If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Виж поне дали имаш + на бобините!!!Като откачиш буксата се пада средния пин(те са общо 3)!!!При даване на контакт трява там да имаш напрежението на акумулатора(+12.5 примерно)!!Без да си проверил поне това си за бои
Тази вечер очаквам апаратурата и ще проверя Ако не успея днес, ще е утре
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Гаста ти е последна грижа!!Провери +са на бобината/те!!!Виж и за всеки случаи къде са ти прекъснали общя + на бензиновите дюзи и дали е изолирано мястото като хората данеби да опира случаино на маса някаде!?
Щом е на газ,плюса за дюзите отива в едно нещо , наречено симулатор.Пак там отива и минуса,който идва от компа и по него се регулират дюзите.Там има и едно реле,което превключва към едни мощни резистори минуса и плюса и лъже компа.Най често се разваля релето и не пали на бензин,но на газ няма проблеми.В нашия случай имаме токов проблем.Тука имаме три основни вериги.По плюс:контактен ключ,компютер и главни релета.По минустова е управлението) маса на компа,релета,дюзи,бобини и оборотомер.От своя страна всичко това се командва от импулсния датчик.Корекции има и от другите датчиците,но те влиаят само в определени граници и нямат значение в нашия случай.Следователно подхода трябва да е следния.Проверява се за плюс на бобината и ако има е импулсния датчик.Ако няма-контактен ключ и главно реле.Всичко това има и един общ знаменател и това е компютъра.Това е пътя по , който трябва да се проверят нещата.Не се каза или аз съм го пропуснал,дали гасне и на бензин и на газ.Има вероятност да е двоен проблема.И газаджийското реле и релето на симулатора.Тогава ще гасне на газ,а нагорелите контакти на релето на симулатора ще правят номера при палене на бензин.Днеска точно с такъв проблем се въртях два часа на един пасат.Ще наблюдавам развитието!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Първия път като ми го направи гасненето беше на ГАЗ...След това запали веднага и пак на газ огасна...След това обаче я обърнах на бензин и само на бензин я карах и изгасна 3 пъти като последния беше преди 5дни и все още не пали..
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
на газовата също и трябва да знае оборотите на двигателя. ако тоя сигнал е взет някъде от нисковолтовата част на бобината и кабела там се е закъсал или опира по тенекиите това обяснява що нямаш искра. иначе няма лошо да премерите и датчика, може и той да е, но ми се струва че тогава нямаше да можеш да запалиш.
колега не съм голям специялист в тея работи но аз имах подобен проблем с моята и се оказа че кабела на 1-вата бобина е прекъснат някаде и си работи от време на време, и като мръдне малко прекъсва тока и така.И като го пречупих леко на една страна и видях че работи го вързах да не мърда и се оправи.Обърни внимание и на това все пак.
Еми колата е 2 ри ден в сервиз...Днес са само започнали да я проверяват ама до никъде е са стигнали... Единственото проверено е датчика на кол. вал, който е бил ОК>.. дано утре стане готова че започвам да се изнервям ........
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Еми колата е 2 ри ден в сервиз...Днес са само започнали да я проверяват ама до никъде е са стигнали... Единственото проверено е датчика на кол. вал, който е бил ОК>.. дано утре стане готова че започвам да се изнервям ........
лошоо нещата задълбават
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Одеве бях там - видях и твоята убавица. Велин не успя да я погледне и днес - лаптопа му умре... Утре трябва да успее да пробва някои неща. Тъпото е че може и ЕКУ-то да е здало... дано не де!
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Одеве бях там - видях и твоята убавица. Велин не успя да я погледне и днес - лаптопа му умре... Утре трябва да успее да пробва някои неща. Тъпото е че може и ЕКУ-то да е здало... дано не де!
Еку-то си работи защото е пробвано с работещо (моето)!!!На бобините си има постоянния +!!Връзката м-у комутаторите и еку-то е проверена (даже до самите пинове откъм платката) връзката м-у датчика на коляновия вал и еку-то е проверена също!!Пробвано е с други комутатори бобини работещи пак не!!Еку-то се захранва вътре по платката си има и 12-те и 5-те волта!!Онзи въпросния датчик на коляновиа вал дава съпротивление точно колкото и моя (работещ естествено) 520 ома!!Нямам осцилоскоп да видя какви импулси прави датчика ,но с омметъра при въртене на стартер си мени съпротивлението (което според мен казва че работи)!!И въпреки всичко неиска да пали липсва високото напрежение...Забравих да допиша че няма късо м-у кабелите от комутаторите или от бобините към маса или нещо такова ,изрядни са!Всичко е наред само дето неиска да запали...
Еми... нищо не става мамка му... Днес отидох до сервиза и ми казаха че няма да я правят и я отказват и няма да се занимават с нея Може да е за добро знае ли човек...
Както и да е изтеглих я отвън и цял ден 5 часа с колегата Mimouzunov се опитвахме да намерим проблема...По скоро той се ровеше, аз помагах...
Сменихме комппютъра- не запали
Разглобихме компютъра целия той прави замервания. Всъшност почти всичко по колата вече е разглобено... Та проверявахме връзките комутатор- комп, датчик-комп. Нищо прекъснато няма... Колата продължава да няма ток в бубините, необяснимо за мен и за него... Направихме тест и сменихме комутатор и пак не запали. Датчика на кол. вал не само че проверихме и пуснахме нов кабел до компа ами проверихме дали самия той работи и поне по замерване излиза, че работи.... Имаше и още неща, но вече не си спомням...То бяха тестове с лампи и кво ли не, ама неще и неще да запали... +сове минуси контакни ключове какво ли не беше...Няма и няма ток и това е...Той като може да напише още каквото се сеща... А пускахме отделни кабели за да правим проверки дали няма прекъснати кабели по веригата..
Почти всичко сме изключили и проверили...За момента имаме две съмнения- че датчика не работи(макар че дава стойности и при опит за палене също променя стойности) или че алармата макар да е изключен имобилайзера нещо е изгоряло по нея и спира тока... Само че незнаем от къде алармата спира тока... Имам предвид имобилайзера....макар че пък я разкачихме алармата и пробвахме да запалим и пак не искаше...
Всички релета и бушони са проверени...така и съм оставил колата разглобена...
Това е Ако някой може да се сети нещо още нека пише... 5 часа днес сме се борили... Дано и той се сети за още нещо
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Comment