Известие

Collapse
No announcement yet.

Още "Една 75-ца" този път... 1.8 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Имам едно питане, тъй като неможах да го намеря черно на бяло никаде по мануалите, а живо ме интересува - има ли 1.8 турбо пръскалки за масло към полите на буталата, каквито до колкото знам имат 2.0 туин спарк?
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
      Имам едно питане, тъй като неможах да го намеря черно на бяло никаде по мануалите, а живо ме интересува - има ли 1.8 турбо пръскалки за масло към полите на буталата, каквито до колкото знам имат 2.0 туин спарк?
      Интересно , но факт преди 4-5 месеца в едно "отбрано" заведение-локал, един тукашен пич-фанатик, ми зададе същия въпрос.. Та пита дали турбото на 1,8 мака има същите фъскалки..
      А аз тъкмо тогава бях на поредното питие , предизвикващо
      определен градус хе хе
      И му викам .. " ааа твин спарк ис дъ ънли уан...вместо на дойч - на английски" ей така на майтап, а то се оказало , че наистина било така..хи хи хи бил съм пълен резил
      Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

      Comment


      • #78
        Сигурен ли си? От каде черпиш инфо, че и турбото няма... Ако е така гадна работа..., 'щото ми се ще доста да има. И аз си мисля, че 1.8, 2.0 стария и 1.6 естествено нямат, но за турбото ми е любопитно, защото повечето турбо двг-та на други марки, че и не само турбо и имат.

        П.П. Ха, сега като разгледах в книгите видях, че и туин спарк-а на 75-ците няма такива пръскалки за масло.
        Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 15:00.
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • #79
          Момчета, преди да говорите отваряйте първо менуалите! Старите мотори нямат пръскалки! За сметка на това V-образните имат на биелите отвор от където пръска масло.
          Ето ви схема на мазането на 1.8 турбо.
          Attached Files
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #80
            има разлика в централният тампон на задния мост
            на 1,6 е малък а на 1,8 турбо е голям

            Comment


            • #81
              Абе аз ги разгледах първо разбира се, ама пуста надеждица.
              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

              Comment


              • #82
                Да се оплача!!! Преди около месец реших да поизкарам бабичката да и сменя дистрибуторната капачка, но в бързината сваляйки капачката забравих да запомня реда на кабелите, след 2-рия опит ги наредих правилно, но свещите вече бяха пробили. Така и така си бяаха зле и за смяна викам-ясно няма какво да го мисля. Вкарах я на бутане в гаража и я оставих така. Днес най прилежно я изкарах, смених и радиятора, дистрибуторнатга капачка(вече с точната за модела), свещите, колата запали, но така работеше, че не е истина, отзад миришеше невъобразимо на бензин и пушеше яко...отново я вкарах на бутане за да не пълни цилиндрите с бензин. Кофтито е че не съм много сигурен в свещите които сложих. Утре-вдругиден ще взема нови свещи и ще пробвам-ако е от тях екстра, но това което ме съмнява е регулатора на налягането бензина, защото предишния път като пробиха свещите ми направи впечатление, това че като махна бушона на бенз. помпа колата пали(пак работейки зле) докато изгори бензина и налягането в рейката падне съвсем и след това като включа пак бушона на помпата пали и по-трудно и работи по-зле.

                Въпросът ми е към капацитетите от какво може да е?
                Лошото при мен е, че немога да и направя диагностика(няма куплунг мойта електроника ) и се чудя и се мая и се притеснявам, защото регулатора струва близо 200 кинта и ....
                Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 17:36.
                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                Comment


                • #83
                  Датчик за температурата при старите модели инжекциони без него моментално олива свещите с бензин-мери съпротивлението на 80 градуса на водата е около 300 ома!Както и виж кабелите към него много често се късат от буксата!

                  Comment


                  • #84
                    Овъртял си се много. Първо според мен току така не могат да "пробият" свещите от грешно подредени кабели. Веднага се сещам за една 164 ТС, която беше вървяла месеци с разбъркани кабели.
                    Защо си слагал свещи, в които не си сигурен? Така още повече може да се овъртиш. Когато подменяш части слагай само такива, в които си сигурен, не забравяй че това е турбо кола и понякога грешките ти могат да бъдат много скъпи.
                    Налягането на бензина можеш да измериш много лесно с тройник и най-обикновен манометър, в който трябва да си сигурен че е верен. Това е най-лесната диагностика.
                    Дори и да е проблема в регулатора изобщо не му се стряскай, аз замених моя с мунинг вариянт за 70-ина лв, регулируем с вграден манометър.
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #85
                      Що се отнася до свещите - сложих ги , защото човекът от когото ги взех ме уверяваше, че са супер. Иначе съм виждал и други коли, които при наличие на некачествени свещи ги пробиват веднага, даже всичките 6 съм виждал на един сенатор и на едно скорпио но това е друга тема. Въпросът ми беше, че не ми се вярва да с е скапал регулатора, защото колата се скапа след моята интервенция преди месец със старите свещи, а не при други обстоятелства. Този път си направих центровката като гледах през свеща клапаните, такаче не може да има грешка, възможно е да имам лоши свещи. Първо това ще пробвам и след това(дано не се налага) - другите неща. Колкото до датчика, сега погледнах, че трябва при 20 градуса съпротивлението му да е 2000-3000 ома, а захранващото напрежение 5 волта.

                      Приемам и други предложения за проблема...
                      Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 22:47.
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment

                      Working...
                      X