Първоначално публикувано от robygas
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки за газта и проблемите ни
Collapse
X
-
В интерес на истината никога не съм се замислял над този въпрос. Може би защото винаги разглеждам колите сато двигател и електроника и как да ги пригодя най-добре на газ, а не като цена. А също така и всяка кола си има стойност за собственика и е много относително да кажеш коя е скъпа и коя не. Днес примерно трябваше да започна един Мерцедес AMG-356 C.C. което щеше да е интересно, но клиента реши да се цигани за цената /което си е негово право/ и аз отказах да правя простотий по тази кола.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Въпрос: С обикновенна газова съм. Като спускам по наклон и оборотите са около 2000 се чува леко препукване в някой от колекторите. Това става само на газ при отпуснат педал на газта и обороти над 1500-1600.
Като превключа на бензин подаването на горивото спира нацяло и няма никакви звуци, в момента в който превключа отново на газ и почва. Като съвсем леко препукване-кихане.
Това се чува при отворени прозорци.
Защо така се получава ?
При спускане по дефилета си минавам на бензин и без това на скорост като е в обороти не консумира никакво гориво, но все пак ми е интересно защо се получава така.sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD
Comment
-
И аз съм с обикновена газова и като съм на скорост около 1500 до към 2800 оборота като не подавам газ се чуват гърмежи като от WRC колите.Имам чувството,че се чува под мен,абе горе долу,където стои катализатора,а аз съм го изтърбушил и съм закачил кухата тръба.До колкото съм запознат нали гърмежи се получават като е богата сместа,а нали не подавам газ.Нещо не виждам логика.Дайте идеи.Alfonso 1.3 Boxersigpic EX
Alfonso 156 2.4 140 -new breed
Comment
-
Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщениеВ интерес на истината никога не съм се замислял над този въпрос. Може би защото винаги разглеждам колите сато двигател и електроника и как да ги пригодя най-добре на газ, а не като цена. А също така и всяка кола си има стойност за собственика и е много относително да кажеш коя е скъпа и коя не. Днес примерно трябваше да започна един Мерцедес AMG-356 C.C. което щеше да е интересно, но клиента реши да се цигани за цената /което си е негово право/ и аз отказах да правя простотий по тази кола.Alfa Romeo 155 1.7 TS '94
Comment
-
Първоначално публикувано от yovi Покажи съобщениеМиналата седмица пред мен на колонката зареди газ един Мерцедес AMG. Нема да се учудя, ако някой ден се засечем и с някое порше на газстанцията.
В един сайт се хвалеха, че са сложили ГИ на Бентли континентал GTsigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD
Comment
-
Колеги, някой от вас да е наясно със задаващата се забрана за извършване на таксиметров/обществен превоз с допълнително монтирани горивни ситеми - газ/метан, и дали наистина влиза в сила от 01.01.2010? Доколкото знам таи директива ще важи за целият ЕС. Интересува ме дали някой има информация дали ще се признае заварено положение за вече работещите таксита, или и те ще трябва да хвърлят уредбите?Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщениеВ един сайт се хвалеха, че са сложили ГИ на Бентли континентал GTAlfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеЕ аз не го вЕрвам това! Освен ако собственикът му на това бентли не е някой избягал освидетелстван луд от лечебното заведение - да имаш 300-400 бона излишни за кола и да правиш икономия от горивоLast edited by Доко; d.m.y г., 22:36.
Comment
-
Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщениеВъпрос: С обикновенна газова съм. Като спускам по наклон и оборотите са около 2000 се чува леко препукване в някой от колекторите. Това става само на газ при отпуснат педал на газта и обороти над 1500-1600.
Като превключа на бензин подаването на горивото спира нацяло и няма никакви звуци, в момента в който превключа отново на газ и почва. Като съвсем леко препукване-кихане.
Това се чува при отворени прозорци.
Защо така се получава ?
При спускане по дефилета си минавам на бензин и без това на скорост като е в обороти не консумира никакво гориво, но все пак ми е интересно защо се получава така.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщениеПри бензиновата система компа изключва дюзите при работа на двигателя при такива условия ,докато на газ с обикновена газова това няма как да стане. В повечето случай това се дължи на превишаване налягането на изпарителя и по-богата смес, което може и да се оправи.
Това добре ли е ,зле ли е ,нормално ли е/без катализатор съм/?Last edited by MUROMAN; d.m.y г., 19:30.ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщениеПри бензиновата система компа изключва дюзите при работа на двигателя при такива условия ,докато на газ с обикновена газова това няма как да стане. В повечето случай това се дължи на превишаване налягането на изпарителя и по-богата смес, което може и да се оправи.
Ясно, Значи спускам ли дефиле врътвам си на бензин, Че даже и по малко ще ми изгори
П.п. Имаш ли представа какъв е разхода в такъв режим и дали не смуче доста газ.
Имам чувството, че мойта гори много на празен ход.
Вярно че съм си връткал врътките много и навсякъде ама примерно карам си нормално и като дам пълна газ усещам, че свършва газта изключвам от скорост спирам гася пали и после немога и да тръгна на газ, и като засиля на бензин и мина на газ въобще няма сила да подържа скорос от 80км/ч а едва едва галя газта, като се има в предвид, че приди да спра съм карал със 120 примерно.
Само малките обороти мога ли да ги регулирам от някъде ?
Или всичко е въпрос на баланс м/у врътката на изпарителя и тази на тройника преди плочката.
Роби не искам да ти крада хлябапросто ми е интересно кое какво прави и ми доставя удоволствие когато "врътна "нещо да му знам (и видя) резултата.
sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD
Comment
-
Празния ход се регулира от винта на изпарителя а количеството гориво при натоварване от тройника. Това което правиш с врътките обикновено води до всички тези проблеми за които говориш- разход, неадекватна работа при натоварване ,паразитни детонаций. За съжаление в повечето собственици битува мнението ,че колкото по-навито е всичко, толкова по-икономична е колата , или обратното-толкова провече върви. Това не е вярно!0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщениеПразния ход се регулира от винта на изпарителя а количеството гориво при натоварване от тройника. Това което правиш с врътките обикновено води до всички тези проблеми за които говориш- разход, неадекватна работа при натоварване ,паразитни детонаций. За съжаление в повечето собственици битува мнението ,че колкото по-навито е всичко, толкова по-икономична е колата , или обратното-толкова провече върви. Това не е вярно!
Ако можех и от ламбда сондата примерно с мултицет в движение да видя какво става щеше да е супер ама нъц
Мерси за разяснението.
Иначе сега нямам проблеми. Казахте ми, че мембраната ми е спукана и гърмеше при палене от вр. на вр. и като потеглям плавно и се случваше да се задръсти ужасно. Тръгвам от светофар вдигам 1200 оборота и остава там съединител и ритане на газта и след 2-3-4 секунди се оправяше. През това време сера по цялата колона зад мен и така.
Преди националната среща пък сипах газ от Лукоил и бяха зверски гърмежи.Тогава отвъртах навивах къде какво видя и от тогава не е гръмнала нито заглъхвала закрепи се някак си
Вярно гори с 1-1.5 литра повече от преди но на фона 2лв за литър бензин, не ми пречи особено.Last edited by The_Game; d.m.y г., 14:24.sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD
Comment
Comment