Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Важни са бензиновите , а не газовите.
    При стойности от 4.6мс на бензин е важното като обърнеш на газ да остават същите -бензинови. Газовите винаги са по-високи. Нали затова има коефициент на преработка.

    ЗАЩО бензиновите са такива не знам. Покарай един ден само на бензин и тогава ги провери. Може и да има проблем колата. Бензиновите времена се влиаят от включените кансуматори. Реглаж се прави на загрят /80гр./ двигател.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • Точно, на загрята кола, след включена перка, без консуматори, като превключвам на бензин, остават същите.
      Утре ще направя и ресет на бензиновият комп за да видя, какви времена ще станат.
      Възможно ли е заради ремапа да е с такива стойности бензиновото време?


      Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

      Comment


      • Да.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • http://www.autogas-lpg.co.uk/autogas...ogaz-0050.html

          това нали ще ми свърши работа за моята ГАЗ... имам лаптоп с ХП на него, имам буксата отпред и тук дават кабел-а..нали не изтървам нещо?
          Virus Alfa

          Comment


          • Да напиша за моята болка.Започна да не и стига газ /колата е алфа 166 2.0 ТС със ФОБОС/ и отворихме инжекторите до край. После я направихме на 5000 оборота да минава на бензин и така я карах около година. Започнах обаче да не мога да си изразходвам газта до край и смених мембраните с ремонтният комплект на ЛОВАТО /изпарителя е такъв/. Това преди седмица. Проблема е че във високите обороти не и стига газ отново и оставих прехвърлянето на бензин на 5000 оборота. Майстора ми каза че ако Упгрейдне софтуера нещата ще се оправят но ще се вдигне разхода с около 1.5 литра. Защо не мога да и върна старият режим на работа без упгрейд и без прехвърляне на бензин.

            Поздрави
            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

            Comment


            • Филтри на АГУ - то сменял ли си?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Филтрите са сменение защото в комплекта има. Преди да сменя и мембраните при пълна бутилка няма проблеми защото налягането е високо и натиска мембраната, когато обаче стигне под половината става все едно ти свършва газта и така започнах да я пълня с 20 лв. 40 л. бутилка. Когато вдигна налягането на половин бутилка с компресора всичко си идва по местата и затова смених мембраните, а и аз не съм ги сменял откакто имам колата, а газовото беше на нея.
                алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                Comment


                • Щом си забелязал тази зависимост с количеството газ в бутилката, вероятно се касае за недостатъчен дебит на газта между бутилката и изпарителя. Ако отхвърлим и филтъра, като вероятна причина, остава тръбата и сондата в бутилката.
                  Тук се очертават 2 възможности:

                  1 - да се е скапало уплътнението между смукателната тръба и корпуса на сондата или смукателната тръба да се е завъртяла нагоре и така когато течната фаза спадне под определено ниво, през тръбата да върви газова фаза.
                  Това ще е свързано със заскрежаване на бутилката когато забележиш недостиг на газ. Забелязал ли си такова нещо?

                  2 - Ако и това не е, остава запушване на изхода на сондата. Там има един клапан, който трябва да затвори изхода на сондата, ако се получи по-голям от нормалния дебит газ по тръбата, примерно ако се скъса тръбата. Понякога този клапан дефектира и възпрепятства преминаването на газта.

                  И в двата случая трябва да разглобиш сондата и да прегледаш всичко внимателно.

                  Има и една цедка накрая на смукателя, която е доста едра, но нищо чудно да се е затлачила от боклуци и тя да прави мизериите.

                  Накратко - изпразвай бутилката, разглобявай сондата и действай.

                  Успех!


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Щом си забелязал тази зависимост с количеството газ в бутилката, вероятно се касае за недостатъчен дебит на газта между бутилката и изпарителя. Ако отхвърлим и филтъра, като вероятна причина, остава тръбата и сондата в бутилката.
                    Тук се очертават 2 възможности:

                    1 - да се е скапало уплътнението между смукателната тръба и корпуса на сондата или смукателната тръба да се е завъртяла нагоре и така когато течната фаза спадне под определено ниво, през тръбата да върви газова фаза.
                    Това ще е свързано със заскрежаване на бутилката когато забележиш недостиг на газ. Забелязал ли си такова нещо?

                    2 - Ако и това не е, остава запушване на изхода на сондата. Там има един клапан, който трябва да затвори изхода на сондата, ако се получи по-голям от нормалния дебит газ по тръбата, примерно ако се скъса тръбата. Понякога този клапан дефектира и възпрепятства преминаването на газта.

                    И в двата случая трябва да разглобиш сондата и да прегледаш всичко внимателно.

                    Има и една цедка накрая на смукателя, която е доста едра, но нищо чудно да се е затлачила от боклуци и тя да прави мизериите.

                    Накратко - изпразвай бутилката, разглобявай сондата и действай.

