Известие

Collapse
No announcement yet.

Палене на газ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    няма да те убеждавам, че не е точно така. Време, труд, изпарителят започва да работи бавно но славно непостоянно и недобре, разход, въртене, ...
    бе не знам колко автомобила с газ си карал, ама ремонтния комплект на изпарителя е 15-20лв и включва всичко де що е гума - тоест изпарителя става все едно сега е излязъл от завода. ремонта трае 30 минути заедно с демонтажа, монтажа и обезвъздушаването и то ако го правиш за първи път. дали палиш на газ или не, на мембраните не се отразява драстично. като знаеш колко е литър бензин или нова бензинова помпа има ли смисъл да говорим за ремонтен комплект за 15лв за пробег 50 хиляди км.
    точка

    Comment


    • #17
      Освен всичко останало, при палене на газ (особено при поизносен двигател) го няма неприятният момент със смесването на масло и бензин.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        бе не знам колко автомобила с газ си карал, ама ремонтния комплект на изпарителя е 15-20лв и включва всичко де що е гума - тоест изпарителя става все едно сега е излязъл от завода. ремонта трае 30 минути заедно с демонтажа, монтажа и обезвъздушаването и то ако го правиш за първи път. дали палиш на газ или не, на мембраните не се отразява драстично. като знаеш колко е литър бензин или нова бензинова помпа има ли смисъл да говорим за ремонтен комплект за 15лв за пробег 50 хиляди км.
        Доста години съм карал на газ, едната кола е с газов инжекцион, знам доста. Както и че за 15мин. няма да смениш мембраната.
        Но газта е 1.30 и това си е един голям +.
        Аз карам дизел и не ми се дават 3200лв. за да го направя на метан и да стане и изтребител
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Всичко беше до настройките,вече я пипнах и няма ядове.Пак си пали лесно и държи оборотите след яко тестване
          Колкото повече набира,толкова повече набира

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от alfonso 155 Покажи съобщение
            Всичко беше до настройките,вече я пипнах и няма ядове.Пак си пали лесно и държи оборотите след яко тестване
            мембраната се променя, пружината, има зацапвания от чистата ни газ - нормално е да се донастройват нещата
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Има плочки който са след дебитомера + кихалка заедно с клапичката вътре.Та чудех се дали ще стане?Скоро мисля да го тествам
              Attached Files
              Колкото повече набира,толкова повече набира

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                мембраната се променя, пружината, има зацапвания от чистата ни газ - нормално е да се донастройват нещата
                в един изпарител за пропан-бутан имаш таман 2 мембрани. пружината е на тая на 1-ва степен и е бая корава. освен това няма как да се "цапа" от газта. както каза мордохай, това което се променя са гумичките на клапанчетата. струват стотинки.
                точка

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  в един изпарител за пропан-бутан имаш таман 2 мембрани. пружината е на тая на 1-ва степен и е бая корава. освен това няма как да се "цапа" от газта. както каза мордохай, това което се променя са гумичките на клапанчетата. струват стотинки.
                  Аз пиша за газ (пропан-бутан), не за метан. 200 бара бомба - мерси

                  ---------- Post added at 11:36 ---------- Previous post was at 11:34 ----------

                  Първоначално публикувано от alfonso 155 Покажи съобщение
                  Има плочки който са след дебитомера + кихалка заедно с клапичката вътре.Та чудех се дали ще стане?Скоро мисля да го тествам
                  Ако сложиш смесителните плочки след дебитомера няма да имаш празен ход най-малкото
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    разликата на метановия и пропан-бутан изпарителя е още една допълнителна редуцираща степен - демек 3 за обикновено агу.
                    при дебитомерите с клапа смесителната плочка се поставя баш след дебитомера, но се пуска и едно вакумно маркуче към изпарителя. това е правилния начин, ако се направи нещо различно, регулацията е мишън импосибъл.
                    точка

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      разликата на метановия и пропан-бутан изпарителя е още една допълнителна редуцираща степен - демек 3 за обикновено агу.
                      при дебитомерите с клапа смесителната плочка се поставя баш след дебитомера, но се пуска и едно вакумно маркуче към изпарителя. това е правилния начин, ако се направи нещо различно, регулацията е мишън импосибъл.

                      Като казваш вакуумно маркуче, предполагам имаш впредвид да се създаде връзка между участъка на смукателя между клапата на дебитомера и смесителната плочка и пространството на изпарителя зад голямата мембрана (там където иначе трябва да има атмосферно налягане)?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        точно така. към регулиращата мембрана-тънката.
                        точка

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          точно така. към регулиращата мембрана-тънката.
                          Благодаря.
                          Лично аз не съм имал проблеми с подобна постановка и не ми се е налагало да пускам такава допълнителна връзка. Може би защото дебитомерът е бил с относително хлабава клапа.
                          Но наскоро голям зор видях с регулирането на АГУ - то на един приятел. Наложи се да сменя пружината, противостояща на клапата на втората камера с доста по-твърда, за да догодя нещата.
                          Криво - ляво се получи, но много бягат настройките.
                          Сега ще върна старата пружина и ще направя въпросната връзка.



                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            ами да, някои от тия дебитомери са бая хард и след тях вакума идва доста. като се направи по стандартния начин и разхода става един ..... 12-15-18
                            точка

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Благодаря.
                              Лично аз не съм имал проблеми с подобна постановка и не ми се е налагало да пускам такава допълнителна връзка. Може би защото дебитомерът е бил с относително хлабава клапа.
                              Но наскоро голям зор видях с регулирането на АГУ - то на един приятел. Наложи се да сменя пружината, противостояща на клапата на втората камера с доста по-твърда, за да догодя нещата.
                              Криво - ляво се получи, но много бягат настройките.
                              Сега ще върна старата пружина и ще направя въпросната връзка.

                              С това маркуче, за което ти плямпя Колев, премахваш всички смущения,които се получават от запушен филтър, скъсан маншон и прочие. С тая простотия даже може да сложиш газова на турбо мотор.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                С това маркуче, за което ти плямпя Колев, премахваш всички смущения,които се получават от запушен филтър, скъсан маншон и прочие. С тая простотия даже може да сложиш газова на турбо мотор.
                                С две думи:

                                Гениално приспособление.

                                Бях го мяркял тук и там, но сега след като и Вие тук го потвърдихте, ще бъде приложено в практиката.

                                Благодарности!


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X