Първоначално публикувано от NightRider
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Палене на газ
Collapse
X
-
точка
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениебе не знам колко автомобила с газ си карал, ама ремонтния комплект на изпарителя е 15-20лв и включва всичко де що е гума - тоест изпарителя става все едно сега е излязъл от завода. ремонта трае 30 минути заедно с демонтажа, монтажа и обезвъздушаването и то ако го правиш за първи път. дали палиш на газ или не, на мембраните не се отразява драстично. като знаеш колко е литър бензин или нова бензинова помпа има ли смисъл да говорим за ремонтен комплект за 15лв за пробег 50 хиляди км.
Но газта е 1.30 и това си е един голям +.
Аз карам дизел и не ми се дават 3200лв. за да го направя на метан и да стане и изтребителAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от alfonso 155 Покажи съобщениеВсичко беше до настройките,вече я пипнах и няма ядове.Пак си пали лесно и държи оборотите след яко тестванеAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениемембраната се променя, пружината, има зацапвания от чистата ни газ - нормално е да се донастройват нещататочка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениев един изпарител за пропан-бутан имаш таман 2 мембрани. пружината е на тая на 1-ва степен и е бая корава. освен това няма как да се "цапа" от газта. както каза мордохай, това което се променя са гумичките на клапанчетата. струват стотинки.
---------- Post added at 11:36 ---------- Previous post was at 11:34 ----------
Първоначално публикувано от alfonso 155 Покажи съобщениеИма плочки който са след дебитомера + кихалка заедно с клапичката вътре.Та чудех се дали ще стане?Скоро мисля да го тествамAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
разликата на метановия и пропан-бутан изпарителя е още една допълнителна редуцираща степен - демек 3 за обикновено агу.
при дебитомерите с клапа смесителната плочка се поставя баш след дебитомера, но се пуска и едно вакумно маркуче към изпарителя. това е правилния начин, ако се направи нещо различно, регулацията е мишън импосибъл.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеразликата на метановия и пропан-бутан изпарителя е още една допълнителна редуцираща степен - демек 3 за обикновено агу.
при дебитомерите с клапа смесителната плочка се поставя баш след дебитомера, но се пуска и едно вакумно маркуче към изпарителя. това е правилния начин, ако се направи нещо различно, регулацията е мишън импосибъл.
Като казваш вакуумно маркуче, предполагам имаш впредвид да се създаде връзка между участъка на смукателя между клапата на дебитомера и смесителната плочка и пространството на изпарителя зад голямата мембрана (там където иначе трябва да има атмосферно налягане)?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеточно така. към регулиращата мембрана-тънката.
Лично аз не съм имал проблеми с подобна постановка и не ми се е налагало да пускам такава допълнителна връзка. Може би защото дебитомерът е бил с относително хлабава клапа.
Но наскоро голям зор видях с регулирането на АГУ - то на един приятел. Наложи се да сменя пружината, противостояща на клапата на втората камера с доста по-твърда, за да догодя нещата.
Криво - ляво се получи, но много бягат настройките.
Сега ще върна старата пружина и ще направя въпросната връзка.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеБлагодаря.
Лично аз не съм имал проблеми с подобна постановка и не ми се е налагало да пускам такава допълнителна връзка. Може би защото дебитомерът е бил с относително хлабава клапа.
Но наскоро голям зор видях с регулирането на АГУ - то на един приятел. Наложи се да сменя пружината, противостояща на клапата на втората камера с доста по-твърда, за да догодя нещата.
Криво - ляво се получи, но много бягат настройките.
Сега ще върна старата пружина и ще направя въпросната връзка.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеС това маркуче, за което ти плямпя Колев, премахваш всички смущения,които се получават от запушен филтър, скъсан маншон и прочие. С тая простотия даже може да сложиш газова на турбо мотор.
Гениално приспособление.
Бях го мяркял тук и там, но сега след като и Вие тук го потвърдихте, ще бъде приложено в практиката.
Благодарности!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment