If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Момчета , сегашния ми изпарител е IG1, на бая километри. Набива грешки за високо налягане (3.5 бара) , гърми зверски в гърнетата като пускам на скорост по надолнищата и колата тъпче във високите обороти. От няколко дни колата не може да напълни оборотомера дори на 3-та ( колата е 166 2.0тс) Утре ще сменям изпарителя и ще пиша дали е имало файда. Просто информативно
Възможно е, причината да е и в "слабия" изпарител.
...
Потърси съдействие от добър специалист по газови системи и сам ще се убедиш в думите ми.
Можеш направо да се обърнеш към модератора на този раздел - колегата Robygas.
Проверих го изпарителя, до 200 коня е.
Значи не е от него.
Ще трябва някой да погледне настройката.
И защо не ми работи показанието за нивото на копчето.
Жалко че колегата robygas ми е далече.
Някой добър газаджия в и около Плевен знаете ли, който да ги разбира тея т.спаркове?
Момчета , сегашния ми изпарител е IG1, на бая километри. Набива грешки за високо налягане (3.5 бара) , гърми зверски в гърнетата като пускам на скорост по надолнищата и колата тъпче във високите обороти. От няколко дни колата не може да напълни оборотомера дори на 3-та ( колата е 166 2.0тс) Утре ще сменям изпарителя и ще пиша дали е имало файда. Просто информативно
Това е заминала пружина на изпарителя (омекнала е много), смени го и щее ок, провери си и Вакума към него как е и направете нова настройка
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Колеги проблемът се оказа високо налягане на изпарителя а именно 1.58 бара намалено е в момента на 1.20 бара и промяната е повече от осезаема. Бензиновите и газовите времена се разминават в допустими граници. Единствено ме притеснява,че картите които е записал газовия компютър се разминават на високи обороти на пълна мощност, кривата на газта не може да достигне бензиновата което за мен значи че не и достига газ. Предполагам дюзите вече са амортизирани и са за смяна.
До тук съм познал. Да видим сега какво се получава
---------- Post added at 09:36 ---------- Previous post was at 09:32 ----------
Като подадеш рязко газ е нормално да ти падне диференциалното в първия момент. Филтър на изпарителя?
---------- Post added at 09:36 ---------- Previous post was at 09:36 ----------
Рапорт: Днес сложих изпарител Landi Renzo Li10 Turbo и ... м@мка и тая кола не дава да я пипнеш Направих профилактика и на рейката. Стария IG1 беше зверски скокалясан вътре. Сега се започва следене на разхода
Рапорт: Днес сложих изпарител Landi Renzo Li10 Turbo и ... м@мка и тая кола не дава да я пипнеш Направих профилактика и на рейката. Стария IG1 беше зверски скокалясан вътре. Сега се започва следене на разхода
Колега, кейхина е Каймака на инжекторите, те им дават гаранция 200 хиляди км, така че си представи как са проектирани да откарат поне 300 хил- но не и в бг разбирасе. има малко по-специални филтри за скъпите инжектори, като за едните е задължително да ги ползваш (за баракудата), аза кейхина е силно препоръчително.
Филтъра е Alex ultra 360 и аз в момента съм с такъв (струва 15-18лв) и му се сменя после само филтърчето (за под 10лв) , но няма нищо общо с останалите псевдо филтри.
Attached Files
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Да, за изпарената газ е. Ако искаме да филтрираме боклуци още Сначале си треба и филтър на маркуча/тръбата между зареждачката и бутилката, така ще спрем Гняста още преди да ни напълни бутилката.
Аз лично мисля да си купя ето тоава нещо--> http://autogashybrid.com/product/79/...chna-faza.html като цената е висока, но после се сменя само вътре филтърчето (15тина лв мисля) на 15к км
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
То е хубаво, обаче самите бутилки пускат гняз. Аз съм бил и поддръжка на големи вериги бензиностанции и знам, че на газта също слагат едни голями филтри. Шел ги сменяваха периодично. Самите изпарители също пускат мръсотия
Та проблемът е консистенцията на самата газ. Тя явно не съдържа само пропан и бутан и необходимия парфюм
Comment