Първоначално публикувано от don_pepone
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Директно впръскване на газ ?
Collapse
X
-
Това го обсъждахме с теб, но за мен е под въпрос дали е вярно. Аз карам 2.8 турбо шестак на Газ също с електронна дроселова клапа и "електронен" педал на газта и няма ядове. Просто не разбирам защо е нужно това забавяне , при положение, че газовото реагира спрямо реакцията на бенз. Еку...Last edited by don_pepone; d.m.y г., 16:34.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеТова го обсъждахме с теб, но за мен е под въпрос дали е вярно. Аз карам 2.8 турбо шестак на Газ също с електронна дроселова клапа и "електронен" педал на газта и няма ядове. Просто не разбирам защо е нужно това забавяне , при положение, че газовото реагира спрямо реакцията на бенз. Еку...
Comment
-
Не несъм, просто дросела и скоростта му на отваряне нямат много общо в случая. Предвид че на кола с механичен дросел можеш да го отвориш много по бързо и няма ядове..
При директното по-скоро драмата е с въжможността на системата (бензиновата) да прави по повече от едно впръсквания на гориво за такт и точно в тук може да клекне управлението на газовата,а не в дросела. Отделен е и въпроса за напрежението което захранва бенз. инжектори, чр дотук има известни няколко коли , които са пълен филм понеже се генерира доста по-високо от 12 волта напрежение за да ги управлява - Порше кайен например
Пка казвам тов аса си мои разсъждения, просто специално з дросела не ми се вярва да е драма, понеже той пряко влияе на бенз времена,а оттам и на газовите перз съответният коефициент и тн, за газовата е все тая дали ще има времена от 2 ил и12 милисекунди (примерно) тя си баца по коефициента и толкова,а ако е и по-висок клас колата може и да върви по-добре от на бенз ма тва е друга тема вече...EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
П.С. Относно избиванката е ясно че е зор при тая цена от 2350лв и разход 2-3 л бенз на 100км.. някакси овек трява да се надява да навърти едни 100к км без да пипа нищо по системата за да му излезе сметката и да е на печалба,а такъв километраж за кола тип QV не мисля е ще се навъртят за 2г примерно...
Това същото се прави и с един обикновен ГИ от по висок клас и ще си излезе макс 1500лв и човек ще има поне едни 800лв да си компенсира разхода на бенз[/QUOTE]
Колега, 2350 евро, не лева, за наше съжалениеVirus Alfa
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеНе несъм, просто дросела и скоростта му на отваряне нямат много общо в случая. Предвид че на кола с механичен дросел можеш да го отвориш много по бързо и няма ядове..
При директното по-скоро драмата е с въжможността на системата (бензиновата) да прави по повече от едно впръсквания на гориво за такт и точно в тук може да клекне управлението на газовата,а не в дросела. Отделен е и въпроса за напрежението което захранва бенз. инжектори, чр дотук има известни няколко коли , които са пълен филм понеже се генерира доста по-високо от 12 волта напрежение за да ги управлява - Порше кайен например
Пка казвам тов аса си мои разсъждения, просто специално з дросела не ми се вярва да е драма, понеже той пряко влияе на бенз времена,а оттам и на газовите перз съответният коефициент и тн, за газовата е все тая дали ще има времена от 2 ил и12 милисекунди (примерно) тя си баца по коефициента и толкова,а ако е и по-висок клас колата може и да върви по-добре от на бенз ма тва е друга тема вече...
Comment
-
Разбирам съображенията, но колкото ид а се впръска вътре бенза, то въздухът си влиза нормално през Всм. колектор и в случая (според мен) нее пробелем да се направи с някой подобрения. Примерно ICOM системата (макар и течна фаза) има едни "хоботчета" които са пуснати в близост до всмукателните клапани,а не просто да е пробит колектора и да е навит щуцер, подобно се прави и при БМВ с Ванос системи, понеже колектора е с двойни отвори (голям и малък) и ако не се изведе дълъг щуцер близо до клапаните, то колата има дооста кофти празен ход.
П.С. Твоя човек с ква марка ГИ правеше тия коли с директното впръскванеLast edited by don_pepone; d.m.y г., 10:09.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Аз мисля, че не е проблемът в скоростта с която се отваря дроселът а във времето за пълнене. За разлика от класическата схема при която бензиновото и газовото време започват в един и същи момент а се различават само по продължителността, при директното впръскване газовото време трябва да започне много по-рано от бензиновото. Т.е газовият компютър трябва да определи началото на газовия импулс с предсказване.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
То тов няма как да стане според мен освен ако газовият комп нее на твърда настройка и само да следи мап и обороти, без да го вълнуват времената на бенз ЕКУ...
