Известие

Collapse
No announcement yet.

Къде е истината за TwinSpark двигателите ни?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    Ама кабелите и бОбините от ЦФ2 или от Цф3 си сложил в момента?
    ами да си кажа честно зная само че са от 2.0 2001г.за това мисля че са ЦФ3,но пак казвам не съм сигурен.мойте бяха пукнати и един авер извади тез да ги покарам та до сега.

    Comment


    • Първоначално публикувано от avent Покажи съобщение
      ами да си кажа честно зная само че са от 2.0 2001г.за това мисля че са ЦФ3,но пак казвам не съм сигурен.мойте бяха пукнати и един авер извади тез да ги покарам та до сега.
      Мисля че сега си с тези който трябва.....това в случай че предишните са били тия дето ми описа...

      ---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:50 ----------

      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
      Принципно цялата "патаклама" не се ли ръководи от ЕКУ-то ?
      Мда, интересно ми е дали при двата варианта екуто го прави по един и същ начин, или просто двата типа бобини пускат по различен начин.....в смисъл забавянето на искрата...
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • може да пробваме и с твоите някои ден,та да разберем има ли разлика или няма

        Comment


        • Тук в този италиански форум мисля е показан начина на свързване със снимки а и на следващите страници. Нещо с превода.. повишавала се мошността с около 20% но заради екологични причини не е направен така.



          http://forum.clubalfa.it/twin-spark/...v-euro2-3.html

          Comment


          • Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
            Колега, това което описваш в електротехниката се води паралелно или независимо свързване, щом минава през маса/земя.

            Не знам в конкретния случай каква е връзката м/у 2 те части на бобината, ако се разглеждат като едно цяло е паралелно, ако са отделни е независимо.

            вт. н. ---- св. ел.| |св. ел. --- маса
            вт. н. ---- св. ел.| |св. ел. ---/

            И при двата случая токов кръг който описваш е подвеждащ, заряда на масата не би трябвало да се променя инак не е никаква маса.
            Морфис, масата на мотора е просто проводник в схемата, защото вторичната намотка на тия бобини не е свързана галванично с масата.Това е едно от нещата, на които никой не обръща внимание.Тока на високото е напълно независимо от останалата инсталация, което не е така при обикновенните бобини, които са автотрансформатор.

            Първоначално публикувано от franki1 Покажи съобщение
            Дори и да е така свързването. Не съм го гледал. Ти го разглеждаш като някаква последователност на елементите, а не като затворена ел. схема. Не си мисли че ел. веригата се затваря така--(бобина-свещ-дъгата на искрата-катод на втората свещ-още една искра-другия катод и другия край на бобината).-това няма как да стане.
            Единия поляритет на свещите е корпус. Другия е директно към бобината, на която не знаем какъв е импулса на подаване,каква е геометрията му може да е...и,има и индукция и т.н...
            Колега не търси под вола теле, а огледай схемата първо! После коментирай!
            По твоята логика, всички коли, които са със запалване с две такива бобини, в два от цилиндрите, искрата се подава със закъснение.
            Да си дадете бележниците и да ви впиша двойки!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Морфис, масата на мотора е просто проводник в схемата, защото вторичната намотка на тия бобини не е свързана галванично с масата.Това е едно от нещата, на които никой не обръща внимание.Тока на високото е напълно независимо от останалата инсталация, което не е така при обикновенните бобини, които са автотрансформатор.


              Колега не търси под вола теле, а огледай схемата първо! После коментирай!
              По твоята логика, всички коли, които са със запалване с две такива бобини, в два от цилиндрите, искрата се подава със закъснение.
              Да си дадете бележниците и да ви впиша двойки!

              При TS моторите не са вързани като Автотрансформатор. Тук свещите са 2 и са с различен GAP. Освен това потенциалната разлика между бобината и корпуса е от порядъка на 15-25KV
              Какво още има да се коментира?

              Кои са тези коли с 2 Бобини, ДВУТАКТОВИТЕ ли?
              Last edited by franki1; d.m.y г., 20:09.

