Първоначално публикувано от HellMan
Покажи съобщение
Сега Ако два дебититомера са с еднакъв брой крачета изобщо не значи че са взаимозаменяеми.
Дебитомера изобщо не може да се нарече автоматичен смукач в следствие на отчетените данни от него ЕКУ-то прави изчисления и опредяля количеството гориво и аванса на двигатеял и т.н. т.е. Дебитомера е основен датчик за работата на двигателя и е трудно да се сравни с нещо в карбураторните двигатели. Ако си купиш софтуре и кабел ще може да следиш параметрите на двигателя в реално време да гледаш графики да триеш грешки НО трябва да знаеш примерно какви са стойностите на отделните величини ,кака трябва да се изменят и как трябва да се движат при различно натоварване и обороти. Това ще рече че ще трявба да се прочете малко за горивоподаването и управление на запалването при бензиновите двигатели с БОШ инжекционни системи. Мисълта ми е че това че някой разбира и прави ремонт на двигатели и автомобили не означава че може да им прави диагностика. За последващи адаптации след смяна на дебитомер може и да не е нужно но е добре да се занулят самоадаптивните настройки на ЕКУ-то след сямна на дебитомер ламбда сонда и т.н.
Защо не потърсиш сервиз в Общ технически раздел там има доста сервизи в София в който ще ти направят диагностика ще ти смеянт дебитомера и о на ниски цени. Аз мога да препоръчам Екстрийм Тунинг.
Comment