Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Също много вероятно......
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • Много ви благодаря за мненията!

      Днес нямам време да я гледам, но утре или в събота ще я видя и ще почна с вашите съвети. Ако открия проблема и го реша ще ви напиша пълен анализ за проблема.

      Поздрави и до скоро

      AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
      AR 155 2.0 16v SUPER
      Toyota Corolla 2014 S Premium
      Moskvich 2140

      Comment


      • То кой знае какви мнения няма, но синтезирано:
        -Отвори капака, ако можеш смени филтри/ на газовия клапан и след изпарителя/ , Ако си с ел.клапан на сондата , викни някой да ти помогне и да се убедиш, че работят електрически /сонда и газов клапан/. От двигателя и изпарителя излизат тънки маркучета ,които влизат в една малка кутийка с букса-провери всичко ли е закачено и дали не са протрити някъде.
        През интернет толкова ... засега. Успех!
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • Здравейте,


          Значи брат ми вчера вдигна капака да проследи проблема, и се оказало, че Г.И. имал два бушона, малко са били скрити до акумулатора, един от бушоните е гръмнал (15 Ампериов бушон ), смени и бушона и колата запали на момента на Газ

          Но това не пречи, да и сменя филтрите естествено, но най-странното филтъра, който е след изпарителя и преди 4-те инжекциона е такъв който излизат от него кабели? По принцип знам за филтърчето на клапана , но този (втория филтър) е много странен (за мене де ), и да си призная, не знаех преди, че това всъщност е филтър, малко инфо за тези „кабелчета” каква роля имат? И дали някой гаф може да стане, ако се тръгне да се отваря?


          Друго нещо ме притеснява, и то защо изгърмя бушона? Дано да е само от „годините му”, но факта, че гръмна като вдигна 6000 обороти, ме кара да се притеснявам за статуса на Генератора , защото очевидно при тези обороти, тока от генератора се е усилил и бушона по незнайна причина издъхна, дано да е само от това, че е „остарял” защото след смяната на новия, пак при високи обороти (на място), 5-6-7 000 нямаше никакъв проблем.


          Благодаря ви още веднъж за показаното съдействие, и дано този случай да е от полза на някой друг за да го има в предвид


          П.С: За тези които нямат допълнителни бушони в жабката, ВИНАГИ си носете по един два от различните категории (10А, 15А, 20А …) защото никога не знаеш на пътя кой бушон ще ти изгърми, както стана с мене

          Поздрави и лек ден на всички.
          Last edited by Tonimir; d.m.y г., 10:58.

          AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
          AR 155 2.0 16v SUPER
          Toyota Corolla 2014 S Premium
          Moskvich 2140

          Comment


          • Бушон гърми от голяма консумация, не от високо напрежение.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
              Бушон гърми от голяма консумация, не от високо напрежение.
              Признавам, че физиката и токовете не са моята силна страна но си прав, явно при високите обороти консумацията се увеличава, и ако бушона вече издавал багажа, при тези обороти (консумация) просто не е издържал и е гръмнал. Май точно това се е случило

              AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
              AR 155 2.0 16v SUPER
              Toyota Corolla 2014 S Premium
              Moskvich 2140

              Comment


              • За пореден път се доказа тезата, че не е лошо първо да се отвори капака.......и после да се пита.
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • Искам малко "джокери" :

                  1.До колко негативно ще се отрази изтърбушването на тия катализатори непосредствено след изпускателния колектор върху работата на ламбдите? Имам съмнение, че са запушени....

                  2.Ще ми светне ли "чек" лампата след като ги изтърбуша?---->

                  3.Евентуално, ако светне тоз "чек" ще ме вкара ли в авариен режим или просто ще си свети без да оказва влияние върху работата на мотора?

                  Благодаря предварително

                  п.с. Говорим за ЦФ3 двигател...
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • Ако са запушени, не би ли трябвало и сега да ти свети чек-а? Все пак затова са тези 2 сонди преди това. След избушване със сигурност ще светне, но как реагира колата не знам.
                    Last edited by didod; d.m.y г., 14:16.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • не ми свети чека в момента

                      Има едно момче от форума hektor..Със същата 147ца като моята 1,6ТС с ГИ...Изтърбушил си е тия катализатори, но при него и преди да ги избуши пак си е светел чека, просто сега разхода му паднал 2л и колата тръгнала по-добре

                      Принципно мен чека не ме бърка нека свети, стига да не ме вкарва в някакви аварийни режими на работа на мотора....

                      Махането на питите на катализатора ще доведе ли до "прегаряне" на ламбда сондите?
                      Още като си купих колата си резнах последния катализатор и съм с резонатор...Не ми е отчело никакви грешки и никакви лампи не са ми светнали...Колата се отпуши малко и разхода ми падна...Та питам дали толкова безболезнено ще бъде, и ако махна тия пити след колектора
                      Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 14:31.
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • Махай ги тогава. По-натам ще си намериш един симулатор на 3-та ламбда сонда и готово. Нищо няма да свети.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • Не знам дали ще ти светне чека, но ако свети не е добре. Освен, че вкарва колата в сервизен режим, ти пищи на всяко палене гоу ту дилър... На мен Румен ми беше казал, че не можеш просто така да ги избушиш, но се надявам да не е прав.
                          2014: Deutschland über alles

                          Comment


                          • Аз ще се жертвам да ги избуша, защото така или иначе имам да правя колектор, защото ми църка от някъде...(изпуска) ии направо ще гледам и таз работа да направя...Надявам се да не ме вкара в авариен режим
                            Румен не знам какво е казал, но аз говорих с Бобо и той ми каза на мен лично, че нямало проблеми да ги избуша Вече дали се слагат някакви "магии" там да не дава грешка е друг въпрос, но стига целта да е постигната всичко ще опитам
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • Въпрос за ТАП... Има ли смисъл да го слагам на двигател с ГИ за пропан-бутан? За информация - запалителната уредба е с датчик за интензивност на детонационното горене.
                              Лудия

                              Comment


                              • Роби, аз като лаик имам 2 въпроса:
                                1. Като се сменя филтъра на газовия клапан как се спира газта? Аз си мислех, че като не е на контакт колата, няма да подава газ, пък то си тръгна и не посмях да го доотвия.
                                2. Като смених цилиндричния филтър от изпарителя към рейката, видях, че от самото тяло на новия филтър се бяха отронили алуминиеви стружки в маркуча към рейката. Поизтърсих ги, но не знам дали всичките. Къде отиват тия стружки и има ли опасност? Ако трябва да сменя целия маркуч?
                                2014: Deutschland über alles

                                Comment

                                Working...
                                X