Известие

Collapse
No announcement yet.

Още една Alfa Romeo 75 3.0 24V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
    След това вече ще се сложат мотор, радиатори, щанги, окачване и т.н.
    ...и най-накрая тоците...ужас...
    Абе за Серес по - догодина ще е готова, аз съм оптимист.......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Абе за Серес по - догодина ще е готова, аз съм оптимист.......
      Коя, коя година? 2020г. ли? Пламенеее, айде, че време не остана. Досега трябваше да е запалила и да върви. Вече и времето ще се оправя, време е за тестови обиколки и много скъсани гуми.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • Ей веселяци, много газ давате на човека у темата
        sigpic
        === 75 1.8 T '86 ===
        === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

        If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

        Comment


        • Първоначално публикувано от Dexer Покажи съобщение
          Ей веселяци, много газ давате на човека у темата
          Мене ако питаш човека си кара на ръчна, та и газ да му дават......

          Comment


          • Аз понеже почти не поглеждам тука, че днес се присетих.....
            г-н Зашев какво става, ще те зарадват ли за Коледа......или поне за следващата.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Трудна работа.... той не подкастри асмата кога му беше времето...

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • Бре-бре, какъв широк обществен интерес...сърце не ми дава да ви държа в неведение...
                Та асмалъка от 15-на дена е при бай тенекиджия и бояджия. Вчера го чух - не е започнал още...
                Не знам към коя Коледа ще е готова...може дотогава човечеството вече да е забравило що е то Коледа...
                Малко снимки на извадения мотор с колекторите - вижда се как минават на пичи косъм от стартера. Зад алтернатора се вижда едно лъскаво алуминиево нахуйство - нанизано е на мястото на масления филтър и от него ще има маркучи към новото място на масления филтър. Те такива работи...
                Attached Files

                Comment


                • E значи копчето на балтона е готово....
                  Пламене тоз мотор изгни да го еба....

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • Мда, с нужната доза въображение, може да се каже, че до копче съм го докарал...
                    Маторя верно брадясва...ако някой не го мързи, да го взима и да ръчка, докато ми стане кошницата...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                      Маторя верно брадясва...ако някой не го мързи, да го взима и да ръчка, докато ми стане кошницата...
                      Мда бе, и после като стане кошницата да вземе да е позатегнал мотора и още 2-3 години да търсиш части за него......че са кът да знаеш, ако лъхне гарнитура и трябва нейде из Европа да търсиш, да не говорим кво става ако надереш ризичка......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Мда бе, и после като стане кошницата да вземе да е позатегнал мотора и още 2-3 години да търсиш части за него......че са кът да знаеш, ако лъхне гарнитура и трябва нейде из Европа да търсиш, да не говорим кво става ако надереш ризичка......
                        Не му треперя толкова на тоя мотор, носи на тормоз...Ако не те мързеше, щех ти го дам да го ръчкаш доде си събереш твоя скрап...сипваш му от твоето, ЯКОто масло и местиш без грижа...
                        Днес, в момент на гузна съвест, провокирана от авторитетните забележки на безкомпромисните автомобилни безхаберници Нено и Феро, реших да зема да свърша нещо...и спазарих те тия периферни устройства - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2wsic8
                        Оказа се, че са на Живко от "Дракон"...Имайки предвид, че внимателно следя какво правят Нено и Феро и се съобразявам много сериозно с тях, кат видех, че Ферко минава от 17 на 18-ки, вече знаех, че за да е всичко ОК, трябва да направя точно обратното - и от 16 минах на 15 цола!!!
                        Мда, вижте кво правят тия двамата и никога нема да сгрешите, като правите обратното!!!
                        Иначе, тия джантета са с ЕТ около 20 и имайки предвид, че са 8 инчови, ще излизат към 2 санта по-навън от сегашните галоши на Америката...с което съм ОК и ме изпълва кротко удовлетворение...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                          Бре-бре, какъв широк обществен интерес...сърце не ми дава да ви държа в неведение...
                          Та асмалъка от 15-на дена е при бай тенекиджия и бояджия. Вчера го чух - не е започнал още...
                          Не знам към коя Коледа ще е готова...може дотогава човечеството вече да е забравило що е то Коледа...
                          Малко снимки на извадения мотор с колекторите - вижда се как минават на пичи косъм от стартера. Зад алтернатора се вижда едно лъскаво алуминиево нахуйство - нанизано е на мястото на масления филтър и от него ще има маркучи към новото място на масления филтър. Те такива работи...
                          Кво бе не можахте да се справите с масления филтър ли бе-неможачи,та ще го извеждате настрани с маркучи
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                            Имайки предвид, че внимателно следя какво правят Нено и Феро и се съобразявам много сериозно с тях, кат видех, че Ферко минава от 17 на 18-ки, вече знаех, че за да е всичко ОК, трябва да направя точно обратното - и от 16 минах на 15 цола!!!
                            Мда, вижте кво правят тия двамата и никога нема да сгрешите, като правите обратното!!!
                            Батка аз минавам от 2.5 на 3.0, другия и на него му малее енджина, в тоя дух на мисли си мисля че ще е добра идея да се огранизираме 3-4 добри хорица и да ти вземем втора ръка едно 1.4 от 145чка, леко двигателче, може дори и с свински опашки да го прихванем в коша, ще туриш едни по високи галоши на тия 15ки и с тая лека комбинация ще си фелдмаршал на пистата.......а и няма да станат нещата до коледа, по бързо ще е.......
                            Ся верно че може и да те баннат от тоя подфорум, но все пак ще е уникално......
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            Кво бе не можахте да се справите с масления филтър ли бе-неможачи,та ще го извеждате настрани с маркучи
                            Малко тегаво им е било явно от тръбите на новия колектор, а и генератор като кофа има пльоснат там, предполагам заради това уж.......
                            Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 08:43.
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                              Не му треперя толкова на тоя мотор, носи на тормоз...Ако не те мързеше, щех ти го дам да го ръчкаш доде си събереш твоя скрап...сипваш му от твоето, ЯКОто масло и местиш без грижа...
                              Днес, в момент на гузна съвест, провокирана от авторитетните забележки на безкомпромисните автомобилни безхаберници Нено и Феро, реших да зема да свърша нещо...и спазарих те тия периферни устройства - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2wsic8
                              Оказа се, че са на Живко от "Дракон"...Имайки предвид, че внимателно следя какво правят Нено и Феро и се съобразявам много сериозно с тях, кат видех, че Ферко минава от 17 на 18-ки, вече знаех, че за да е всичко ОК, трябва да направя точно обратното - и от 16 минах на 15 цола!!!
                              Мда, вижте кво правят тия двамата и никога нема да сгрешите, като правите обратното!!!
                              Иначе, тия джантета са с ЕТ около 20 и имайки предвид, че са 8 инчови, ще излизат към 2 санта по-навън от сегашните галоши на Америката...с което съм ОК и ме изпълва кротко удовлетворение...
                              Браво, стягай се... Един нюз да ти кажа, че тъй като съм благодадел и съпричастен и аз към една 75-ца... с малък 1.8 матор... да знаеш, че съм и приготвил гуми дето тая кола не е виждала и та чака на ТКСЗ-то да видим ...

