Известие

Collapse
No announcement yet.

Спешно! Губи тока и още..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
    Виж поне дали имаш + на бобините!!!Като откачиш буксата се пада средния пин(те са общо 3)!!!При даване на контакт трява там да имаш напрежението на акумулатора(+12.5 примерно)!!Без да си проверил поне това си за бои
    Тази вечер очаквам апаратурата и ще проверя Ако не успея днес, ще е утре
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

    Comment


    • #47
      колега, щом имаш газ ,първо нея проверяваш.
      точка

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        колега, щом имаш газ ,първо нея проверяваш.
        е тука нема логика ?? какво общо има газа с тока на бобините ???
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #49
          Гаста ти е последна грижа!!Провери +са на бобината/те!!!Виж и за всеки случаи къде са ти прекъснали общя + на бензиновите дюзи и дали е изолирано мястото като хората данеби да опира случаино на маса някаде!?
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #50
            Щом е на газ,плюса за дюзите отива в едно нещо , наречено симулатор.Пак там отива и минуса,който идва от компа и по него се регулират дюзите.Там има и едно реле,което превключва към едни мощни резистори минуса и плюса и лъже компа.Най често се разваля релето и не пали на бензин,но на газ няма проблеми.В нашия случай имаме токов проблем.Тука имаме три основни вериги.По плюс:контактен ключ,компютер и главни релета.По минустова е управлението) маса на компа,релета,дюзи,бобини и оборотомер.От своя страна всичко това се командва от импулсния датчик.Корекции има и от другите датчиците,но те влиаят само в определени граници и нямат значение в нашия случай.Следователно подхода трябва да е следния.Проверява се за плюс на бобината и ако има е импулсния датчик.Ако няма-контактен ключ и главно реле.Всичко това има и един общ знаменател и това е компютъра.Това е пътя по , който трябва да се проверят нещата.Не се каза или аз съм го пропуснал,дали гасне и на бензин и на газ.Има вероятност да е двоен проблема.И газаджийското реле и релето на симулатора.Тогава ще гасне на газ,а нагорелите контакти на релето на симулатора ще правят номера при палене на бензин.Днеска точно с такъв проблем се въртях два часа на един пасат.Ще наблюдавам развитието!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #51
              Първия път като ми го направи гасненето беше на ГАЗ...След това запали веднага и пак на газ огасна...След това обаче я обърнах на бензин и само на бензин я карах и изгасна 3 пъти като последния беше преди 5дни и все още не пали..
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #52
                на газовата също и трябва да знае оборотите на двигателя. ако тоя сигнал е взет някъде от нисковолтовата част на бобината и кабела там се е закъсал или опира по тенекиите това обяснява що нямаш искра. иначе няма лошо да премерите и датчика, може и той да е, но ми се струва че тогава нямаше да можеш да запалиш.
                точка

                Comment


                • #53
                  колега не съм голям специялист в тея работи но аз имах подобен проблем с моята и се оказа че кабела на 1-вата бобина е прекъснат някаде и си работи от време на време, и като мръдне малко прекъсва тока и така.И като го пречупих леко на една страна и видях че работи го вързах да не мърда и се оправи.Обърни внимание и на това все пак.

                  Comment


                  • #54
                    Еми колата е 2 ри ден в сервиз...Днес са само започнали да я проверяват ама до никъде е са стигнали... Единственото проверено е датчика на кол. вал, който е бил ОК>.. дано утре стане готова че започвам да се изнервям ........
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                    by RUBIG service

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                      Еми колата е 2 ри ден в сервиз...Днес са само започнали да я проверяват ама до никъде е са стигнали... Единственото проверено е датчика на кол. вал, който е бил ОК>.. дано утре стане готова че започвам да се изнервям ........
                      лошоо нещата задълбават
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                        лошоо нещата задълбават
                        Не е задълбване...Казва се мотаене!
                        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                        by RUBIG service

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                          Не е задълбване...Казва се мотаене!
                          Одеве бях там - видях и твоята убавица. Велин не успя да я погледне и днес - лаптопа му умре... Утре трябва да успее да пробва някои неща. Тъпото е че може и ЕКУ-то да е здало... дано не де!


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                            Одеве бях там - видях и твоята убавица. Велин не успя да я погледне и днес - лаптопа му умре... Утре трябва да успее да пробва някои неща. Тъпото е че може и ЕКУ-то да е здало... дано не де!
                            Еку-то си работи защото е пробвано с работещо (моето)!!!На бобините си има постоянния +!!Връзката м-у комутаторите и еку-то е проверена (даже до самите пинове откъм платката) връзката м-у датчика на коляновия вал и еку-то е проверена също!!Пробвано е с други комутатори бобини работещи пак не!!Еку-то се захранва вътре по платката си има и 12-те и 5-те волта!!Онзи въпросния датчик на коляновиа вал дава съпротивление точно колкото и моя (работещ естествено) 520 ома!!Нямам осцилоскоп да видя какви импулси прави датчика ,но с омметъра при въртене на стартер си мени съпротивлението (което според мен казва че работи)!!И въпреки всичко неиска да пали липсва високото напрежение...Забравих да допиша че няма късо м-у кабелите от комутаторите или от бобините към маса или нещо такова ,изрядни са!Всичко е наред само дето неиска да запали...
                            Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:19.
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #59
                              Еми... нищо не става мамка му... Днес отидох до сервиза и ми казаха че няма да я правят и я отказват и няма да се занимават с нея Може да е за добро знае ли човек...
                              Както и да е изтеглих я отвън и цял ден 5 часа с колегата Mimouzunov се опитвахме да намерим проблема...По скоро той се ровеше, аз помагах...


                              Сменихме комппютъра- не запали
                              Разглобихме компютъра целия той прави замервания. Всъшност почти всичко по колата вече е разглобено... Та проверявахме връзките комутатор- комп, датчик-комп. Нищо прекъснато няма... Колата продължава да няма ток в бубините, необяснимо за мен и за него... Направихме тест и сменихме комутатор и пак не запали. Датчика на кол. вал не само че проверихме и пуснахме нов кабел до компа ами проверихме дали самия той работи и поне по замерване излиза, че работи.... Имаше и още неща, но вече не си спомням...То бяха тестове с лампи и кво ли не, ама неще и неще да запали... +сове минуси контакни ключове какво ли не беше...Няма и няма ток и това е...Той като може да напише още каквото се сеща... А пускахме отделни кабели за да правим проверки дали няма прекъснати кабели по веригата..

                              Почти всичко сме изключили и проверили...За момента имаме две съмнения- че датчика не работи(макар че дава стойности и при опит за палене също променя стойности) или че алармата макар да е изключен имобилайзера нещо е изгоряло по нея и спира тока... Само че незнаем от къде алармата спира тока... Имам предвид имобилайзера....макар че пък я разкачихме алармата и пробвахме да запалим и пак не искаше...
                              Всички релета и бушони са проверени...така и съм оставил колата разглобена...


                              Това е Ако някой може да се сети нещо още нека пише... 5 часа днес сме се борили... Дано и той се сети за още нещо
                              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                              by RUBIG service

                              Comment


                              • #60
                                бах маааму и проблема.... тоци има - палене няма... отвихте ли някоя свещ да видите как е?


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X