Браво бе! И що не и свали подкалниците и стъклата?!?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Още "Една 75-ца" този път... 1.8 Turbo
Collapse
X
-
Със ВЕНЦИ за какво си мислите че сме тука .......ЗА ДА ВИ ПОМАГАМЕ ЕСТЕСТВЕННО.......за какво друго иначе АЛФА -МАНИЯТА ЩЕ СЕ ИЗПАРИ .......
ПОЗДРАВИ ЗА ВСИЧКИ АЛФА МАНИАЦИ !!!
абе не мога да намеря някаква усмихната иконка ..-Аз си мисля нещо, мисля си .
-А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!
Comment
-
Първоначално публикувано от madboy Покажи съобщениеСъс ВЕНЦИ за какво си мислите че сме тука .......ЗА ДА ВИ ПОМАГАМЕ ЕСТЕСТВЕННО.......за какво друго иначе АЛФА -МАНИЯТА ЩЕ СЕ ИЗПАРИ .......
ПОЗДРАВИ ЗА ВСИЧКИ АЛФА МАНИАЦИ !!!
абе не мога да намеря някаква усмихната иконка ..
Макар и само като четящ много се радвам , че с Венци се опитвате да мръднете раздела напред!
Продължавайте и знайте, че там в дъното на форума винаги има по някой манияк, който чете мненията Ви с интерес!
Comment
-
Приветствам колегата madboy, че отново е тук! Ще се надявам на вещите му съвети и мнения, както и навсички други знаещи и можещи във форума! От тук нататък нещата стават сложни за мен, тъй като хал хабер си нямам от турбо автомобили и тяхната поддръжка!Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 20:18.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Искам да попитам, някой ако знае от къде да си взема читав тампон на "де дион", защото от евро 07 ми пробутаха един дето е с по голям диаметър и е доста по - слаб, с тясна стена, абе изобщо не става. Та от къде да си вема читав?
Благодаря предварително!
П.П. тампона ми трябва възможно по-бързо защото вече сглабям и ме бави само той.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
муахахахахахах.... алфата на каруцата е уникална снимка. ако няма авторски права ще си я отпечатам
успех с работата.
Comment
-
Колеги, имам следния сериозен проблем. тъй като вече всичко почти е сглобено(с изключение на генерацията и още някой дреболии), днес се захванах да обезвъздуша спирачките. При тях всичко ок, използвах препоръките на Венци, но при съединителя се получи следния проблем - не иска да отделя. Значи обезвъздушавам си аз с помощта на баща ми, педала втвърди общо взето(с изключение на малко повечето празен ход горе) всичко си е ок. Да ама не гледам аз уж всичко е наред стегнах си окончателно щуцера и... греда. Легнах отдолу да погледна какво е положението - вилката се движи, натиска, но неще. Струва ми се, че не прави пълния си ход, ами някаде на 2/3-ти, но колкото и да обезвъздушавам все така си стои. От друга страна долната помпа яко си натиска, щом чак стойката и лекичко се огъва като натисне... Та съм в шах...Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеКолеги, имам следния сериозен проблем. тъй като вече всичко почти е сглобено(с изключение на генерацията и още някой дреболии), днес се захванах да обезвъздуша спирачките. При тях всичко ок, използвах препоръките на Венци, но при съединителя се получи следния проблем - не иска да отделя. Значи обезвъздушавам си аз с помощта на баща ми, педала втвърди общо взето(с изключение на малко повечето празен ход горе) всичко си е ок. Да ама не гледам аз уж всичко е наред стегнах си окончателно щуцера и... греда. Легнах отдолу да погледна какво е положението - вилката се движи, натиска, но неще. Струва ми се, че не прави пълния си ход, ами някаде на 2/3-ти, но колкото и да обезвъздушавам все така си стои. От друга страна долната помпа яко си натиска, щом чак стойката и лекичко се огъва като натисне... Та съм в шах...Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P
Comment
-
като обезвъздушаваш отвора (кранчето) в най-горната точка ли е? защото се върти долната помпа и понякога кранчето остава отдолу и тогава остава въздух над него точно.
Comment
-
Ами сигурен съм че не отделя. Пробвах първа съединител и немога да превъртя гумата. а относно щуцерчето за обезвъздушаване, мисля че не е най - отгоре, а е успоредно с маркуча по средата. Как да я извъртя помпата, може ли така както е долу, без да я свалям?Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
може, може. въртиш си го както си седи монтирано (може да трябва да свалиш С-скобата - или както там се казва на български - която се сваля с едни като клещи дето влизат в дупките на С-то и го разтварят)
Comment
-
Имам си вече 75 турбоооо!!!
Днес я запалих.не съм я карал още, защото я запалих преди малко, и имаш някой перипетии(подкачващата помпа не тръгна , та свалях резервоара, после се губеше + на бобината), но ги излекувах. За мое учудване всички дат-чици работят с изключение на този за лампата за налягането на маслото, чийто кабел не можах да открия. Такаче бих искал да помоля който има възможност да погледне и да ми каже или ако може да снима от кой сноп и какъв цвят точно е този кабел който трябва да отиде за датчика. Предварително благодаря! Утре ще се опитам да доубезвъздуша съединителя и да врътна едно кръгче.
Вече мися за обслужването(масло, филтри, свещи) Дайте предложения. За маслото мисля за 15/50 или 10/60 синтетично, за свещи мисля беру, защото са 4 електродни(както ги дават по книга), а и колегата madboy ми ги похвали, що се отнася до филтрите дайте идея какви да сложа и то по-специално масления, за да няма изненади.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
Comment