Известие

Collapse
No announcement yet.

Дебитомери

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    На моита съм слагал няколко 309 ки и определено не стават, с 019ка съм. Лични наблюдения имам че на бензинките 019 е на GF2 мотора а 309 е на CF3. Сега колко е точно наблюдението ми не знам.
    Така, са но и с двата колата работи нормално.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Първоначално публикувано от zaharis Покажи съобщение
      Колеги, ходих на диагностика,че колата ми,156ТС-1,8-89г.,клати оборотите като загрее и харчи умпомрачително и газ и бензин.
      Докато дойде момчето с компа за диагностика в сервиза попрегледаха отук оттам ,откачиха буксата на дебитомера и колата стабилизира оборотите.
      И отсякоха - дебитомер !!! "Няма нужда да чакаш компа - върви си търси дебитомер ! "
      Та реших да питам какво мислите и какво бихте ме посъветвали ?
      Този на колата е с номер 280 218 019

      Аз съм със същия.Купих си го от киров-бош за 135,91лв. и си запазих касовата бележка-казаха ,че това е гаранцията(тя е 1 год.).Смених си го сам, а при теб е още по-лесно.Преди това беше едно ходене по мъките-в три различни магазина три различни цени.Взел съм го на 10.10.2009 и за сега няма проблем.
      АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
      http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

      Comment


      • Отново е късна доба, празни улици, и време за тестове.......след още 2 сменени сензора, един от който току що разпечатан от ориг бошовска кутия, пресен внос от обединеното кралство, мога категорично да заявя, с несломяема убеденост че 4 различни сензора от масовите свършващи на 030, 3 от който чисто нови, и един на 1-2к км, дават драстично по слаби показания от същия сензор, монтиран оригинално на 2.5 V6 - 0 280 217 531 и който един Господ знае колко е суркан в Англия.....гледах, кьорих се да видя някаква разлика между сензорите - не видях.......но колата върви като изтървана кобила, разликата е осезаема, дори не е близо до графата "въображаема", след 4-5к обм се набира много по юнашки, чак не ми се прибираше че досега не я бях гърчил така и си беше яко кеф, но съществуваше реална възможност да се пребия из града.......
        Видео и снимки ще пусна вероятно утре.......
        Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 01:16.
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Отново е късна доба, празни улици, и време за тестове.......след още 2 сменени сензора, един от който току що разпечатан от ориг бошовска кутия, пресен внос от обединеното кралство, мога категорично да заявя, с несломяема убеденост че 4 различни сензора от масовите свършващи на 030, 3 от който чисто нови, и един на 1-2к км, дават драстично по слаби показания от същия сензор, монтиран оригинално на 2.5 V6 - 0 280 217 531 и който един Господ знае колко е суркан в Англия.....гледах, кьорих се да видя някаква разлика между сензорите - не видях.......но колата върви като изтървана кобила, разликата е осезаема, дори не е близо до графата "въображаема", след 4-5к обм се набира много по юнашки, чак не ми се прибираше че досега не я бях гърчил така и си беше яко кеф, но съществуваше реална възможност да се пребия из града.......
          Видео и снимки ще пусна вероятно утре.......
          С риск да ме псуваш намерих ето този: http://cgi.ebay.co.uk/Debimetro-Orig...item1c0d515b25
          но цената му е адска
          Иначе е за твоя мотор.
          sigpic

          Comment


          • Като стана въпрос за цени - в България цената на 0 280 217 531 е 608 лв с ДДС ( 311 EUR )

