Известие

Collapse
No announcement yet.

Директно впръскване на газ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
    А аз се чудя дали няма да станеда се направи един хенд мейд селектор за горивос два прости магнит вентила(клапана) и да се подава газ към бензиновата рейка. според мен това може да се пробва първо на кола с предкамерно впръскване ида се монтира един регулатор на налягането понеже от бутилката идват едни 10тина атмосвери. Ако това проработи,а то ще проработи ако се поизпипат детайлите, то тогава може дасе направи и на кола с Direct injection което си мисля че ще се управлява по лесно понеже тая газ ще се шрати в помпата за високо налягане и оттам компа на колата ще се оправя...
    от БРЦ в момента ни дерът с цената заради Нопу хау и патент (разработването му ) ,а не заради цената на нещата, понеже компонентите в това чудо са на цена не повече от 1000лв, понеже компа е по прост с по малко елементи, поенже не коригира кой знае какво, има една помпа за дебит , регулатор налягане , тоя Селектор на горивата и това е

    П.С. Относно избиванката е ясно че е зор при тая цена от 2350лв и разход 2-3 л бенз на 100км.. някакси овек трява да се надява да навърти едни 100к км без да пипа нищо по системата за да му излезе сметката и да е на печалба,а такъв километраж за кола тип QV не мисля е ще се навъртят за 2г примерно...
    Това същото се прави и с един обикновен ГИ от по висок клас и ще си излезе макс 1500лв и човек ще има поне едни 800лв да си компенсира разхода на бенз
    Има някои особености при газта, като например дроселовата клапа трябва да се отваря по-плавно ако си с обикновен ГИ и др.

    Comment


    • Това го обсъждахме с теб, но за мен е под въпрос дали е вярно. Аз карам 2.8 турбо шестак на Газ също с електронна дроселова клапа и "електронен" педал на газта и няма ядове. Просто не разбирам защо е нужно това забавяне , при положение, че газовото реагира спрямо реакцията на бенз. Еку...
      Last edited by don_pepone; d.m.y г., 16:34.
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
        Това го обсъждахме с теб, но за мен е под въпрос дали е вярно. Аз карам 2.8 турбо шестак на Газ също с електронна дроселова клапа и "електронен" педал на газта и няма ядове. Просто не разбирам защо е нужно това забавяне , при положение, че газовото реагира спрямо реакцията на бенз. Еку...
        Ти с директно впръскване ли си? Аз ти говоря само за директно. За обикновеното не е нужно

        Comment


        • Не несъм, просто дросела и скоростта му на отваряне нямат много общо в случая. Предвид че на кола с механичен дросел можеш да го отвориш много по бързо и няма ядове..
          При директното по-скоро драмата е с въжможността на системата (бензиновата) да прави по повече от едно впръсквания на гориво за такт и точно в тук може да клекне управлението на газовата,а не в дросела. Отделен е и въпроса за напрежението което захранва бенз. инжектори, чр дотук има известни няколко коли , които са пълен филм понеже се генерира доста по-високо от 12 волта напрежение за да ги управлява - Порше кайен например
          Пка казвам тов аса си мои разсъждения, просто специално з дросела не ми се вярва да е драма, понеже той пряко влияе на бенз времена,а оттам и на газовите перз съответният коефициент и тн, за газовата е все тая дали ще има времена от 2 ил и12 милисекунди (примерно) тя си баца по коефициента и толкова,а ако е и по-висок клас колата може и да върви по-добре от на бенз ма тва е друга тема вече...
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • П.С. Относно избиванката е ясно че е зор при тая цена от 2350лв и разход 2-3 л бенз на 100км.. някакси овек трява да се надява да навърти едни 100к км без да пипа нищо по системата за да му излезе сметката и да е на печалба,а такъв километраж за кола тип QV не мисля е ще се навъртят за 2г примерно...
            Това същото се прави и с един обикновен ГИ от по висок клас и ще си излезе макс 1500лв и човек ще има поне едни 800лв да си компенсира разхода на бенз [/QUOTE]