за по кратко време на пълнене се слагат хубаво и бързи газ ови инж. и се разпробивт повече + високо Диф. налягане , така коефициента на празен ход може да е 1 или под 1, което ще означава бързо пълнене с кратки времена. Вече има доста марки Газови инжектори , които работят и на 2.1-2.2 мили сек. времена , просто няма ка кда се мине с една рейка РЕЙл за 65лв, а вече говорим за Баракуда, ХАна,... кейхин
Primer za barakuda
Technical data:
Max flow rate at 1,0 bar [Nl/min] 130 ±1
Nozzle size [mm] max 2,8
Coil resistance [Ω] 1,9 ±5%
Opening time [ms] ˞1,9
Closing time [ms] ˞1,2
Max peak current [A] 4
Max hold current [A] 2
Operating working pressure [bar] 0,2 ÷ 4,2
Max working pressure [bar] 4,5
Operating temperature [°C] -20 ÷ 120
Operating voltage range [V DC] 6 ÷ 18
Warranty [km] 100 000
Life-span of stroke > 500 mln of cycles
Connector SuperSeal
Homologation E8 67R-01 6407 ; E8 110R-00 6408
Find Similar Products by Tag
130Nl/min 4 cylinders Barracuda big flowEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Не говоря за времето на пълнене а за момента на пълнене.
Предполагам, че при директната бензинова инжекция, пълненето става малко преди ГМТ. Ако газта се впръсква преди клапана, този момент е прекалено късен.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Тука си прав, въпросът сега е да се разбере кога става впръскването на бенз.
Ако наистина е преди ГМТ то клапана вече е затворен и няма да попадне газ в цилиндъра, но от друга страна нее редно да е преди ГМТ понеже сместта няма да има време дастане еднородна (тоест дасе смеси бенза и въздуха)..абе тънък е момента наистина. То явно затова и не всички коли с директно впръскване стават за правене на газ, освен факта че някой модели използват по 2-3 впръсквания на гориво в различни етапи на такта, което вече е ужаст за Ги-то понеже то колкото и път ида пръска след затваряне на всм.клапан е все тая... (митцитата GDI) са така от 97'ма година насам и тях дори ги правят с обикновено газово п-лесно отколото с ГИ
П.С затова и по-лесно щее да се направи един прост Блок с ел клапани да управлява двете горива и когато решим да подадем газ вместо бенз към помпата за високо налягане и БЕнз ком да се оправя оттам нататък, да си впръсква когато искаLast edited by don_pepone; d.m.y г., 16:52.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Ако се окаже, че бензинът се впръсква малко преди ГМТ, впръскване на течна фаза пропан бутан в същия момент няма как да стане поради това, че тя няма да се изпари при това налягане. Т.е - течната фаза трябва да се впръска малко преди такта на компресия, което отново означава коренно различни моменти на пълнене бензин/газ.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеТука си прав, въпросът сега е да се разбере кога става впръскването на бенз.
Ако наистина е преди ГМТ то клапана вече е затворен и няма да попадне газ в цилиндъра, но от друга страна нее редно да е преди ГМТ понеже сместта няма да има време дастане еднородна (тоест дасе смеси бенза и въздуха)..абе тънък е момента наистина. То явно затова и не всички коли с директно впръскване стават за правене на газ, освен факта че някой модели използват по 2-3 впръсквания на гориво в различни етапи на такта, което вече е ужаст за Ги-то понеже то колкото и път ида пръска след затваряне на всм.клапан е все тая... (митцитата GDI) са така от 97'ма година насам и тях дори ги правят с обикновено газово п-лесно отколото с ГИ
П.С затова и по-лесно щее да се направи един прост Блок с ел клапани да управлява двете горива и когато решим да подадем газ вместо бенз към помпата за високо налягане и БЕнз ком да се оправя оттам нататък, да си впръсква когато иска
Изследвал съм навремето 33 Перманент 4. На високи обороти имах две впръсквания
Еко, никой не говори за течна фаза, а за обикновен ГИLast edited by Alex_26; d.m.y г., 19:30.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеАко дюзата е ОК, бензинът влиза на доста ситна мъгла и сместа не е проблем.
Изследвал съм навремето 33 Перманент 4. На високи обороти имах две впръсквания
Еко, никой не говори за течна фаза, а за обикновен ГИ
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко се окаже, че бензинът се впръсква малко преди ГМТ, впръскване на течна фаза пропан бутан в същия момент няма как да стане поради това, че тя няма да се изпари при това налягане. Т.е - течната фаза трябва да се впръска малко преди такта на компресия, което отново означава коренно различни моменти на пълнене бензин/газ.
Виж ако говориш за течна фаза газ с предкамерно пръскане то там работата е какт ообсъдихме вече - малко на Шано предвид че не може да се гарантира кога и колко впръскване има иако клапанът е затворен (всмукателния) то файда йок.
А при впръскване тип Директ инжекшън на течната газ ,вече нещата седят друго яче.
На мен и се върти и една друга теотрия, точно за ситемата на ICOM ,което споменах с издължените "хоботчета" но да се направи отвор в главата с диаметър колкото за хоботчето и да се впръсвка през газов инжектор директно в горивната камера. Кофтито е,че няма как да се уплътни за да се запази компресията, а и незная какъв газов инжектор ще издаяни на тая температура
П.С. вярвам че решението на БРЦ е бъдещето на тия коли , и съм сигурен че не напразно са го предложили вече- в смисъл доста е тествано за да се пусне за вграждане в чисто нови коли и да запазят гаранцията сиLast edited by don_pepone; d.m.y г., 21:07.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
Comment