Като си говорим за евросонди, клапани и пр., може би не е зле да се подчини действието на клапаните на състоянието на инерционния ключ - там, където го има.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки за газта и проблемите ни
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКато си говорим за евросонди, клапани и пр., може би не е зле да се подчини действието на клапаните на състоянието на инерционния ключ - там, където го има.
На всяка по-голяма дупка или неравност изключваше
(понеже е форд не изключвам да си е имало проблем просто с тоя ключ)sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДоколкото знам, при АР този ключ работи доста устойчиво. Или поне не изключва от дупки.
Обясних го малко велковата, но трябва да стане такаsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеПредполагам че ще реже + са които заминава към помпата... Трябва да се върне тоя + след въпросния ключ и да се "вкара" в газовата електроника.. Там трябва да се прекъсне + са които отива в реле или транзистор които управлява газовите клапани и да се върже тоя от инерциония изключвател....
Обясних го малко велковата, но трябва да стане така
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеРеже минуса. За да не се ползват релета и пр. най-лесно е минусовите вериги на клапаните да се свържат към ключа. Малко теглене на кабели, но за сметка на това така ще е най-просто и надеждно.
Помня че първия път като изключи това нещо рових къде ли не.... То не знаех че има и такъв ключ де... Оказа се в легена на резервната гума, баш в средата и
Ако на Алф реже - са е наистина много по-лесноsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
При АР обикновено е под шофьорската седалка. За клапана на евросондата е лесно. Може минуса му да се върже към минуса на бензиновата помпа. За предния клапан, вече трябва жица до ключа. Но пък и само задния да се върже така, пак ще е достатъчно.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:31.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Такааа....
След като мои си Алф спа сън близо половин година, от няколко дена пак го задвижих..
Естествено на никакво налягане за да уляга съединителя (снемен е) и на бензин...
Реших да покарам и на газ, но тук изненадааа... Минава на газ и почва да се мъчи доста, едвам успява да държи празен ход! За движение нестава и дума... Позамислих се прегледах с Тренди клапани филтри и тн, всичко е наред!
Дигнах налягането от изпарителя и всичко се нареди!
Питането ми е, възможно ли е от седене, некаране да му "пропадне" налягането до толкова че да не може да работи на газ!? Такова нещо до сега не ми се е случвало!
(изпарителя е на около 17000км и около 3 години)sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеТакааа....
След като мои си Алф спа сън близо половин година, от няколко дена пак го задвижих..
Естествено на никакво налягане за да уляга съединителя (снемен е) и на бензин...
Реших да покарам и на газ, но тук изненадааа... Минава на газ и почва да се мъчи доста, едвам успява да държи празен ход! За движение нестава и дума... Позамислих се прегледах с Тренди клапани филтри и тн, всичко е наред!
Дигнах налягането от изпарителя и всичко се нареди!
Питането ми е, възможно ли е от седене, некаране да му "пропадне" налягането до толкова че да не може да работи на газ!? Такова нещо до сега не ми се е случвало!
(изпарителя е на около 17000км и около 3 години)Video meliora proboque deteriora sequor.
Comment
-
Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщениеЗабрави да споменеш, че е mimgas, освен това, доколкото разбирам от последните ти постове, е вързан по някаква странна схема, така че си е напълно възможно
Не виждам нещо което да му пречи на работата.
(освен че е поседял няколко месеца)sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеТакааа....
След като мои си Алф спа сън близо половин година, от няколко дена пак го задвижих..
Естествено на никакво налягане за да уляга съединителя (снемен е) и на бензин...
Реших да покарам и на газ, но тук изненадааа... Минава на газ и почва да се мъчи доста, едвам успява да държи празен ход! За движение нестава и дума... Позамислих се прегледах с Тренди клапани филтри и тн, всичко е наред!
Дигнах налягането от изпарителя и всичко се нареди!
Питането ми е, възможно ли е от седене, некаране да му "пропадне" налягането до толкова че да не може да работи на газ!? Такова нещо до сега не ми се е случвало!
(изпарителя е на около 17000км и около 3 години)
Comment
-
Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщениеЗабрави да споменеш, че е mimgas, освен това, доколкото разбирам от последните ти постове, е вързан по някаква странна схема, така че си е напълно възможноТоя изпарител е тотал щета, това е можеби в Топ3 на най-кофти нещата които може да си купи човек..
От стоене на евтините изпарители много лесно им се вдървява мембраната и има по-бавен и малък ход от преди. Имай предвид ,че като покараш малко може да иидва много газта, защото в един момента тая мембрана ще поомекне пак и ще пренадува газта.
честно казано ако искаш да я караш тая кола с турбина и на газ, не я карай с това Мимгазче,че да не плачеш.
Ако сакаш бюджетно си вземи АТИКЕР- имат довста читави неща, досега без дефект (от наблюдаваните от мен) и хранят с единия си модел SR06 max мерцедес е500 и няколко аудитa 4.2 V8EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеТоя изпарител е тотал щета, това е можеби в Топ3 на най-кофти нещата които може да си купи човек..
От стоене на евтините изпарители много лесно им се вдървява мембраната и има по-бавен и малък ход от преди. Имай предвид ,че като покараш малко може да иидва много газта, защото в един момента тая мембрана ще поомекне пак и ще пренадува газта.
честно казано ако искаш да я караш тая кола с турбина и на газ, не я карай с това Мимгазче,че да не плачеш.
Ако сакаш бюджетно си вземи АТИКЕР- имат довста читави неща, досега без дефект (от наблюдаваните от мен) и хранят с единия си модел SR06 max мерцедес е500 и няколко аудитa 4.2 V8sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеТоя изпарител е тотал щета, това е можеби в Топ3 на най-кофти нещата които може да си купи човек..
От стоене на евтините изпарители много лесно им се вдървява мембраната и има по-бавен и малък ход от преди. Имай предвид ,че като покараш малко може да иидва много газта, защото в един момента тая мембрана ще поомекне пак и ще пренадува газта.
честно казано ако искаш да я караш тая кола с турбина и на газ, не я карай с това Мимгазче,че да не плачеш.
Ако сакаш бюджетно си вземи АТИКЕР- имат довста читави неща, досега без дефект (от наблюдаваните от мен) и хранят с единия си модел SR06 max мерцедес е500 и няколко аудитa 4.2 V8
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеДано те послушат без да разсъждават, братле
Проблем няма никакъв с нищо! Просто докато е била разглобена са ми втърнали една от врътките...
(регулирането на налягането на изпарителя принципно е с шестограм, но с цел по-лесно въртене аз там съм си сложил удобна врътка която си признаха че са пипали все пак... )
Колата върви отлично в момента (както си е била винаги)!!
(разни гуфрирани маркучи са премахнати за снимките, а от други снимки се вижда и изпарителя какъв е и къде се намира... вижда се и врътката му (преправената) защото там е леко неприятно бъркането и въртенето с шестограм)Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 13:32.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
Comment