Известие

Collapse
No announcement yet.

моето турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от fakira11 Покажи съобщение
    alfonso.,ако мислиш да се занимаваш с турбиниране пиши да ти кажа всичко
    ще направа снимки,но вярваи ми да стане както трябва ми трябваше много време и много ядове ---за пари да не говоря.сега ми е гот, но ми скапа нервите до като я подкарам
    днез я поразходих--до 3000 оборота я карам щото правих ремонт на мотора,и не искам да я ръчкам.върви много добре.няма нищо общо с обикновена 2-ка.дано и за напред е така.

    ---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:55 ----------

    ако всичко е наред ще турбинирам на пролет и 1.8-цата
    Ахахахахахах класика ми тогава да стискаме палци всичко да е на ред и на пролет да има още една съсссскаща
    Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
    Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE

    Comment


    • #47
      Радвам се, че бабата е отново в движение
      Дано от тук натам да нямаш сериозни проблеми. Тези дни със сигурност ще направим сектантска сбирка, за да ни покажеш колата на живо най-накрая. И този път, който не си "носи" 75та няма да бъде допускан
      Alfa Romeo 75 24V

      Comment


      • #48
        тъй като аз притежавам само части от 75-ца, предполагам да ги нося....

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • #49
          ще пусна снимки след някои ден, че са на телефона на сина ми.
          вече колата е с всички документи и се разхожда в София.смених и платната на ускорителните помпи, че протекоха днес.
          алфа 75 1.8 карбове

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от fakira11 Покажи съобщение
            ще пусна снимки след някои ден, че са на телефона на сина ми.
            вече колата е с всички документи и се разхожда в София.смених и платната на ускорителните помпи, че протекоха днес.
            Утре ще кача всички снимки за да ги видите
            Който го няма в главата го има в краката , а там е ГАЗТА!!!
            Алфа Ромео 75 2.0 Турбо

            Comment


            • #51
              snimki

              От ремонта
              Attached Files
              Last edited by Venci; d.m.y г., 23:04.
              алфа 75 1.8 карбове

              Comment


              • #52
                Не видях ел. помпа да си сложил, регулатор...
                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                Comment


                • #53
                  Последно на гас или на бензин се движи тая машина?
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                  Comment


                  • #54
                    и на двете, доволно
                    на газ за по евтино,на бензин за по нервно
                    алфа 75 1.8 карбове

                    Comment


                    • #55
                      А ел помпа, регулатор...=>
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • #56
                        за каква ел. помпа питаш?????????
                        нещо не те схващам,Da_Fuse
                        алфа 75 1.8 карбове

                        Comment


                        • #57
                          вероятно колегата DA FUSE е забравил принципа на карбуратора и механичната помпа..макар че съм имал мазда 626-с карбуратор и ел помпа външна под резервуара и спомена ми за нея е като отседне иглата на карбуратора постояннно преливаше ..и много ме изнерви докато успея да я поправя
                          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                          kavasaki zzr-600 100 жребеца
                          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                          Comment


                          • #58
                            Ами колега, по принцип турбо-карбуратор, двг-тата работят с ел помпа, защото когато се вдигне над налягане в поплавковите камери, то става по-голямо от налягането на бензина и може дори да започне да връща в резервоара. Аз даже се чудя как въобще си я подкарал? Можеби, ако не си я карал дълго време в бууст да е стигал бензина и след това да е допълвала в режим без бууст...
                            Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 22:33.
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #59
                              75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                              kavasaki zzr-600 100 жребеца
                              147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                              Comment


                              • #60
                                колега , турбоделтата(жулиета)е с помпа(механична) без регулатор, на бензина.и върви много добре.на това разчитам и аз.а, и не се оплаква от недостиг на бензин.може да похарчи за 10км близо 2,5л бензин-демек 25/100(говора за моята),вече е пробвана как харчи , по тази причина се кара комплект с газова уредба.ако я караш нормално си е към 10-11 ---само за извън софия говора.
                                ако е читава помпата проблеми няма.за връщането в резервоара е немислимо,помпата има два клапанана.единия е от засмукването от резервоара, а другия на изхода за карбовете,незнам какво налягане трябва да ги пребори,но не и налягане от която и да е турбина.обратно гориво към резервоара няма ,така че бензина може да излезе само през аспуха.помпата дига налягане до0.7бара-колата се кара 0.5----разликата стига.за карб е необходимо и0.2 да работи .вероятно при буст иглата на поплавъка стои постоянно отворена,за да се пълнят,щото и добре се празнат.при нормално каране иглата затваря и бензина чака да падне нивото да влезе в поплавковата камера пак.
                                алфа 75 1.8 карбове

                                Comment

                                Working...
                                X