Известие

Collapse
No announcement yet.

Придобих мърлява, но с добра душа /купе/ Алфа 75

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
    Нещата изглеждат добре, изненади няма /пу-пу, да не чуе дявола/ или поне Венци не обажда за някакви драми Тоците ги мразя...и май е взаимно


    Мда, кабеляка има гадната способност да е почти невидим и ултра досадно проблемен в най-неочаквани моменти... Иначе май електрификацията е към завършване
    Новата моторетка си е екстра - ти поне си имаш такава и знаеш... Като първоначално намерение ми се върти да поджиткам в оригиналния вариянт през май, юни и юли...и през август да стане "ъпгрейда". Надявам се тогава колегите механици, жичкаджии, ауспухджии и т.н., които биха имали съответна роля в голямата простотия, да са по-свободни и да сме създали някаква организация как да стане сравнително бързо и без излишно мотаене. Демек каквото трябва да се подготви, намери и измисли - предварително, та в последствие да не търсим някоя джвъчка по един месец и да се спича процеса
    Но сега е наред "версия 1 - ориджинъл", нека се дотътри до финал.
    После "оригиналния" мотор какво ще стане с него ? Дали ще има кандидати
    ALFA ROMEO 75 2.0 ts
    sigpic
    Нещо което работи - не се пипа!

    Comment


    • Заформили сме малка опашка... ама Пламен охлади страстите ни - ще си го пази
      2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
      GSM: 0888 520 600

      Comment


      • Колата е сериозно окабелена, но може още Вече е при Тони, товари се хардуер. Венци при възможност ще ръчка тоците, докато потечат...
        Два дена неспирно копане при Тони - закачен е кардана , лостовата система към скоростната кутия, вързани и обезвъздушени са спирачките и съединителя, закачени са предна и задна стаб. щанги /яко с полиуретанови тампони - made in Dexer/, закачени са алтернатор и хидравлична помпа. Замъкнах предните седалки и корите за пране, утре давам и задните. Прилагам няколко снимки от стаб. щангите. Тампоните към купето са полиуретан Супер про /с любезното съдействие на Григор/, а всички останали тампони и преработки са на Dexer. Нещо, което забелязах в края на деня днес - при напълно навит волан, вътрешния ръб на джантата е на около 5 мм. от голямата гайка притягаща тампона на стаб. щангата. Също на 5 мм. е и до долния тампон - на биелетката към носача. Няма проблем, но е на ръба. Просто перифериата на тампоните "разширява" конструкцията, а и гайката като се добави...
        Възникват досадни забавяния от една страна заради подобрения по хидравликата, от друга поради липса на подходящи/оригинални щипки и скоби, които да прихващат кабели, спирачни тръбички, маркучи на хидравлика към коша. Дано работата да се "отпуши", че иначе Трак дея изгоре...
        Attached Files

        Comment


        • 5 мил са много разтояние в техниката пламене......понякога е и огромно ако вземем нормалната хлабина в лагерната група..0.03-0.05 мм.искам да кажа че докато неизкривиш джанта ама както си требе нема проблем с биалетите.а реденето става бавно не съм и очаквал да е по бързо .....
          лошото е че и нашата колица май няма да стане до 23 ..да го евааааааа.но си имаме вече кони спорт ----от днес.жълта серия.имаме и няколко подготвени ..на шприц детайла...и нова хидравлика ....боядисване ...и малко рязане остана..

          ---------- Post added at 20:34 ---------- Previous post was at 20:33 ----------

          и още .....забравих ..нов волан .....страхотен е....
          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
          kavasaki zzr-600 100 жребеца
          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

          Comment


          • Аз пак да се обадя - нали има трилитров катамаран за трошене, кво сте се закахърили......ще му се сменяте по двама боцмани между сериите, хем ще видите двгто дали си заслужава трансплантацията.....ако издържи.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщение
              5 мил са много разтояние в техниката пламене......понякога е и огромно ако вземем нормалната хлабина в лагерната група..0.03-0.05 мм.искам да кажа че докато неизкривиш джанта ама както си требе нема проблем с биалетите.а реденето става бавно не съм и очаквал да е по бързо .....
              лошото е че и нашата колица май няма да стане до 23 ..да го евааааааа.но си имаме вече кони спорт ----от днес.жълта серия.имаме и няколко подготвени ..на шприц детайла...и нова хидравлика ....боядисване ...и малко рязане остана..
              ---------- Post added at 20:34 ---------- Previous post was at 20:33 ----------

              и още .....забравих ..нов волан .....страхотен е....
              Мда, предстои да се види как ще изглежда ситуацията с по-широките 16-ки, които се чакат. Там мисля, че и да има някакво пресичане в пространството, то ще е зад ръба на джантата, поради тези 2.54 см. в повече на радиуса...Ситуацията ще е забавна с някоя 15-ка с офсет 35...
              Вашата колица ще стане...ако спрете да режете гредите Набивате и Кони-тата и излиза на пистата на шприц кит

              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Аз пак да се обадя - нали има трилитров катамаран за трошене, кво сте се закахърили......ще му се сменяте по двама боцмани между сериите, хем ще видите двгто дали си заслужава трансплантацията.....ако издържи.....
              От кога модераторите допускат обаждания на ФИАТаджии с 2.5 малолитражки...
              Нема такива филми, кораба е тайното оръжие на райха, което трябва да добави някакъв плюс към огромния бюджетен дефицит...рапидка не требе да падне от него...а ДВГ-то му ако го споходи инфаркт, аз съм следващия...

