Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • zdraveite kolegi.imam malak problem s mojata kola na gas.alfa 156 1/6 ts

    gazovata mi e LPI slagana e v xolandija.kato i podam gas po4va da prekasva ,garmi ,kato 4eli ne i stiga gorivo.imam 4uvstvoto 4e raboti na 3 cilindara.na benzin e korenno razli4na
    Last edited by raino77; d.m.y г., 15:46.

    Comment


    • ами сега е с 32 и е слаба в ниските като загрее до към 2000обор,а като е студена е доста пъргава.На бензин е супер.

      Comment


      • Първоначално публикувано от raino77 Покажи съобщение
        zdraveite kolegi.imam malak problem s mojata kola na gas.alfa 156 1/6 ts

        gazovata mi e LPI slagana e v xolandija.kato i podam gas po4va da prekasva ,garmi ,kato 4eli ne i stiga gorivo.imam 4uvstvoto 4e raboti na 3 cilindara.na benzin e korenno razli4na
        Привет... Пишем на кирилица принципно а по повод проблема ти... Защо не погледнеш като за начало филтърчето..
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • И после отиваш да я закачат на компютър, да се види дали помпата не е умряла вече... Обикновено след година каране в БГ спира да работи.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
            ами сега е с 32 и е слаба в ниските като загрее до към 2000обор,а като е студена е доста пъргава.На бензин е супер.
            трябва да я настроиш загряла да върви добре, ама тогава като е студена ще смуче доста газ. по принцип колкото по-малък е диаметъра на дифузора толкова по-добре работи в ниските обороти и по-зле във високите.
            точка

            Comment


            • 32 мм е малка за 1.4 боксера на 33.
              Точка. Обирам си крушите!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • абе на вас с 33-ките ви е малка дължината на магистралата
                точка

                Comment


                • сега с 32ката като развия болта на изпарителя(чуствителноста (БРЦ АТ 90Е))е малко по добре но незнам как ще е с разхода,сега като позагрее е малко по добре и пали от раз почти малко се "позачудва" 1000-500-1000 оборота и е ОК.

                  Comment


                  • Това, което казва Колев за размерите на дифузьорите е много вярно. Лично аз съм се стремял да гоня по възможност по-голям диаметър. А пък за ниските обороти ако не достига чувствителност, дори съм прибягвал до смяна на пружината с по-мека. Така след като се догодят ниските, за дозирането в зоната на високите ползвам кранчетата (канчето) на изхода на изпарителя.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Аз ,ако започна да намалям от кранчето колата започва да няма сила в ниските да потегли а си държи добри обороти,и има високи.

                      Comment


                      • Без да се съобразяваш с ниските обороти, започни да притваряш кранчето докато усетиш, че двигателят се форсира мудно. От това положение отвори кранчето на 0,5 - 1 оборот. Без повече да пипаш кранчето се стреми да нагласиш ниските обороти, действайки само с винта на изпарителя.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Коя е врътката за ниските обороти на изпарител БРЦ ат90 е,че те са три едно с врътка и 2 с шестограм

                          Comment


                          • Да споделя и аз решението на един проблем.Преди известно време започна да се получава едно придърпване,когато преминава на газ.След една профилактика от смяна на филтрите за газта,чистене на дюзите,настройка и нови свещи,проблемът изчезна.
                            Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                            ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                            ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
                              Коя е врътката за ниските обороти на изпарител БРЦ ат90 е,че те са три едно с врътка и 2 с шестограм



                              1 - винт за тихите обороти
                              2 - винт за чувствителността на изпарителя


                              Изобщо виж тази методика за регулиране.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • само че тая методика няма да му свърши работа щото не можеш да влияеш на оборотите на празен ход с регулировка на изпарителя тъй като еку се опитва да компенсира.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X