Известие

Collapse
No announcement yet.

JTD - висок разход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Предстои да видим
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
      Току що,като разглеждах темите ми щукна една щурава идея.Сигурен ли си,че някой от предишните и собственици не я е чипосал?
      Колеги, ако е с чип дизела трябва да ти дава към 10% по нисък разхд при нормално каране - гаранция.
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • #48
        И откъде гаранция? Щото всички чипове са с еднакви настройки, нали?
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

        Comment


        • #49
          И това ще разбера, снощи си поръчах Галето, но ще дойде бавничко.Много хора ми споменаха, че може да е пипана от "кадърен" ремападжия или както там им се вика.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от G.Konzolev Покажи съобщение
            Taka, придърпването го няма вече.Под жабката има един куплунг, който е за потенциометъра на педала на газта.Целия беше лепкав, сякаш нещо е текло отгоре му.Разгобих буксите, почистих с коресилин и с шкурка зачистих крачетата.
            Сега наистина го няма лашкането на 1ва, 2ра и 3та.

            Седя и си мисля, дали е възможно този датчик да е лъжел ЕКУто да обогатява сместа ?
            Сваляш ли жабката за да стигнеш до него.
            '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
            Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
            Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

            Comment


            • #51
              Да, сваля се.
              Говоря за Фиат Браво ако не е станало ясно.

              Comment


              • #52
                Как върви развитието колега има ли напредак, че и аз имам същия проблем
                Alfa Romeo 147 1.9jtd - The real life party
                sigpic

                Comment


                • #53
                  Ъпдейт - преидърпването не е изчезнало, има си го.
                  На 1ва и 2ра на 1300рпм се усеща най много, на 3та по не се усеща , но го има.

                  Бях в бокса за смяна на носач.

                  Разхода от както стана по-топло пак закова на 11/100.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от G.Konzolev Покажи съобщение
                    ...В друг форума писах, че имам едно много гадно продърпване на 1ва 2ра и едвам усещащо се на 3та предавка.Под придърпване да се разбира, че колата се лашка напред назад доста силно при около 1300рпм.Оправя се с повече газ или пускане на педала.
                    Първоначално публикувано от G.Konzolev Покажи съобщение
                    ...Ходих и в един хвален сервиз, само установиха, че съединителя ми е за смяна.
                    Първоначално публикувано от G.Konzolev Покажи съобщение
                    ...А съединиля не е почнал още да бускува, само му стана твърд педала и почна да тресе колата.
                    Първоначално публикувано от G.Konzolev Покажи съобщение
                    Ъпдейт - преидърпването не е изчезнало, има си го.
                    На 1ва и 2ра на 1300рпм се усеща най много, на 3та по не се усеща , но го има...
                    Това придърпване е от съединителя. Като го смениш, ще изчезне. Като отидеш да го сменяш, кажи им да ти проверят и помпата, защото тя често заминава и от това педалът става твърд (както е при теб), респективно отделянето и зацепването не стават плавно, а рязко и оттам идва придърпването. Когато колата е с чип, това придърпване е много по-осезателно заради увеличения въртящ момент.
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                    Блог за работа и кариера

                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от G.Konzolev Покажи съобщение
                      ...Единствената грешка, която ми се появява е:
                      Vehicle Speed Sensor
                      Аз съм я чистил и пак се появява...
                      "Чистенето на грешката" не оправя самата грешка. След като компютъра докладва за проблем с този датчик, значи има проблем. Нямам представа дали ЕКУто съобразява управлението на двигателя с данните, подавани от този датчик, но е възможно и да е така - например, за да определи режима на натоварване на двигателя. Дори и да не е от това, много вероятно е проблемът да е в някой друг датчик, който дава криви данни на ЕКУто - например ламбда сонда. За да се установи това ти трябва една добра диагностика. Добрата диагностика обаче е изключителна рядкост, защото за нея са необходими 2 условия:

                      1. Диагностикът да има нужната техника (хардуер и софтуер); и

                      2. Диагностикът да разбира.