              Comment


              • Първоначално публикувано от franki1 Покажи съобщение
                повишавала се мошността с около 20%
                Колега, ама вие сериозно ли?
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • Първоначално публикувано от franki1 Покажи съобщение
                  Нещо с превода.. повишавала се мошността с около 20% но заради екологични причини не е направен така.
                  Я го разчовъркайте това. Ако от едни бобини... 20% ... това е "егати пауъра"
                  П.П. Е, търтея ми разби мечтите
                  Last edited by PEPI-2ALFA; d.m.y г., 20:28. Основание: П.П.
                  166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от franki1 Покажи съобщение
                    ...
                    Кои са тези коли с 2 Бобини, ДВУТАКТОВИТЕ ли?

                    Ми... примерно първата ми любов Баба Жужи (ЛАДА 1200) колега... беше с две бoбини от ЗИЛ 130... нещо против?
                    Доколкото си спомням беше ЧЕТИРИТАКТОВА ...
                    Аре един hint от мен... напишете в google wasted spark ... ще се учудите какви новости са се появили от Москвич 412 насам

                    П.П. Извинявам се на модератора... не се сдържах... ако трябва ще си понеса наказанието за
                    Last edited by fade; d.m.y г., 22:08.
                    Have A Nice Day
                    o/_______\o
                    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                    []=о===о=[]

                    Comment


                    • Зарових малко в тоя итал форум, има и още теми по въпроса, имало някаква промяна според талянчетата, е.....не 20%, но на бенза и 2-3% ще е ОК, макар че мисля че ефекта, ако има такъв ще е по скоро козметичен.....но каквото и да прочета, това докато не го изпробвам, не бих повярвал на писаните неща......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Какъв може да бъде ефекта пък от wasted spark освен като запалване неизгориалото да се създава още скорост на газвете и да увлича смукателните... това ли трябва да е?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Какъв може да бъде ефекта пък от wasted spark освен като запалване неизгориалото да се създава още скорост на газвете и да увлича смукателните... това ли трябва да е?
                          Не, много си далече от истината.

                          Изгубената искра се е ползва предимно за простота на системата
                          Само с датчик гмт може да палят два цилиндъра наведнъж и се ползват само две бобини за 4 цилиндъра. За да палиш само по един цилиндър освен гмт трябва да знаеш и къде са разпределителните валове и да имаш бобина на свещ.
                          Това разбира се, след като техническото недоразумение прекъсвач-разпределител се прати в забвение.

                          Доизгарянето на сместа е за екология.

                          Системата с две свещи на цилиндър, обаче, има други цели.
                          При фиатския тс нещата са чиста проба екология. И в двата варианта на запалване - цф2 и цф3

                          При алфовия има два фронта на запалване и горене, което вече дава повече мощност и/или позволява работа с нискокачествени горива.

                          А колегата с 20% те процента мощност ще го помоля да почете малко физика за 7-8 клас и после да дава вещи мнения по техническите раздели. Освен ако няма нещо кардинално ново открито от как пуснаха ускорителя (не този към Люлин)
                          Last edited by търтей; d.m.y г., 00:03.
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                            ...

                            Системата с две свещи на цилиндър, обаче, има други цели.
                            При фиатския тс нещата са чиста проба екология. И в двата варианта на запалване - цф2 и цф3
                            ...
                            Само да допълня, също така и сигурност!
                            Когато си сменях свещите, поне 2 или 3 от тях не бяха работили... Колата не вървеше много по различно от сега. Разбира се когато си смених късите кабели и свещите имаше разлика и то осезаема. В момента имам поне две не съвсем читави бобини... според мен двигателя си движи съвсем прилично макар и не на 100%!
                            Двете свещи на цилиндър идват от авиацията между другото.
                            Last edited by fade; d.m.y г., 00:15.
                            Have A Nice Day
                            o/_______\o
                            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                            []=о===о=[]

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                              Двете свещи на цилиндър идват от авиацията между другото.
                              Не баш. 1906 магарцедес. Поне два-три пъти съм го писал в този форум
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment


                              • Връщам си думите за 20%

                                Comment

                                Working...
                                X