Известие

Collapse
No announcement yet.

Още една Alfa Romeo 75 3.0 24V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщение
    ся взезми си направи некви белези на настроената кола че после ще питам къде бе настройката..(че тук ) развих нещо и си еба мамата[COLOR="Silver"]
    Да, добре е да се бележи някъде, че да няма приключения Не че не ми се въртят още кретении из главата....като да бодна още по-яки пружини отпред и да махна торсионите...
    Понеже другите не знаят за какво става дума, ще кача снимки и ще обясня. Миналата събота отидох при Дунев и премерих колата на кантари. После имаше и регулировки, при които аз бях в колата. Идеята е да се направи баланс на масите по диагоналите. Идеалното е 50% на 50% от масата на колата за всеки диагонал. Заради торсионите не можа да се постигне по-добро от 49,3% (към 50,7%). Просто всичко при мен се регулира - пружините са с гайки, биелетките на стаб. щангите могат да се удължават... с изключение на торсионите. Накрая се прави и реглаж на предницата. Ето снимки, ако някой го интересува нещо повече , да свирка
    Attached Files

    Comment


    • Малко да разбутаме паяжините тук. На скоро Пламенски раздвижи колата до Калояново. От това което беше има коренна разлика. Колата седи доста стабилно и е неприсъщо издръжлива. Има доста потенциал, само хубави сликове и каране иска
      Attached Files
      2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


      Comment


      • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
        Да, добре е да се бележи някъде, че да няма приключения Не че не ми се въртят още кретении из главата....като да бодна още по-яки пружини отпред и да махна торсионите...
        Понеже другите не знаят за какво става дума, ще кача снимки и ще обясня. Миналата събота отидох при Дунев и премерих колата на кантари. После имаше и регулировки, при които аз бях в колата. Идеята е да се направи баланс на масите по диагоналите. Идеалното е 50% на 50% от масата на колата за всеки диагонал. Заради торсионите не можа да се постигне по-добро от 49,3% (към 50,7%). Просто всичко при мен се регулира - пружините са с гайки, биелетките на стаб. щангите могат да се удължават... с изключение на торсионите. Накрая се прави и реглаж на предницата. Ето снимки, ако някой го интересува нещо повече , да свирка
        С една обилна закуска няма ли да е по- лесно да докараш тези десети от процента? Или като преместиш акумулатора например

        Comment


        • Благодарности на Деян за фотосесията И не само за нея - малка, но готина компания се събрахме с него, Тони - Dexer и Тони - Балкантон И колите бяха ОК и компанията - само аз бях издънката...
          Сега като гледам темата, много време не е писано, а има някои новини:
          Колата вече е без торсиони отпред. Само на пружини, които са с твърдост 10 кг/мм. Отзад е на пружини с твърдост 4кг/мм. Стартера е оправен, с оригинален кантар на спирачките е вече. Накладки TRW, спирачна течност Брембо ДОТ 5.1. Всичко беше ОК, с изключение на един вътрешен маншон на дясната полуоска, чисто нов и монтиран преди 3 дни...добре, че се разцепи в края на деня, та не попречи на карането.
          След като са премахнати торсионите колата не е минавала на кантар. Надявам се при реглаж диагоналите вече да се изравнят по 50%, без гладуване или преяждане А акумулатора от години е на пода в купето пред задна дясна седалка. Надявам се и предна към задна ос баланса да излезе 52% към 48%.
          А, щях да забравя - гумите са Hankook Ventus Prime 3 K 125 с размер 195/50/15. Чисто нови, с дот отпреди месец. Бях чел много добри неща за тях и е хубаво, че се потвърдиха. Препоръчвам ги, за мен са най-доброто бюджетно решение.

          Comment


          • ммислех си че нашата кола е ниска ама като разтледах снимките ми се види като щъркел пред твоята....аааа ще се снижавамеееее.чудесно си прекарах макар че се връщах до сервиза преди да съм тръгнал....даеба и тоя резервуар....ама си е истинска алфа първо трабва те ядоса и после всичко се нарежда.
            75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
            kavasaki zzr-600 100 жребеца
            147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

            Comment


            • Една от най-интересните истории, които съм чел до сега
              Нещото което най-много ме изкефи е - колко много ентусиасти участват за реализирането на този проект!

              Ъпдейт за 75цата? Какво се случи с нея през тази година и има ли някакви планове за 2019-та?
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment

              Working...
              X