                      Първото условие е лесно изпълнимо, но второто е изключително трудно. Повечето "диагностици" по принцип не разбират достатъчно, а тези които познават италианските автомобили са истинска рядкост. От моя опит и наблюдения мога да кажа, че Бобо е може би най-добрия в това отношение, не само защото познава колите и има отлични аналитични способности, но и защото има най-сериозната статистическа информация за обичайните проблеми на италианките, тъй като през него минават мнооого италианки.

                      В случай, че всички датчици са наред, възможна е и друга хипотеза: младежът, който преди е карал колата я е ремапнал (чипосал) докато някой датчик е бил тръгнал или заминал и така картата е направена при криви показания. След това въпросният датчик е бил сменен с изправен и съответно кривата карта вече кара ЕКУто да взема криви решения. За откриването и решаването на такъв проблем обаче не се сещам за друг човек, освен пак Бобо.
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                      Блог за работа и кариера

                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Съединителя е заплануван скоро да се сменя.Не разбирам, но придърпването не е като сменям предавките, а вече като карам на дадена предавка.
                        Благодаря за мнението и отделеното време !
                        Още си чакам кабела, намерих сток ЕCU дъмп и като дойде Галетото ще направя дъмп и на моята и ще сравнявам стойностите.Мисля, че така ще мога да елиминирам съмненията за калпав ремап.

                        Може да звучи смешно, но в който и сервиз да питам за този speed sensor всеки вдига рамене.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от G.Konzolev Покажи съобщение
                          ...придърпването не е като сменям предавките, а вече като карам на дадена предавка...
                          Ами обясни по-подробно - кога, как, моторът ли кюфка...

                          Първоначално публикувано от G.Konzolev Покажи съобщение
                          ...Може да звучи смешно, но в който и сервиз да питам за този speed sensor всеки вдига рамене.
                          Което потвърждава казаното тук:

                          Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                          Повечето "диагностици" по принцип не разбират достатъчно, а тези които познават италианските автомобили са истинска рядкост. От моя опит и наблюдения мога да кажа, че Бобо е може би най-добрия в това отношение...
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                          Блог за работа и кариера

                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Напълно си е възможно да тресе заради съединител при 1300-1500 об. Не винаги тресе само при потегляне. А това, че е твърд, може да е заради износен притискател, т.е. не е задължително да е помпа
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #59
                              Тресе само на 1ва като потеглям.
                              Придърпването е в точния диапазон 1300-1500рпм, като под придърпване да се разбира буквално лашкане на колата напред назад, все едно давам и отнемам газ, но става много бързо.Буквално пасажерите се лашкат зверски напред назад.
                              Най-силно на 1ва, средно на 2ра и вече на 3та едвам едва се усеща.

                              Сега не знам дали е нормално, но педала на газта е много чувствителен.Карал съм и други коли, но те не са така.
                              Нямам възможност засега да ходя до София, ясно ми е, че на там бие работата, но засега, не мога.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от G.Konzolev Покажи съобщение
                                Придърпването е в точния диапазон 1300-1500рпм...
                                Именно

                                Първоначално публикувано от G.Konzolev Покажи съобщение
                                Сега не знам дали е нормално, но педала на газта е много чувствителен.Карал съм и други коли, но те не са така.
                                И аз съм карал други коли, но толкова чувствителни педал и спирачка почти не бях срещал. Даже мои приятели ми се присмиваха в началото, когато я взех, че карам като новобранец, но след като им дадох да покарат, разбраха за какво иде реч
                                БТВ, чувал съм, че чувствителността на педала може да се бъзика софуерно. Затова и цената на сензора на педалчето струва умопомрачителните 700+ лв
                                _______
                                146 JTD - ex
                                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                                Comment

                                Working...
                                X