Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Като си говорим за евросонди, клапани и пр., може би не е зле да се подчини действието на клапаните на състоянието на инерционния ключ - там, където го има.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Като си говорим за евросонди, клапани и пр., може би не е зле да се подчини действието на клапаните на състоянието на инерционния ключ - там, където го има.
      Сиерата ми от близкото минало имаше такова чудо...
      На всяка по-голяма дупка или неравност изключваше
      (понеже е форд не изключвам да си е имало проблем просто с тоя ключ)
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • Доколкото знам, при АР този ключ работи доста устойчиво. Или поне не изключва от дупки.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Доколкото знам, при АР този ключ работи доста устойчиво. Или поне не изключва от дупки.
          Предполагам че ще реже + са които заминава към помпата... Трябва да се върне тоя + след въпросния ключ и да се "вкара" в газовата електроника.. Там трябва да се прекъсне + са които отива в реле или транзистор които управлява газовите клапани и да се върже тоя от инерциония изключвател....
          Обясних го малко велковата, но трябва да стане така
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Предполагам че ще реже + са които заминава към помпата... Трябва да се върне тоя + след въпросния ключ и да се "вкара" в газовата електроника.. Там трябва да се прекъсне + са които отива в реле или транзистор които управлява газовите клапани и да се върже тоя от инерциония изключвател....
            Обясних го малко велковата, но трябва да стане така
            Реже минуса. За да не се ползват релета и пр. най-лесно е минусовите вериги на клапаните да се свържат към ключа. Малко теглене на кабели, но за сметка на това така ще е най-просто и надеждно.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Реже минуса. За да не се ползват релета и пр. най-лесно е минусовите вериги на клапаните да се свържат към ключа. Малко теглене на кабели, но за сметка на това така ще е най-просто и надеждно.
              На оная чудесия сиерата по спомени режеше +са
              Помня че първия път като изключи това нещо рових къде ли не.... То не знаех че има и такъв ключ де... Оказа се в легена на резервната гума, баш в средата и
              Ако на Алф реже - са е наистина много по-лесно
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • При АР обикновено е под шофьорската седалка. За клапана на евросондата е лесно. Може минуса му да се върже към минуса на бензиновата помпа. За предния клапан, вече трябва жица до ключа. Но пък и само задния да се върже така, пак ще е достатъчно.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:31.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Такааа....
                  След като мои си Алф спа сън близо половин година, от няколко дена пак го задвижих..
                  Естествено на никакво налягане за да уляга съединителя (снемен е) и на бензин...
                  Реших да покарам и на газ, но тук изненадааа... Минава на газ и почва да се мъчи доста, едвам успява да държи празен ход! За движение нестава и дума... Позамислих се прегледах с Тренди клапани филтри и тн, всичко е наред!
                  Дигнах налягането от изпарителя и всичко се нареди!
                  Питането ми е, възможно ли е от седене, некаране да му "пропадне" налягането до толкова че да не може да работи на газ!? Такова нещо до сега не ми се е случвало!
                  (изпарителя е на около 17000км и около 3 години)
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    Такааа....
                    След като мои си Алф спа сън близо половин година, от няколко дена пак го задвижих..
                    Естествено на никакво налягане за да уляга съединителя (снемен е) и на бензин...
                    Реших да покарам и на газ, но тук изненадааа... Минава на газ и почва да се мъчи доста, едвам успява да държи празен ход! За движение нестава и дума... Позамислих се прегледах с Тренди клапани филтри и тн, всичко е наред!
                    Дигнах налягането от изпарителя и всичко се нареди!
                    Питането ми е, възможно ли е от седене, некаране да му "пропадне" налягането до толкова че да не може да работи на газ!? Такова нещо до сега не ми се е случвало!
                    (изпарителя е на около 17000км и около 3 години)
                    Забрави да споменеш, че е mimgas, освен това, доколкото разбирам от последните ти постове, е вързан по някаква странна схема, така че си е напълно възможно
                    Video meliora proboque deteriora sequor.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                      Забрави да споменеш, че е mimgas, освен това, доколкото разбирам от последните ти постове, е вързан по някаква странна схема, така че си е напълно възможно
                      По спомени е такъв да. Изпарителя си е вързан съвсен нормално иначе. Просто имам един допълнителен клапан в багажника (заради филтърчето вътре).
                      Не виждам нещо което да му пречи на работата.
                      (освен че е поседял няколко месеца)
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        Такааа....
                        След като мои си Алф спа сън близо половин година, от няколко дена пак го задвижих..
                        Естествено на никакво налягане за да уляга съединителя (снемен е) и на бензин...
                        Реших да покарам и на газ, но тук изненадааа... Минава на газ и почва да се мъчи доста, едвам успява да държи празен ход! За движение нестава и дума... Позамислих се прегледах с Тренди клапани филтри и тн, всичко е наред!
                        Дигнах налягането от изпарителя и всичко се нареди!
                        Питането ми е, възможно ли е от седене, некаране да му "пропадне" налягането до толкова че да не може да работи на газ!? Такова нещо до сега не ми се е случвало!
                        (изпарителя е на около 17000км и около 3 години)
                        Многознайко, сдухал ти се е изпарителят