              Comment


              • Малко снимки от течащите процеси. Коша се позапълва, червеното се вижда по-малко... Сложени са и мокета и задната седалка. Нови джанти autec opal 16 7,5J 5х98 ет 27 с гуми Фулда 225/40/16- поставена само предна дясна за проба. Няма проблем, не закачат никъде, кротко са изнесени навън...
                Attached Files

                Comment


                • Малко съм със смесени чувства относно джантите, но трябва да се види на живо
                  2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                  Comment


                  • Ае кви са тия жантари бре, тва е само за да си точиш по центъра, с тва не се оди по писта.......и кво прай тоа акумулатор там, ти за ъндърстир чувал ли си......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от tuxgt Покажи съобщение
                      Малко съм със смесени чувства относно джантите, но трябва да се види на живо
                      +1

                      И според мен точно тези джанти на тази кола...някак не се връзват (лично мнение).

                      Иначе матора еее хихи
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • Момчета не прибързвайте с мненията преди да видите джантите на живо , защото аз ги виждах
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                          Момчета не прибързвайте с мненията преди да видите джантите на живо , защото аз ги виждах
                          Е....ако са ти в банята мое да се избръсне човек на тях - ама тва не знам ако се появят дребните драскотини, деруги и прочее от изтезанията предлагащи наште пътища, как ще изглежда.......иначе изглеждат зрелищтно, не мога да отрека.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Ае кви са тия жантари бре, тва е само за да си точиш по центъра, с тва не се оди по писта.......и кво прай тоа акумулатор там, ти за ъндърстир чувал ли си......
                            И по центъра и по периферията ще си точа А ъндърстира мори само твоя Керпенски приятел

                            На мен ми харесват лачените чепици пичове, като се зашият и четирите ще има вече съвсем обективна оценка на фасона... И ще си ги ръчкам на писта без грижа - това да не е рали Акрополис, дето се кара по коловози и върху баластра Моята идея е, че пистата е място за тест на кола, която ще се кара нормално по шосетата. Демек като се понапъне на пистата, ще се види къде ще текне, къде ще загрее, ъндърстир или овърстир я мъчи и т.н. В последствие ще се пипне по проблемните области. Като гледам, на повечето хора тук идеята е точно наопаки на моята - искат да направят от нормална кола - пистова бегачка. Нема лошо, всеки си се кефи на неговите идеи. Мен лично не ме кефи да правя кола за 2 дена в годината и през останалото време да се возя примерно с некъф нафтов ФИАТ пет-шейсе коня... Съвсем сериозен съвет към всички, които са за другата идея - купете си един истински картинг, ще ви излезе много по-евтино и кефа е несравнимо по-голям! Като се познавам, нищо чудно догодина това да е следващата ми простотия... Едно време Кеке Розберг е попитал - "Знаете ли разликата между състезателната кола и кенефа? - Състезателната кола няма врата!"

                            Comment


                            • ферариста се изрази правилно-мястото на тоя токов агрегат изобщо не е там ....ама да се е....в главата че го оставих там....пуууув багажника мятай и забравяй за темата ....ама ще ми е урок.
                              моето мнение че най безопасното място за даване на газ е на пистата.-иначе простотийки си правя и сега по улиците ама накрая си плащам цената на кефа.
                              обяснавам за тези които четат тук.това че ще даваш газ на пистата и ще провериш възможноститте на колата си ..незначи че после няма да се кара като ежедневна кола.все пак ...егн-то е големичко и разхода на гориво също..
                              според мен има още толкова работа по колата че невиждам още края....мислех че съм приключил по спирачките но се оказа че има пак некъв проблем ..!!генерация и предпазни щитове са ...до никъде..гейки за новите джанти ....няма .дребни неща по уреди и кабели също.
                              а времето нестига...подмяна на неколко маркуча на системите .гориво ..преработка на хидравликата и такива малки нещо спират ...напредването
                              нашия спарк вече пали.... остават само неколко стонин дребни неща като скоростите разни щанги и монтаж на квота се сетишшш и шкурена за боя и изправяне на детайли ...изобщо забавление ...и накрая сметката е .... олеллелле
                              75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                              kavasaki zzr-600 100 жребеца
                              147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                              Comment


                              • Батки, не мога да се добера до вас при първа възможност ще дойда да донеса чергилото и да помогна.
                                Еххх тоя трак дей добре, че е той иначе трябваше да спим нощем
                                Alfa Romeo 75 24V

                                Comment

                                Working...
                                X