Имам едно питане, тъй като неможах да го намеря черно на бяло никаде по мануалите, а живо ме интересува - има ли 1.8 турбо пръскалки за масло към полите на буталата, каквито до колкото знам имат 2.0 туин спарк?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Още "Една 75-ца" този път... 1.8 Turbo
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеИмам едно питане, тъй като неможах да го намеря черно на бяло никаде по мануалите, а живо ме интересува - има ли 1.8 турбо пръскалки за масло към полите на буталата, каквито до колкото знам имат 2.0 туин спарк?
А аз тъкмо тогава бях на поредното питие , предизвикващо
определен градус хе хе
И му викам .. " ааа твин спарк ис дъ ънли уан...вместо на дойч - на английски"ей така на майтап, а то се оказало , че наистина било така..хи хи хи бил съм пълен резил
Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!
Comment
-
Сигурен ли си? От каде черпиш инфо, че и турбото няма...Ако е така гадна работа..., 'щото ми се ще доста да има.
И аз си мисля, че 1.8, 2.0 стария и 1.6 естествено нямат, но за турбото ми е любопитно, защото повечето турбо двг-та на други марки, че и не само турбо и имат.
П.П. Ха, сега като разгледах в книгите видях, че и туин спарк-а на 75-ците няма такива пръскалки за масло.Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 15:00.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Да се оплача!!! Преди около месец реших да поизкарам бабичката да и сменя дистрибуторната капачка, но в бързината сваляйки капачката забравих да запомня реда на кабелите, след 2-рия опит ги наредих правилно, но свещите вече бяха пробили.Така и така си бяаха зле и за смяна викам-ясно няма какво да го мисля. Вкарах я на бутане в гаража и я оставих така. Днес най прилежно я изкарах, смених и радиятора, дистрибуторнатга капачка(вече с точната за модела), свещите, колата запали, но така работеше, че не е истина, отзад миришеше невъобразимо на бензин и пушеше яко...отново я вкарах на бутане за да не пълни цилиндрите с бензин. Кофтито е че не съм много сигурен в свещите които сложих. Утре-вдругиден ще взема нови свещи и ще пробвам-ако е от тях екстра, но това което ме съмнява е регулатора на налягането бензина, защото предишния път като пробиха свещите ми направи впечатление, това че като махна бушона на бенз. помпа колата пали(пак работейки зле) докато изгори бензина и налягането в рейката падне съвсем и след това като включа пак бушона на помпата пали и по-трудно и работи по-зле.
Въпросът ми е към капацитетите от какво може да е?
Лошото при мен е, че немога да и направя диагностика(няма куплунг мойта електроника) и се чудя и се мая и се притеснявам, защото регулатора струва близо 200 кинта и ....
Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 17:36.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Овъртял си се много. Първо според мен току така не могат да "пробият" свещите от грешно подредени кабели. Веднага се сещам за една 164 ТС, която беше вървяла месеци с разбъркани кабели.
Защо си слагал свещи, в които не си сигурен? Така още повече може да се овъртиш. Когато подменяш части слагай само такива, в които си сигурен, не забравяй че това е турбо кола и понякога грешките ти могат да бъдат много скъпи.
Налягането на бензина можеш да измериш много лесно с тройник и най-обикновен манометър, в който трябва да си сигурен че е верен. Това е най-лесната диагностика.
Дори и да е проблема в регулатора изобщо не му се стряскай, аз замених моя с мунинг вариянт за 70-ина лв, регулируем с вграден манометър.Alfa Romeo 75 24V
Comment
-
Що се отнася до свещите - сложих ги , защото човекът от когото ги взех ме уверяваше, че са супер. Иначе съм виждал и други коли, които при наличие на некачествени свещи ги пробиват веднага, даже всичките 6 съм виждал на един сенатор и на едно скорпио но това е друга тема. Въпросът ми беше, че не ми се вярва да с е скапал регулатора, защото колата се скапа след моята интервенция преди месец със старите свещи, а не при други обстоятелства. Този път си направих центровката като гледах през свеща клапаните, такаче не може да има грешка, възможно е да имам лоши свещи. Първо това ще пробвам и след това(дано не се налага) - другите неща. Колкото до датчика, сега погледнах, че трябва при 20 градуса съпротивлението му да е 2000-3000 ома, а захранващото напрежение 5 волта.
Приемам и други предложения за проблема...Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 22:47.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
Comment