Известие

Collapse
No announcement yet.

Giulietta (nuova) 1.8 - Пловдив

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от Vagalinski Покажи съобщение
    Благодаря за желанието за помощ и на двама ви .
    Ако се намерят тук в Пловдив добре. Викторе, ще ти се обадя сигурно в петък да те питам за магазина, тога трябва да съм свободен.
    Венци, ако няма тук ще те потърся . Лошото е обаче, че нямам път към София до септември. Ама предполагам не е страшно и с три гайки да карам временно.

    Иначе да се похваля - понеже ми спря лявата, предна машинка за стъклото я разглобих, почистих, смазах и смених четките. Сега стъклото се движи идеално. Ще направя същата процедура и с дясната, предна. Препоръчвам го а всички с изнервящо бавни ел. стъкла. Перди се мъчих да смазвам без да свалям и разглобявам, ама няма файда. Най-големите мизерии са вътре.
    Би ли разяснил по-подробно как разглоби,почисти, смаза и смени четките на машинките ? Ще е от полза
    ALFA ROMEO 75 2.0 ts
    sigpic
    Нещо което работи - не се пипа!

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от alfonso_90 Покажи съобщение
      Би ли разяснил по-подробно как разглоби,почисти, смаза и смени четките на машинките ? Ще е от полза
      Доколкото знам при 75-ците вратите и машинките са същите, но не съм виждал с очите си и затова не гарантирам.

      След като се свали кората на вратата, се развиват двете гайки по средата на стъклото които го държат за релсата и стъклото се вади.
      После се развиват трите гайки които държат моторчето и двете на релсата (едната е отдолу на вратата). Вади се моторчето заедно с релсата и жилото. Да се извади само моторчето не става.
      След това моторчето се разглобява. При мен винтовете се развиват със звезда и после се изкривяват едни щифтчета (които при мен по-скоро се чупиха). Май имало и занитени машинки. В този случай нитовете може да се пробият с бормашина и да се заменят с някви винтове и гайки примерно.
      Като се отвори моторчето се маха старата грес и праха от четките и се слага нова грес. Смазва се и релсата, и жилото. Четките се сменят ако е останало малко от тях. Мойте не бяха, чак толкова износени въпреки, че не ми се стори това моторче да е отваряно някога. Може и да не е имало нужда да ги сменям.
      Сглобява се и вече машинката е прилично работеща. Не чак като на нова кола, но видимо по-добре .

      Comment


      • #78
        Ми... на 75-ците след 87-а не са същите. Аз бях с машинка от 86-та и нямаше общо с тази която сложих.
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
          Ми... на 75-ците след 87-а не са същите. Аз бях с машинка от 86-та и нямаше общо с тази която сложих.
          Значи имам грешна информация. Затова казвам, че не гарантирам .
          Иначе тези преди 87-ма същите ли са?
          А тези след 87-ма пак ли са с жило? Защото на мен задните не са ми с жила, а с нещо метално, оребрено, гъвкаво с диаметър около 5мм (не знм като какво да го определя). Обаче определено изглежда по-стабилно отколкото с това жило.

          Comment


          • #80
            Тук говоря за предни. Задни така и още не съм виждал в разглобен вид, но при мен предна дясна беше различна и за това я смених. Имам едни врати от 86 и като погледна ще кажа на 100% има ли разлики. Иначе и тази която свалих от предна дясна си беше със жило.
            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

            Comment


            • #81
              Напоследък няколко пъти ми прави номера стартера да не иска да ми завърти. Някой може ли да ми каже какъв точно е метода когато палиш с даване на късо при стартера с отверка (примерно)? Къде точно трябва да допреш и колата трябва ли да е на контакт?

              Comment


              • #82
                Метода, за който питаш е: колата на НЕУТРАЛНА (!), желателно е и ръчна, контакт и като погледнеш стартера има две шпилки с гайки 13-ки - тях трябва да окъсиш.
                Обаче има едно "обаче" цялата тази дандания ти се пада под карбураторите и е доста трудно достъпна. Освен това може първо да се провери къде е проблема. Първата проверка е на неутрална и ръчна някой да държи контактния ключ в положение на стартер (когато колата не иска да завърти) и ти с дълго желязо да бръкнеш покрай карбураторите и да почукнеш средно-силно стартера. Ако не стане може и силно .
                Пробвай това и ако стане проблема е в шалтера. Ако не стане може проблема да е в контактния ключ.
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #83
                  Аха, сещам се. Стартера има две цилиндрични тела. Тези шпилки са на малкото такова.

                  По принцип когато не иска да запали, при завъртане на ключа на стартер се чува едно цъкане. И обикновенно след няколко неуспешни цъкания накрая стартера завърта. Но специално днес не се чуваше цъкане и накрая се наложи да се пали с бутане. Навирах там един клапан покрай стартера ама така и не можах да уцеля как става това палене .
                  Но и при двата случая като колата се изгаси след това си пали нормално.

                  В момента съм с един стартер от 75, който уж е по-малък, но по-ефективен. Интересното е, че звука е много странен и съвсем различен от стартерите на другите, по-дърти от 75 класики. Звука е много модерен и ми беше достра странен в началото. За жалост стартера не е мой и трябва да го връщам, когато си взема друг.

                  Comment


                  • #84
                    Какво имаш в предвид под странен и модерен звук?Аз имам същия преоблем с паленето сменихме стартера и звука е доста силно скърцане докато завърти,също така и се тресе силно
                    ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                    sigpic
                    Нещо което работи - не се пипа!

                    Comment


                    • #85
                      Не, при мен стартера си е наред. Просто звука при въртене е много по-различен. Много наподобяващ новите коли. А оригиналния ми, както и тези които съм чувал на Жулиети и Алфети е доста по-измъчен, и сякаш върти по-мудно. Но това пак не е, защото е развален, а просто си е такъв.

                      Comment


                      • #86
                        Новият стартер е от 75 ТС. Той е редукторен, както на всички по-нови коли. За това и носи със себе си "новия" звук. Освен това на габарити е доста по-малък и лек, което помага пи-лесно да се монтира
                        Еххх как искам и за моя шестак един такъв...
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #87
                          Само на 75 TS ли се слага? При другите 75-ци различен ли е? И дали може да се ползва такъв от 155 TS 8v или от 164 TS.

                          Comment


                          • #88
                            АЗ не съм срещал редукторен стартер на друга 75 освен TS. Не съм пробвал от 164, 155, но според мен по-вероятно да не стане.
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment

                            Working...
                            X