Известие

Collapse
No announcement yet.

Дебитомери

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщение
    Аз имам въпрос свързан с дебитомера, а именно какво става когато дебитомера измерва по-малки стойности от исканите от комп? Според мен колата ще е по-мудна, а вдига ли се разхода ?
    Еми моята измерва по-малко и то не чак толкова по-малко и какво да ти кажа 0-100 за 11.5 сек. смятай, за разхода ако само дебитомера не е читав аз мисля , че разхода би трябвало да падне от гледна точка на по-малко въздух , но не съм 100% сигурен , моят разход се завиши доста, но на мен и ламбда сонда се е предала.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

    Comment


    • Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
      Еми моята измерва по-малко и то не чак толкова по-малко и какво да ти кажа 0-100 за 11.5 сек. смятай, за разхода ако само дебитомера не е читав аз мисля , че разхода би трябвало да падне от гледна точка на по-малко въздух , но не съм 100% сигурен , моят разход се завиши доста, но на мен и ламбда сонда се е предала.
      Не си мисли, че се е предала наистина. Като беше при мен ти казах, че най-вероятно се шашка заради дебитомера. Но ако не го смениш най-накрая и ламбдата ще умре, ако не е умряла вече.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Не си мисли, че се е предала наистина. Като беше при мен ти казах, че най-вероятно се шашка заради дебитомера. Но ако не го смениш най-накрая и ламбдата ще умре, ако не е умряла вече.
        100% е отишла , то от профисионали майсторчета в родното ми градче( основия ремонт където правих) та от тогава съм я карал колата 2 год . докато разбера , че имам проблем с дебитомера... тайче тази ламбда си е бачкала с прецакан дебитомер доста време , тя преди количката си гореше много малко, сега в последно време е като ламя...
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • Мога с поне 80% сигурност и вътрешно убеждение да кажа че сензорите в Bosch 0 280 217 531 и Bosch 0 280 218 019 въпреки че са едни и същи F00C2G2030, не дават идентични показания когато са монтирани на 2.0ТС и 2.5V6, ЦФ2 двигатели - тоест взаимнозаменяемоста им не е желателна.
          Следната таблица ме накара да проведа малко тестове с различни сензори, като 0280218019 беше този който ползвам върху 2.5 двигател, който трябва да ползва Bosch 0 280 217 531 по подразбиране.

