация.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • От преди малко....
                Побърква ме и това е!! На около 1200об каквото и да правя обогатявам обеднявам все не е както трябва...
                Само около тея обороти нее наред.
                Attached Files
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  От преди малко....
                  Побърква ме и това е!! На около 1200об каквото и да правя обогатявам обеднявам все не е както трябва...
                  Само около тея обороти нее наред.
                  При мен това се оказа проблем на компютъра /бензиновия/. След като ми скъса нервите и нямаше нещо което не беше разчаркосано и сменено.
                  Придърпваше на 1500-2000 оборота.
                  0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                  Автогаз сервиз-
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                  Comment


                  • От 2-3 дни в колата от подписа ми почна сериозно да мирише на газ и сутрин започна да палли по трудно,да прекъсва все едно не работи на 6 цилиндъра,след 1-2 мин.всичко си идва на място.Днес я оставих да я прегледат и момчето ми каза че мембраната за високо налягане в редуктора(дано не бъркам че съм лаик в тази сфера) изпуска и от там миришело,пълнило всукателните колектори с газ при по дълъг престои от там и прекъсването.Редуктора е на има няма 5-6к дали да го сменям или само тази мембрана?

                    Comment


                    • Само мембраната смени. По всеки изпарител обикновено се сменят само гумените карантии и става като нов.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                        Редуктора е на има няма 5-6к дали да го сменям или само тази мембрана?
                        Какъв е редуктора ?
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                          При мен това се оказа проблем на компютъра /бензиновия/. След като ми скъса нервите и нямаше нещо което не беше разчаркосано и сменено.
                          Придърпваше на 1500-2000 оборота.
                          В един момент се замислих и аз да не се бърка нещо от там...
                          Сетих се че съм с чип, които смених със заводския но разлика няма никаква
                          В момента: празех ход е бетон, при опит да се тръгне с много лека газ колата тръгва леко и плавно и като стигне на 1200об почва да придърпва зверската. Ако тръгна с повечко газ и мина през проблемните обороти по-бързо, се усеща еднократно придърпване само и след това е ок! Без значение на коя предавка е колата, ако е на около 1200-1300об като и дам лека газ придърпва!
                          Преди да се пръсне гарнитурата на двигателя нямаше такива отклонения или ако е имало са били толкова пренебрежими че несъм обръщал внимание!!!
                          Обеднявал съм обогатявал съм какво ли несъм но все още неиска да заработи на 100%
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                            Какъв е редуктора ?
                            R-Due мисля че беше,тези проблем които съм споделил по нагоре дали имат общо с неизправен редуктор или нещо ме мотаят?

                            Comment


                            • Роби, един въпрос. ако искам в момента да си сменя цилиндричната бутилка с тороидална, документно какво се случва.
                              точка

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                                Роби, един въпрос. ако искам в момента да си сменя цилиндричната бутилка с тороидална, документно какво се случва.
                                Нищо. Пазиш си заводския сертификат който си върви с нея и това е.
                                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                                Автогаз сервиз-
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                                Comment

                                Working...
                                X