                              http://www.facebook.com/VenturaGarage
                              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Кво бе не можахте да се справите с масления филтър ли бе-неможачи,та ще го извеждате настрани с маркучи
                                В сиромашкия кош на 75-ца няма място за масления филтър, както си е по схема на 166...Бат Венцо го изигра по друг начин - само филтър /без конзолата...голем топуз алуминий.../ и с друг, по-малък алтернатор. Без маслен радиатор е по този начин, ама си има един картер, дето е като танкер При мен заради алтернатора /позна тоя Феро...да му се ненадяваш.../ и заради опцията маслен радиатор, филтъра се изнася хипермодерно и технологично с маркучи зад десен фар...
                                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Батка аз минавам от 2.5 на 3.0, другия и на него му малее енджина, в тоя дух на мисли си мисля че ще е добра идея да се огранизираме 3-4 добри хорица и да ти вземем втора ръка едно 1.4 от 145чка, леко двигателче, може дори и с свински опашки да го прихванем в коша, ще туриш едни по високи галоши на тия 15ки и с тая лека комбинация ще си фелдмаршал на пистата.......а и няма да станат нещата до коледа, по бързо ще е.......
                                Ся верно че може и да те баннат от тоя подфорум, но все пак ще е уникално......

                                Малко тегаво им е било явно от тръбите на новия колектор, а и генератор като кофа има пльоснат там, предполагам заради това уж.......
                                Не се намират тия 1.4 матори...народа е нахитрял, знае че са най-доброто за тунинг...
                                Колектора не пречи - само алтернатора и тесноватото кошче - ти си насади мотора в хола на гарсониерката и ти е широко около врата...място бол
                                Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                                Браво, стягай се... Един нюз да ти кажа, че тъй като съм благодадел и съпричастен и аз към една 75-ца... с малък 1.8 матор... да знаеш, че съм и приготвил гуми дето тая кола не е виждала и та чака на ТКСЗ-то да видим ...
                                Кат те знам към си пед...ъъъъ...велосипедист, гумите ще да са велосипедни...
                                Не ме чакайте, както е видно, скоро няма да излизам на нивата...

                                Comment

                                Working...
                                X