            Колега, 2350 евро, не лева, за наше съжаление
            Virus Alfa

            Comment


            • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Не несъм, просто дросела и скоростта му на отваряне нямат много общо в случая. Предвид че на кола с механичен дросел можеш да го отвориш много по бързо и няма ядове..
              При директното по-скоро драмата е с въжможността на системата (бензиновата) да прави по повече от едно впръсквания на гориво за такт и точно в тук може да клекне управлението на газовата,а не в дросела. Отделен е и въпроса за напрежението което захранва бенз. инжектори, чр дотук има известни няколко коли , които са пълен филм понеже се генерира доста по-високо от 12 волта напрежение за да ги управлява - Порше кайен например
              Пка казвам тов аса си мои разсъждения, просто специално з дросела не ми се вярва да е драма, понеже той пряко влияе на бенз времена,а оттам и на газовите перз съответният коефициент и тн, за газовата е все тая дали ще има времена от 2 ил и12 милисекунди (примерно) тя си баца по коефициента и толкова,а ако е и по-висок клас колата може и да върви по-добре от на бенз ма тва е друга тема вече...
              Оказва се, че при рязко натискане на педала, дроселът отваря страшно бързо. Ако впръскваш бензин, то той идва директно в цилиндъра и не ти трябва време да стигне до него. Докато с газовия - имаш малко закъснение и става обедняване на сместа. А и трябва все пак газта да се подаде малко по-рано за да стигне до цилиндъра

              Comment


              • Разбирам съображенията, но колкото ид а се впръска вътре бенза, то въздухът си влиза нормално през Всм. колектор и в случая (според мен) нее пробелем да се направи с някой подобрения. Примерно ICOM системата (макар и течна фаза) има едни "хоботчета" които са пуснати в близост до всмукателните клапани,а не просто да е пробит колектора и да е навит щуцер, подобно се прави и при БМВ с Ванос системи, понеже колектора е с двойни отвори (голям и малък) и ако не се изведе дълъг щуцер близо до клапаните, то колата има дооста кофти празен ход.
                П.С. Твоя човек с ква марка ГИ правеше тия коли с директното впръскване
                Last edited by don_pepone; d.m.y г., 10:09.
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • Аз мисля, че не е проблемът в скоростта с която се отваря дроселът а във времето за пълнене. За разлика от класическата схема при която бензиновото и газовото време започват в един и същи момент а се различават само по продължителността, при директното впръскване газовото време трябва да започне много по-рано от бензиновото. Т.е газовият компютър трябва да определи началото на газовия импулс с предсказване.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • То тов няма как да стане според мен освен ако газовият комп нее на твърда настройка и само да следи мап и обороти, без да го вълнуват времената на бенз ЕКУ...
                    за по кратко време на пълнене се слагат хубаво и бързи газ ови инж. и се разпробивт повече + високо Диф. налягане , така коефициента на празен ход може да е 1 или под 1, което ще означава бързо пълнене с кратки времена. Вече има доста марки Газови инжектори , които работят и на 2.1-2.2 мили сек. времена , просто няма ка кда се мине с една рейка РЕЙл за 65лв, а вече говорим за Баракуда, ХАна,... кейхин