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                          Забрави да споменеш, че е mimgas, освен това, доколкото разбирам от последните ти постове, е вързан по някаква странна схема, така че си е напълно възможно
                          Тоя изпарител е тотал щета, това е можеби в Топ3 на най-кофти нещата които може да си купи човек..

                          От стоене на евтините изпарители много лесно им се вдървява мембраната и има по-бавен и малък ход от преди. Имай предвид ,че като покараш малко може да иидва много газта, защото в един момента тая мембрана ще поомекне пак и ще пренадува газта.
                          честно казано ако искаш да я караш тая кола с турбина и на газ, не я карай с това Мимгазче,че да не плачеш.
                          Ако сакаш бюджетно си вземи АТИКЕР- имат довста читави неща, досега без дефект (от наблюдаваните от мен) и хранят с единия си модел SR06 max мерцедес е500 и няколко аудитa 4.2 V8
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Тоя изпарител е тотал щета, това е можеби в Топ3 на най-кофти нещата които може да си купи човек..

                            От стоене на евтините изпарители много лесно им се вдървява мембраната и има по-бавен и малък ход от преди. Имай предвид ,че като покараш малко може да иидва много газта, защото в един момента тая мембрана ще поомекне пак и ще пренадува газта.
                            честно казано ако искаш да я караш тая кола с турбина и на газ, не я карай с това Мимгазче,че да не плачеш.
                            Ако сакаш бюджетно си вземи АТИКЕР- имат довста читави неща, досега без дефект (от наблюдаваните от мен) и хранят с единия си модел SR06 max мерцедес е500 и няколко аудитa 4.2 V8
                            Не беше някакъв супер марков тоя изпарител но Тедо като каза, че е Мимгаз сега се замислям какъв е точно. За кратък момент от време смених 3 различни... След смяната на съединителя веднага след това нещо се случи (имам някакви съмнения, но ще се разберат по-натам)
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              Тоя изпарител е тотал щета, това е можеби в Топ3 на най-кофти нещата които може да си купи човек..

                              От стоене на евтините изпарители много лесно им се вдървява мембраната и има по-бавен и малък ход от преди. Имай предвид ,че като покараш малко може да иидва много газта, защото в един момента тая мембрана ще поомекне пак и ще пренадува газта.
                              честно казано ако искаш да я караш тая кола с турбина и на газ, не я карай с това Мимгазче,че да не плачеш.
                              Ако сакаш бюджетно си вземи АТИКЕР- имат довста читави неща, досега без дефект (от наблюдаваните от мен) и хранят с единия си модел SR06 max мерцедес е500 и няколко аудитa 4.2 V8
                              Дано те послушат без да разсъждават, братле

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Дано те послушат без да разсъждават, братле
                                Такаа... Трябвало е да поогледам преди да пиша!
                                Проблем няма никакъв с нищо! Просто докато е била разглобена са ми втърнали една от врътките...
                                (регулирането на налягането на изпарителя принципно е с шестограм, но с цел по-лесно въртене аз там съм си сложил удобна врътка която си признаха че са пипали все пак... )
                                Колата върви отлично в момента (както си е била винаги)!!
                                (разни гуфрирани маркучи са премахнати за снимките, а от други снимки се вижда и изпарителя какъв е и къде се намира... вижда се и врътката му (преправената) защото там е леко неприятно бъркането и въртенето с шестограм)
                                Attached Files
                                Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 13:32.
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X