          Вижда се че 531 дебитомера може да отчете 4.56 волта, като екуто логично е програмирано да разчете тоя волтаж като 640кгч въздух.......019 дебитомер при 4.45 волта е на 480кгч, или толкова се предава на екуто......кристално ясно ви е предполагам че между тия два номера разликата при крайните стойности е 160кгч, което е разлика във волтажа от само 0,11 волта.......но разликата във вървенето е осезаема......
          Въоръжен с недоверие и съмнение направих следното, като за всеки случай снимах показанията на Алфадиага от десктопа -
          Със дебитомер 0280218019, най - масовия използван сензор, който лично аз съм си разпечатал от бошовската кутия, доставена ми от братска Англия, и сложен от 2 седмици на другата ми кола, свалих и сложих на 2.5 двигателя, тъй като той оригинално е със 531 намер на дебитомер, независимо че сензора и в двата изглежда под един и същ номер.......
          Показанията са - 4,42 волта, и 552кгч въздух, при 6850обм......
          Окей, вадя от прахоляка оригиналния сензор на 2.5 двигателя, същия с който докарах колата от Англия, видимо същия номер, произведен средата на 2002 година, доколкото разчитам щампата на сензора.
          Правя същото - ръчка на втора и трета - дебитомера отчете абсолютно същия волтаж - 4,42 волта, но този път са отчетени 614кгч въздух, при 6900обм - и с чиста съвест мога да заявя че след 4000обм колата е доста по добре, отколкото с уж новия дебитомер.......
          Сложих дебитомер 019 който по принцип ползвам само за проби, нов Бош, този път внос от Италия, резултатите са припокриват със първия тест, а тоест не повече от 560кгч.......
          От писанията по анг форуми знам че 2.5 двг може да отчете и е отчитал по Алфадиаг 620 - 640кгч......
          Понеже искам да направя още няколко тестчета преди да съм убеден че тия два бошовски дебитомера, не са взаимозаменяеми......или поне има разлика във вървенето и динамиката......
          Видео със оригиналния сензор на 531, с който колата беше докарана - 6,6 мегабайта - http://www.polyurethan.me/310110v6originmaf.avi
          Видео със 019 сензор - http://www.polyurethan.me/310110newmafv6.avi
          Ще държа народа в течение......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • Ники, а правил ли си същия тест да видиш какво ще показват като цифри дебитомерите 0281002309 и 0280218019?
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              Ники, а правил ли си същия тест да видиш какво ще показват като цифри дебитомерите 0281002309 и 0280218019?
              Аз съм правил. Едно и също дават. Но 309-ката не беше чисто нов, та може и да не е много вярно, но и двата даваха 408 кг/ч
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Колеги, ходих на диагностика,че колата ми,156ТС-1,8-89г.,клати оборотите като загрее и харчи умпомрачително и газ и бензин.
                Докато дойде момчето с компа за диагностика в сервиза попрегледаха отук оттам ,откачиха буксата на дебитомера и колата стабилизира оборотите.
                И отсякоха - дебитомер !!! "Няма нужда да чакаш компа - върви си търси дебитомер ! "
                Та реших да питам какво мислите и какво бихте ме посъветвали ?
                Този на колата е с номер 280 218 019

                Comment


                • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Аз съм правил. Едно и също дават. Но 309-ката не беше чисто нов, та може и да не е много вярно, но и двата даваха 408 кг/ч
                  Не знам какво си мерил, ама датчиците вътре са различни... Имайте малко търпение - и ... 309 ще поевтинее...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                    Не знам какво си мерил, ама датчиците вътре са различни... Имайте малко търпение - и ... 309 ще поевтинее...
                    Моята доде с 309 като я купих. Смених дебитомера тогава защото не беше за нея. Никва разлика не усетих. После като я закачих и двата даваха почти еднакви стойности. Може 309-ката да е билс сдухана вече. За това казах, че не е нов. Но и да е нов не е за моята кола.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Аз съм правил. Едно и също дават. Но 309-ката не беше чисто нов, та може и да не е много вярно, но и двата даваха 408 кг/ч
                      Потвърждавам - и волтажа беше същия....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Потвърждавам - и волтажа беше същия....

                        Гадни мръсни германци, чудят се как да ни пробутат маспръдъкшъна!!!

                        Comment


                        • Добре ако въпросният 531 се сложи на 2.0 ТС , ще даде повече от 408 кг/ч така ли да разбирам ?
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                            Добре ако въпросният 531 се сложи на 2.0 ТС , ще даде повече от 408 кг/ч така ли да разбирам ?
                            Не......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Не......
                              Ясно , задодох този въпрос за да разбера , кой дебитомер е най-добре за моята кола защото като гледам имам доста , значи да разбирам , че 019 си е най-добре ?
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Моята доде с 309 като я купих. Смених дебитомера тогава защото не беше за нея. Никва разлика не усетих. После като я закачих и двата даваха почти еднакви стойности. Може 309-ката да е билс сдухана вече. За това казах, че не е нов. Но и да е нов не е за моята кола.
                                На моита съм слагал няколко 309 ки и определено не стават, с 019ка съм. Лични наблюдения имам че на бензинките 019 е на GF2 мотора а 309 е на CF3. Сега колко е точно наблюдението ми не знам.
                                Fiat Punto 1.4GT 1996
                                Hyundai Tucson 2.0 2007
                                Renault Clio 1.5 2019

                                Comment

                                Working...
                                X