                    Primer za barakuda
                    Technical data:
                    Max flow rate at 1,0 bar [Nl/min] 130 ±1
                    Nozzle size [mm] max 2,8
                    Coil resistance [Ω] 1,9 ±5%
                    Opening time [ms] ˞1,9
                    Closing time [ms] ˞1,2
                    Max peak current [A] 4
                    Max hold current [A] 2
                    Operating working pressure [bar] 0,2 ÷ 4,2
                    Max working pressure [bar] 4,5
                    Operating temperature [°C] -20 ÷ 120
                    Operating voltage range [V DC] 6 ÷ 18
                    Warranty [km] 100 000
                    Life-span of stroke > 500 mln of cycles
                    Connector SuperSeal
                    Homologation E8 67R-01 6407 ; E8 110R-00 6408
                    Find Similar Products by Tag
                    130Nl/min 4 cylinders Barracuda big flow
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • Не говоря за времето на пълнене а за момента на пълнене.
                      Предполагам, че при директната бензинова инжекция, пълненето става малко преди ГМТ. Ако газта се впръсква преди клапана, този момент е прекалено късен.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Тука си прав, въпросът сега е да се разбере кога става впръскването на бенз.
                        Ако наистина е преди ГМТ то клапана вече е затворен и няма да попадне газ в цилиндъра, но от друга страна нее редно да е преди ГМТ понеже сместта няма да има време дастане еднородна (тоест дасе смеси бенза и въздуха)..абе тънък е момента наистина. То явно затова и не всички коли с директно впръскване стават за правене на газ, освен факта че някой модели използват по 2-3 впръсквания на гориво в различни етапи на такта, което вече е ужаст за Ги-то понеже то колкото и път ида пръска след затваряне на всм.клапан е все тая... (митцитата GDI) са така от 97'ма година насам и тях дори ги правят с обикновено газово п-лесно отколото с ГИ
                        П.С затова и по-лесно щее да се направи един прост Блок с ел клапани да управлява двете горива и когато решим да подадем газ вместо бенз към помпата за високо налягане и БЕнз ком да се оправя оттам нататък, да си впръсква когато иска
                        Last edited by don_pepone; d.m.y г., 16:52.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Ако се окаже, че бензинът се впръсква малко преди ГМТ, впръскване на течна фаза пропан бутан в същия момент няма как да стане поради това, че тя няма да се изпари при това налягане. Т.е - течната фаза трябва да се впръска малко преди такта на компресия, което отново означава коренно различни моменти на пълнене бензин/газ.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Тука си прав, въпросът сега е да се разбере кога става впръскването на бенз.
                            Ако наистина е преди ГМТ то клапана вече е затворен и няма да попадне газ в цилиндъра, но от друга страна нее редно да е преди ГМТ понеже сместта няма да има време дастане еднородна (тоест дасе смеси бенза и въздуха)..абе тънък е момента наистина. То явно затова и не всички коли с директно впръскване стават за правене на газ, освен факта че някой модели използват по 2-3 впръсквания на гориво в различни етапи на такта, което вече е ужаст за Ги-то понеже то колкото и път ида пръска след затваряне на всм.клапан е все тая... (митцитата GDI) са така от 97'ма година насам и тях дори ги правят с обикновено газово п-лесно отколото с ГИ
                            П.С затова и по-лесно щее да се направи един прост Блок с ел клапани да управлява двете горива и когато решим да подадем газ вместо бенз към помпата за високо налягане и БЕнз ком да се оправя оттам нататък, да си впръсква когато иска
                            Ако дюзата е ОК, бензинът влиза на доста ситна мъгла и сместа не е проблем.
                            Изследвал съм навремето 33 Перманент 4. На високи обороти имах две впръсквания

                            Еко, никой не говори за течна фаза, а за обикновен ГИ
                            Last edited by Alex_26; d.m.y г., 19:30.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                              Ако дюзата е ОК, бензинът влиза на доста ситна мъгла и сместа не е проблем.
                              Изследвал съм навремето 33 Перманент 4. На високи обороти имах две впръсквания

                              Еко, никой не говори за течна фаза, а за обикновен ГИ
                              Говорим за газифициране на мотор с директно впръсване и разсъждаваме върху пречките.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Ако се окаже, че бензинът се впръсква малко преди ГМТ, впръскване на течна фаза пропан бутан в същия момент няма как да стане поради това, че тя няма да се изпари при това налягане. Т.е - течната фаза трябва да се впръска малко преди такта на компресия, което отново означава коренно различни моменти на пълнене бензин/газ.
                                Това нее проблем с изпарението, тя газта ако мине през бензиновите инжектори и се вкара с 150 бара вътре, вярвайте ще има доста добро разпрашаване(повече от на бензина) отделно ще охлади доста добре сместта преди възпламеняването и. То с високото налягане на Бензиноват апомпа играе същата роля и за бензина, то затов е и направено , затова и сега БРЦ разработиха точно този модел ГИ и ползват максимално Заводската система на колата, понеже какъвто и ГИ да се сложи няма да е на нивото на заводското ЕКУ.
                                Виж ако говориш за течна фаза газ с предкамерно пръскане то там работата е какт ообсъдихме вече - малко на Шано предвид че не може да се гарантира кога и колко впръскване има иако клапанът е затворен (всмукателния) то файда йок.
                                А при впръскване тип Директ инжекшън на течната газ ,вече нещата седят друго яче.
                                На мен и се върти и една друга теотрия, точно за ситемата на ICOM ,което споменах с издължените "хоботчета" но да се направи отвор в главата с диаметър колкото за хоботчето и да се впръсвка през газов инжектор директно в горивната камера. Кофтито е,че няма как да се уплътни за да се запази компресията, а и незная какъв газов инжектор ще издаяни на тая температура

                                П.С. вярвам че решението на БРЦ е бъдещето на тия коли , и съм сигурен че не напразно са го предложили вече- в смисъл доста е тествано за да се пусне за вграждане в чисто нови коли и да запазят гаранцията си
                                Last edited by don_pepone; d.m.y г., 21:07.
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X