Известие

Collapse
No announcement yet.

Директно впръскване на газ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    1,75 TBi моторът с директно впръскване ли е?

    Да директ инжекция го водят, и мисля, че от новата генерация, този е само алфа-мотора. И както Роби написа той излиза и на сайта за ГИ. Същият мотор нали отива на Джулиета QV, 4C.Всички други са GM, Опел моторите, особено този 3.2 където не върви и като за 2.2, освен ако не му сложиш компресорче, както всички знаят от клипчето в youtube със 159 от Германия.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Virus Alfa

    Comment


    • #62
      Никъде не е казано, че впръскването на течна фаза е "само" за автомобили с директно впръскване. Просто това е списък на най-новите добавени и това което се прави в момента от ПРИНС.
      Всяка компания си има своя концепция и този списък може е различен.
      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
      Автогаз сервиз-
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

      Comment


      • #63
        Впръскването на течна фаза, да, но нали тук говорим за директно впръскване на течна фаза, което сякаш се явява единствената възможност за газифициране на мотори с директно впръскване.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #64
          Добре де, 2015 сме... Виждал съм ТИР, дизелов на ГАЗ. Трета кола вече карам на газ( две с Принс, и една със Стаг)... Какво толкова и умуват на тази течна фаза. И ако в БГ, няма пазар, в другите държави има , на места даже доста интерес...... Всичко си остава въпрос на цена. За 1000 лева няма чудеса. За повече , плащаш караш.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Virus Alfa

          Comment


          • #65
            На пръв нещата изглеждат прости и примамливи. Най вече заради отнемането на топлина преди възпламеняването на сместта поради изпарението на газта близо до горивната камера или в нея. Т.e - следва да се очаква по-високо КПД по тоя способ. Очевидно напрактика нещата са доста по-сложни, щом не съществува тази универсалност на уредбите допреди течната фаза.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              , което сякаш се явява единствената възможност за газифициране на мотори с директно впръскване.
              Това изобщо не е така.
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                Това изобщо не е така.
                Щом "изобщо не е така", какви са другите варианти при които няма разход бензин при загрял мотор?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #68
                  Почти всички съвременни системи, независимо от начина си на впръскване, предлагат опцията "директно палене на газ" при загрял двигател. В повечето случай има и отметка от колко градуса да се случва това.
                  Не се заяждам точно с теб. Знам, че си напред с материала. Просто разглеждате нещата много едностранчиво.
                  0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                  Автогаз сервиз-
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                  Comment


                  • #69
                    Всичко е наред. Само питам, защото знам, че има какво да науча от теб.

                    Системи много, но лично аз не разбирам, как може да се газифицира JTS мотор по друг способ освен да се впръсква газта директно посредством бензиновите дюзи или евентуално те да се сменят с някакви други.

                    Другото, което ме интересува е дали може тотално да се елиминира бензина и моторът да пали и работи само на течна фаза ПБ дори при ниски температури?

                    Допустимо ли е също така, да се махнат бензиновите дюзи, на тяхно място да се поставят тапи а течна фаза да се впръсква в колектора?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #70
                      Еххх тая тема откога ме гложди и мене!! Ако някой го измисли това с елиминирането на бензиновите дюзи или поне да се пали направо на течна фаза газ щее супер, веднага си взимам една 159-ка 2.2 или 3.2 с 1 камион екстри и си бръмкам на газ и ти нещем ни ЕГР-и ни ДПФ-и ни нищо
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #71
                        Лошото е, че хората умуват как да правят коли, а не как да ги счупят.
                        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                        Автогаз сервиз-
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                        Comment


                        • #72
                          Прав си, те JTS-сите са си направени за по-голяма икономия и екология, то и не само те а всички съвременни коли с директно пръскане де, просто ние сме си бедняшки народ и разход от 12-13 градско бензин не ни е по стандарта.... Но пък ни се карат яки коли за без пари
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Прав си, те JTS-сите са си направени за по-голяма икономия и екология, то и не само те а всички съвременни коли с директно пръскане де, просто ние сме си бедняшки народ и разход от 12-13 градско бензин не ни е по стандарта.... Но пък ни се карат яки коли за без пари
                            Просто цената на газта предразполага. Ако стане 1.60-1.70 като в Унгария, пазара на бензинките ще се срине А иначе не бих определил карането на газ като за "бедняшки" народ. Никога няма да платя двойно за еднакъв продукт/услуга, дори и милиардер да съм, пък който го дразни да си сипва бендзин


                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                              Просто цената на газта предразполага. Ако стане 1.60-1.70 като в Унгария, пазара на бензинките ще се срине А иначе не бих определил карането на газ като за "бедняшки" народ. Никога няма да платя двойно за еднакъв продукт/услуга, дори и милиардер да съм, пък който го дразни да си сипва бендзин
                              +1

                              Под въпрос е и тезата затова дали карането на газ съсипва мотора или удължава живота му.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #75
                                Като се има в предвид икономията от 1000лв/10.000км при среден разход 8 и сегашните цени на горивата.. една хипотетична ревизия/ремонт на главата не е болка за умиране. Все пак хората си джиткат 10ки хиляди км безпроблемно


                                Comment

                                Working...
                                X