            Comment


            • Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
              С риск да ме псуваш намерих ето този: http://cgi.ebay.co.uk/Debimetro-Orig...item1c0d515b25
              но цената му е адска
              Иначе е за твоя мотор.
              С тоя сме първи дружки, 019-ките си ги взимам от него, даже и ТО вече имам - иначе му е арна цената, в БГ дето вика Спечелиста, бие 600 кинта.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Значи малко по подробно.....
                След малко по задълбочено наблюдение на видеото от двата последни теста(с един чисто нов, и отново стария оригинален сензори), мисля следното - във ниските обороти и волтаж, разлика почти не се забелязва, волтажа и отчетените кг/ч спрямо волтаж са идентични с показаното в Бошовата таблица - и двата сензора отчитат едно и също, това до 4к обм го прекаран няколко пъти, както се вижда от видеото задържах колата за известно време на 2 - 3 и 4к обм......разликата идва във високите обороти, и показанията там.....
                Уж взаимозаменяемия сензор 0280218019 при 7100обм, и съответно 4,537 волта, отчита 571кгч въздух, а съпоставено с графиката, трябва дае поне 620......стария оригинален сензор, използван поне 3-4-5 години при 6800обм, отчете 4,572волта, и съответно цели 654кгч въздух.....още повече че това е една идея повече от тавана от 640кгч от графиката на стойностите.....отделно че на третия път държах поне 2 секунди двигателя на прекъсвач на трета, и въпреки че показанието на кгч не се промени, отчетения волтаж скочи на 4,611....
                Друг любопитен и според мен доста значим факт - прегледах видео шотовете от показанията на 0280218019 сензори на моята 2.0ТС и не видях отчитане на повече от 4,389 волта и стандартните 408кгч......докато уж същия тип сензор, но от оригиналния дебитолер на 2.5V6-0280217531 е отчел на два пъти първо 4,579, и друг път(друг тест, щото съм го направил на друг файл)4,616 волта.....стойноста на кгч не се променя, тъй като Алфадиага при М1,5,5 екуто чете до 408кгч......простата логика сочи че въпреки еднаквия номер на сензорите, отчитанията не са еднакви, и пиковия им диапазон е различен......
                Така че според мен във високите обороти най - вече след 4к, сензор от 0280218019 си е направо вреден за 2.5 двигател, отчитанията са по малки, и сместа ще се обеднява......отделен е въпроса че както споменах колата върви много повече от осезаемо по добре след тоя диапазон. Изключвам вероятноста да съм попаднал на кофти сензор, два са внос от Италия, и един от Англия, един може да е кофти, два, но и трите да са кофти го изключвам, още повече че както казах оригиналния на 2.5, с който вкарах колата има щампа за производство от 2002 година.....
                Тия дни отново като си видя по свободен ще вида и другия тип сензори, слагани на ЦФ3 двигателите и обикновенно завършващи на 309 дали ще има някаква разлика.....опитвах се да намеря накаква зависимост в числата и номерата изписани на тях, но не мога да вържа нещо логично.....

                Първия сензор е оригиналния, другите два надолу са тия дето тествах последно, в най - горния деб е сензора от предишните тестове - сите са нови, с излюч на този с който си дойде 2.5......


                Стойностите:


                Първото видео с нов 019 сензор - около 7-8 мб - http://www.polyurethan.me/newmafonV6050210.avi

                Второто видео с оригиналния стар 2.5 сензор - http://www.polyurethan.me/originalV6maf050210.avi
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Ще сравняваш 0281002309 с 0280217531 ли?
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • Абсолютно......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Абе накрая ще стигнеш до единственния възможен извод - внимавайте кви дебиломери си купувате щото тия рециклета грам не са това за което ги продават

                      Евала ти правя за търпението! Сега можеш да си намериш мобилен осцилоскоп за малко и да установиш и разликата в срока на реакция на 030 игла от "новите" и оригиналната твоя
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • Тука ще ударя на камък, тоя осцил ся пък отде да го търся.......довереча ще разпарчетя шесте тръби и двете планки под тях за да съм на 100% сигурен че нямам теч, и без това ще сменям сите бубини и рейки профилактично, и вероятно ще бодна 309 цф3 сензора да видя що ще излезе......мисля да си сложа главата в торбата и да видя съществува ли такова нещо като да излъжеш сензора, макар че не ми се вярва 019 номеровите да отчетат повече отколкото могат, ако проблема е действ такъв че да не могат да отчетат това което да пасне на 531вите.....
                        Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 12:10.
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Абе накрая ще стигнеш до единственния възможен извод - внимавайте кви дебиломери си купувате щото тия рециклета грам не са това за което ги продават ......
                          Извода е ясен,но решението ........
                          Отиваш в магазина /или поръчваш/ даваш паричките,слагаш,караш няколко месеца и той приключва....
                          Това със сервизите и гаранцията е ходене по мъките....
                          Абе май всичко си е до късмета на човека.....
                          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                          Avensis 2011 -2.0 D-4D

                          Comment


                          • Чисто теоретично не изключвам вероятноста и сензорите да са боклук, макар че са от два чуждестранни източника, но все пак в по големите алфа форуми също правят въпросните смени на сензори, и не рапортуват проблеми, но няма как да знам те доколко са убедени в себе си.......защото и с 019 сензора също си върви колата що се отнася до 4000обм.......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                              Не знам какво си мерил, ама датчиците вътре са различни... Имайте малко търпение - и ... 309 ще поевтинее...
                              На сайта на ахм ауто 0281002309 е 228 лв., а 019 е 218 лв.
                              2014: Deutschland über alles

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                                На сайта на ахм ауто 0281002309 е 228 лв., а 019 е 218 лв.
                                В сайта на Бош:
                                http://www.bosch.bg/bg/products/car_...list/index.htm


                                ... 309 е 480 лв
                                ... 019 е 135 лв

                                За ахм ауто - нищо не мога да кажа ...

                                Comment

                                Working...
                                X