Известие

Collapse
No announcement yet.

Пъргавина на газ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ivan_m_k Покажи съобщение
    Ами добре благодаря, аз така или иначе нямам друг избор ще почакам някои колега да се включи.
    Имаш Л.С понеже явно има няква хардуерна драма и трябва на живо да се огледа
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #32
      Смени си редуктора с нов

      Comment


      • #33
        Момчета , сегашния ми изпарител е IG1, на бая километри. Набива грешки за високо налягане (3.5 бара) , гърми зверски в гърнетата като пускам на скорост по надолнищата и колата тъпче във високите обороти. От няколко дни колата не може да напълни оборотомера дори на 3-та ( колата е 166 2.0тс) Утре ще сменям изпарителя и ще пиша дали е имало файда. Просто информативно

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Възможно е, причината да е и в "слабия" изпарител.
          ...

          Потърси съдействие от добър специалист по газови системи и сам ще се убедиш в думите ми.

          Можеш направо да се обърнеш към модератора на този раздел - колегата Robygas.

          Проверих го изпарителя, до 200 коня е.
          Значи не е от него.
          Ще трябва някой да погледне настройката.
          И защо не ми работи показанието за нивото на копчето.
          Жалко че колегата robygas ми е далече.

          Някой добър газаджия в и около Плевен знаете ли, който да ги разбира тея т.спаркове?
          156 2.0TS

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Liceto Покажи съобщение
            Момчета , сегашния ми изпарител е IG1, на бая километри. Набива грешки за високо налягане (3.5 бара) , гърми зверски в гърнетата като пускам на скорост по надолнищата и колата тъпче във високите обороти. От няколко дни колата не може да напълни оборотомера дори на 3-та ( колата е 166 2.0тс) Утре ще сменям изпарителя и ще пиша дали е имало файда. Просто информативно
            Това е заминала пружина на изпарителя (омекнала е много), смени го и щее ок, провери си и Вакума към него как е и направете нова настройка
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ivan_m_k Покажи съобщение
              Колеги проблемът се оказа високо налягане на изпарителя а именно 1.58 бара намалено е в момента на 1.20 бара и промяната е повече от осезаема. Бензиновите и газовите времена се разминават в допустими граници. Единствено ме притеснява,че картите които е записал газовия компютър се разминават на високи обороти на пълна мощност, кривата на газта не може да достигне бензиновата което за мен значи че не и достига газ. Предполагам дюзите вече са амортизирани и са за смяна.
              До тук съм познал. Да видим сега какво се получава

              ---------- Post added at 09:36 ---------- Previous post was at 09:32 ----------

              Като подадеш рязко газ е нормално да ти падне диференциалното в първия момент. Филтър на изпарителя?

              ---------- Post added at 09:36 ---------- Previous post was at 09:36 ----------

              Колкото до дюзите - провери ги, има стендове

              Comment


              • #37
                Рапорт: Днес сложих изпарител Landi Renzo Li10 Turbo и ... м@мка и тая кола не дава да я пипнеш Направих профилактика и на рейката. Стария IG1 беше зверски скокалясан вътре. Сега се започва следене на разхода

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Liceto Покажи съобщение
                  Рапорт: Днес сложих изпарител Landi Renzo Li10 Turbo и ... м@мка и тая кола не дава да я пипнеш Направих профилактика и на рейката. Стария IG1 беше зверски скокалясан вътре. Сега се започва следене на разхода
                  Вече съм горд - хем познах, хем ти вече се кефиш

                  Comment


                  • #39
                    Учуден съм също как кейхините не дават и признаци на "умора"..а са 10 годишни мисля. Тихо да не чуят

                    Comment


                    • #40
                      Колега, кейхина е Каймака на инжекторите, те им дават гаранция 200 хиляди км, така че си представи как са проектирани да откарат поне 300 хил- но не и в бг разбирасе. има малко по-специални филтри за скъпите инжектори, като за едните е задължително да ги ползваш (за баракудата), аза кейхина е силно препоръчително.
                      Филтъра е Alex ultra 360 и аз в момента съм с такъв (струва 15-18лв) и му се сменя после само филтърчето (за под 10лв) , но няма нищо общо с останалите псевдо филтри.
                      Attached Files
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #41
                        Лошото е ... калпавата ни газ

                        Comment


                        • #42
                          Тоя филтър предполагам е за ниското налягане.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Тоя филтър предполагам е за ниското налягане.
                            Иначе би трябвало да е с друг тип връзка

                            Comment


                            • #44
                              Да, за изпарената газ е. Ако искаме да филтрираме боклуци още Сначале си треба и филтър на маркуча/тръбата между зареждачката и бутилката, така ще спрем Гняста още преди да ни напълни бутилката.
                              Аз лично мисля да си купя ето тоава нещо--> http://autogashybrid.com/product/79/...chna-faza.html като цената е висока, но после се сменя само вътре филтърчето (15тина лв мисля) на 15к км
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #45
                                То е хубаво, обаче самите бутилки пускат гняз. Аз съм бил и поддръжка на големи вериги бензиностанции и знам, че на газта също слагат едни голями филтри. Шел ги сменяваха периодично. Самите изпарители също пускат мръсотия
                                Та проблемът е консистенцията на самата газ. Тя явно не съдържа само пропан и бутан и необходимия парфюм

                                Comment

                                Working...
                                X