Известие

Collapse
No announcement yet.

Похвал, вече си имам 3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    За атмосверка общия обем на колектора след дросела е една много важна характеристика И си мисля че всяка промяна по него ще има отрицателен ефект освен ако не се посмята доста мъжки като имаме предвид шестцилиндровия мотор който хич не е лесен за смятане Та аз съм за коляното
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      За атмосверка общия обем на колектора след дросела е една много важна характеристика И си мисля че всяка промяна по него ще има отрицателен ефект освен ако не се посмята доста мъжки като имаме предвид шестцилиндровия мотор който хич не е лесен за смятане Та аз съм за коляното
      напълно съм съгласен с BOBO,запазете оригиналния смукателен колектор,а преработвайте пътищата до него

      и честито и от мен за агрегатчето

      една лека идейка и от мен,завъртете никилираните тръби към другата глава и така дросела ще ви дойде напред
      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

      Comment


      • #33
        ако става с коляно е наи лесно и евтино !!! но все пак тоя колектор заводски не е добре направен и тея приказки със смятането ги говорете на тииновете пред блока !!! аз все още съм на мнение че ето тая схема

        е лесна евтина и перфектна и съм склонен да се хвана на бас с батките че колата дори ще е по добре с централно разположен в пленума дросел а ся някои да се опита да ме обори и отиваме на дино преди и след (естествено ако венци даде гаранция че тая ризница ще издържи теста де.....:Д)

        Comment


        • #34
          Дрига, мерси за идейката, но съм я написал 2 поста преди твоя, хванах те че не четеш внимателно .
          Колкото до дино-теста, с радост приемам предизвикателството. Турбоделта, гарантирам, че ризницата ще издържи, само да добавя, че това което си показал на снимата е 24V, а неговият колектор е малко по различен. Иначе за какво го отварям и ще се набутвам за ревизия, ако не за да поема газиране.
          Само да Ви кажа, че тези лъскави тръби отгоре са много красиви, но свалят много ши..но. За малко да започна да се ядосвам. А колко кир има по тоя двигател не е истина. Прословутият колектор първи беше измит.
          Attached Files
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #35
            Ето малко снимки от онзи ден. Бутнах му главите и не съм очарован от това което намерих под тях, но това няма да ме откаже. Колко мизерия има по тоя мотор, 1 седмица само ще го мия. А какво ли ще намеря в картера...
            Attached Files
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #36
              Изглежда трагично,но няма невъзможни неща.Щом си се захванал с него значи ще стане двигател,а после 90-ката изтребител
              Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
              Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
              Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                Изглежда трагично,но няма невъзможни неща.Щом си се захванал с него значи ще стане двигател,а после 90-ката изтребител
                Eee колега, чак пък трагично... трагично е нещо, което е непоправимо. На тези снимки се вижда един доста мърляв двигател, който е в начален етап на разглобяване . Трагично би било, ако коляновия вал е блокирал и обърнал основните лагери един върху друг. Хи хи . В същност утре като извадя буталата от ризите и премеря хлабината риза-бутало. Като измъкна и коляновия вал, тогава ще сме сигурни какво точно съм си купил.
                За сега гледката е просто стрясаща за нетренирани очи . След някой и друг ден като изближа мърльото и го лъсна ще гледаме снимки преди и след .
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #38
                  Щом е стигнал до теб този двигател значи ще го бъде.Дано да няма проблеми като го разглобиш нацяло.
                  Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                  Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                  Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                  Comment


                  • #39
                    Само едно мога да кажа - Тоя матор си намери майстора (стопанина )
                    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                    Comment


                    • #40
                      нека по скоро да я видиме 90-ката вече подкарана с него

                      Comment


                      • #41
                        Двигателчето не изглежда зле, освен всичката мизерия отвинка, ризите нямат много ръб (следите от хйонинга щом се виждат още), челата имат нагар ама и доста по-зле сме виждали... Дерзай само това мога да кажа! Има хляб в маторя.
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • #42
                          Преди малко се върнах от гаража . Изтърбуших демфера, скоростите, съединителя, картера, буталата и 2 от ризите. Мноого забавно и ползотворно прекарани 4 часа . Първоначалните чисто визуални впечатления от буталата и ризите са задоволителни. Утре микрометърът и индикаторът ще си кажат тежката дума.
                          Между другото тоя съединител, който свалих е сменяван скоро. Кутията е поизстрадала, а картера или не беше свалян никога или беше сглобяван много грамотно. За разлика от водната помпа, която беше мазана с червен силикон за 3 лева тубата и имаше луфт. Демферната шайба се предаде подозрително лесно, малко на шега закеркенечих един кози крак на маховика, извадих вложката 42 и големия върток с една приятна тръба ииии гайката се уплаши . Маслото, което източих от картера и самият картер също неочаквано нямаха стружки и парчета от "дроб сърма".
                          Ето малко забавни снимчици. Поздрави на всички!
                          Attached Files
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • #43
                            Браво брат,мотора изглежда доста чистичък отвътре,ае че нямам търпение.С 2.5 не намзах кръгче,но тоя път няма се оттървеш
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #44
                              Всичко изглежда добре с иключение на вапцаното при водната помпа направо аграрна класика!
                              90 2.5 V6
                              Croma 1.9 multijet

                              Comment


                              • #45
                                Няя се научат тия хора, че тези мотори се карат с концентриран антифриз на -60, а не с ВОДА за да не корозират отвътре. Е такова като видя - алфа с вода, направо ме кара да...

                                155-цана имаше 1 каруца тиня в радиатора, блока, казанчето и т.н.
                                Честно казано това бе една от причините да я намразя и продам...
                                ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                                ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                                Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                                Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                                Comment

                                Working...
                                X