Първоначално публикувано от pla_y_men
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Още една Alfa Romeo 75 3.0 24V
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеАбе за Серес по - догодина ще е готова, аз съм оптимист.......Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Dexer Покажи съобщениеЕй веселяци, много газ давате на човека у темата
Comment
-
Аз понеже почти не поглеждам тука, че днес се присетих.....
г-н Зашев какво става, ще те зарадват ли за Коледа......или поне за следващата....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Трудна работа.... той не подкастри асмата кога му беше времето...
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Бре-бре, какъв широк обществен интерес...сърце не ми дава да ви държа в неведение...
Та асмалъка от 15-на дена е при бай тенекиджия и бояджия. Вчера го чух - не е започнал още...
Не знам към коя Коледа ще е готова...може дотогава човечеството вече да е забравило що е то Коледа...
Малко снимки на извадения мотор с колекторите - вижда се как минават на пичи косъм от стартера. Зад алтернатора се вижда едно лъскаво алуминиево нахуйство - нанизано е на мястото на масления филтър и от него ще има маркучи към новото място на масления филтър. Те такива работи...
Comment
-
E значи копчето на балтона е готово....
Пламене тоз мотор изгни да го еба....
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщениеМаторя верно брадясва...ако някой не го мързи, да го взима и да ръчка, докато ми стане кошницата..."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеМда бе, и после като стане кошницата да вземе да е позатегнал мотора и още 2-3 години да търсиш части за него......че са кът да знаеш, ако лъхне гарнитура и трябва нейде из Европа да търсиш, да не говорим кво става ако надереш ризичка......
Днес, в момент на гузна съвест, провокирана от авторитетните забележки на безкомпромисните автомобилни безхаберници Нено и Феро, реших да зема да свърша нещо...и спазарих те тия периферни устройства - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2wsic8
Оказа се, че са на Живко от "Дракон"...Имайки предвид, че внимателно следя какво правят Нено и Феро и се съобразявам много сериозно с тях, кат видех, че Ферко минава от 17 на 18-ки, вече знаех, че за да е всичко ОК, трябва да направя точно обратното - и от 16 минах на 15 цола!!!
Мда, вижте кво правят тия двамата и никога нема да сгрешите, като правите обратното!!!
Иначе, тия джантета са с ЕТ около 20 и имайки предвид, че са 8 инчови, ще излизат към 2 санта по-навън от сегашните галоши на Америката...с което съм ОК и ме изпълва кротко удовлетворение...
Comment
-
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщениеБре-бре, какъв широк обществен интерес...сърце не ми дава да ви държа в неведение...
Та асмалъка от 15-на дена е при бай тенекиджия и бояджия. Вчера го чух - не е започнал още...
Не знам към коя Коледа ще е готова...може дотогава човечеството вече да е забравило що е то Коледа...
Малко снимки на извадения мотор с колекторите - вижда се как минават на пичи косъм от стартера. Зад алтернатора се вижда едно лъскаво алуминиево нахуйство - нанизано е на мястото на масления филтър и от него ще има маркучи към новото място на масления филтър. Те такива работи...Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщениеИмайки предвид, че внимателно следя какво правят Нено и Феро и се съобразявам много сериозно с тях, кат видех, че Ферко минава от 17 на 18-ки, вече знаех, че за да е всичко ОК, трябва да направя точно обратното - и от 16 минах на 15 цола!!!
Мда, вижте кво правят тия двамата и никога нема да сгрешите, като правите обратното!!!
Ся верно че може и да те баннат от тоя подфорум, но все пак ще е уникално......
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеКво бе не можахте да се справите с масления филтър ли бе-неможачи,та ще го извеждате настрани с маркучиLast edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 08:43."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщениеНе му треперя толкова на тоя мотор, носи на тормоз...Ако не те мързеше, щех ти го дам да го ръчкаш доде си събереш твоя скрап...сипваш му от твоето, ЯКОто масло и местиш без грижа...
Днес, в момент на гузна съвест, провокирана от авторитетните забележки на безкомпромисните автомобилни безхаберници Нено и Феро, реших да зема да свърша нещо...и спазарих те тия периферни устройства - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2wsic8
Оказа се, че са на Живко от "Дракон"...Имайки предвид, че внимателно следя какво правят Нено и Феро и се съобразявам много сериозно с тях, кат видех, че Ферко минава от 17 на 18-ки, вече знаех, че за да е всичко ОК, трябва да направя точно обратното - и от 16 минах на 15 цола!!!
Мда, вижте кво правят тия двамата и никога нема да сгрешите, като правите обратното!!!
Иначе, тия джантета са с ЕТ около 20 и имайки предвид, че са 8 инчови, ще излизат към 2 санта по-навън от сегашните галоши на Америката...с което съм ОК и ме изпълва кротко удовлетворение...
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеКво бе не можахте да се справите с масления филтър ли бе-неможачи,та ще го извеждате настрани с маркучиПри мен заради алтернатора /позна тоя Феро...да му се ненадяваш.../ и заради опцията маслен радиатор, филтъра се изнася хипермодерно и технологично с маркучи зад десен фар...
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеБатка аз минавам от 2.5 на 3.0, другия и на него му малее енджина, в тоя дух на мисли си мисля че ще е добра идея да се огранизираме 3-4 добри хорица и да ти вземем втора ръка едно 1.4 от 145чка, леко двигателче, може дори и с свински опашки да го прихванем в коша, ще туриш едни по високи галоши на тия 15ки и с тая лека комбинация ще си фелдмаршал на пистата.......а и няма да станат нещата до коледа, по бързо ще е.......
Ся верно че може и да те баннат от тоя подфорум, но все пак ще е уникално......
Малко тегаво им е било явно от тръбите на новия колектор, а и генератор като кофа има пльоснат там, предполагам заради това уж.......
Колектора не пречи - само алтернатора и тесноватото кошче - ти си насади мотора в хола на гарсониерката и ти е широко около врата...място бол
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеБраво, стягай се... Един нюз да ти кажа, че тъй като съм благодадел и съпричастен и аз към една 75-ца... с малък 1.8 матор... да знаеш, че съм и приготвил гуми дето тая кола не е виждала и та чака на ТКСЗ-то да видим ...
Не ме чакайте, както е видно, скоро няма да излизам на нивата...
Comment
Comment