                    Успех!
                    Всичко което си написал е направено и проверено още на следващият ден и си е както трябва. Мисля си за още едно мнение от друг специалист не казвам че този не разбира но винаги има някой който знае малко повече.
                    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                      Всичко което си написал е направено и проверено още на следващият ден и си е както трябва. Мисля си за още едно мнение от друг специалист не казвам че този не разбира но винаги има някой който знае малко повече.
                      Това дето го пишеш за смяната на мембрани и тн на редуктор изпарителя на мен лично малко ми звучи като че говорим за изпарител на жигула от преди 25 години...
                      Предишния ми редуктор работеше до последно без проблеми а вътре всички мембрани бяха станали като текстолит! За да се лашка така налягането при теб според мен имаш проблем преди него. За редуктора е все тая дали бутилката е до горе или до средата, пак трябва да подава нужното количество и налягане газ към дюзите! И според мен първо трябва да се прегледа сондата... От самата сонда до редуктора , а ако има и газов клапан някъде по трасето и тои (абе всичко дето минава течна газ трябва да се види)! Чак тогава може да се търси проблем в редуктора и тн (според мен).
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • Оказва се че в Бургас никой не разбира на ФОБОС. Да вметна че след смяна на мембраните за сега поне си изразходвам газта нормално.

                        УжасТ
                        алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                        алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                          Оказва се че в Бургас никой не разбира на ФОБОС.
                          По-правилно би било да се каже - Никой не иска да работи с Фобос.
                          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                          Автогаз сервиз-
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                            По-правилно би било да се каже - Никой не иска да работи с Фобос.
                            Както и да е. Проблема ми стои без решение. Може да ме насочиш за нещо. Защото явно пропускам.

                            Поздрави
                            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                              Както и да е. Проблема ми стои без решение. Може да ме насочиш за нещо. Защото явно пропускам.

                              Поздрави
                              Не мога да те насоча човек.
                              Предишният ми пост беше по-скоро изказване на разочарованието ми от една добра уредба /каквато е Фобос/ и безумното управление на тази фирма. Години наред въпросната фирма тръбеше, че "има официални сервизи" и простосмъртните /като мен примерно/ не са "достойни" да работят с тяхната продукция. Това естествено доведе до вакуум в сервизната им база в страната и страданието на клиентите им обикаляйки и търсейки кой да им сервизира уредбите. Сега ни прозвъняват с оферти, ама никой не ще и да чуе. Всеки газаджия работи с 4-6 марки и няма нужда да е всеможещ и всезнаещ извън тях.
                              Това беше обяснение на поста ми.
                              Сега на въпроса ти:
                              Всичко което е свързано с нормалното сервизиране на газовата ти система си направил. Не мога да знам по каква причина този елементарен двигател да не може да се "изреже" и да трябва да му се пуска допълнително бензиново впръскване, но без да се гледа какво се случва "на живо" не мога да ти помогна. Нещата зависят от прекалено много фактори които няма как да знам.
                              Вярно е също така, че и на мен ми се опъват някой коли и се боря с тях макар и да съм правил примерно 20 от същите. Трябва да се намери човека който да се захване и да я направи тая кола.
                              Звънни ми утре като съм в сервиза и ще пусна малко връзки да видя с какво мога да помогна в твоя район.
                              Тук едва ли ще стане с философстване.
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                                Не мога да те насоча човек.
                                Предишният ми пост беше по-скоро изказване на разочарованието ми от една добра уредба /каквато е Фобос/ и безумното управление на тази фирма. Години наред въпросната фирма тръбеше, че "има официални сервизи" и простосмъртните /като мен примерно/ не са "достойни" да работят с тяхната продукция. Това естествено доведе до вакуум в сервизната им база в страната и страданието на клиентите им обикаляйки и търсейки кой да им сервизира уредбите. Сега ни прозвъняват с оферти, ама никой не ще и да чуе. Всеки газаджия работи с 4-6 марки и няма нужда да е всеможещ и всезнаещ извън тях.
                                Това беше обяснение на поста ми.
                                Сега на въпроса ти:
                                Всичко което е свързано с нормалното сервизиране на газовата ти система си направил. Не мога да знам по каква причина този елементарен двигател да не може да се "изреже" и да трябва да му се пуска допълнително бензиново впръскване, но без да се гледа какво се случва "на живо" не мога да ти помогна. Нещата зависят от прекалено много фактори които няма как да знам.
                                Вярно е също така, че и на мен ми се опъват някой коли и се боря с тях макар и да съм правил примерно 20 от същите. Трябва да се намери човека който да се захване и да я направи тая кола.
                                Звънни ми утре като съм в сервиза и ще пусна малко връзки да видя с какво мога да помогна в твоя район.
                                Тук едва ли ще стане с философстване.
                                Мерси все пак но евентуално ще звънна в петък защото тогава почивам.

                                Поздрави
                                алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                                алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                                Comment

                                Working...
                                X