Известие

Collapse
No announcement yet.

JTD - висок разход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
    Напълно си е възможно да тресе заради съединител при 1300-1500 об. Не винаги тресе само при потегляне. А това, че е твърд, може да е заради износен притискател, т.е. не е задължително да е помпа

    Абе за мен тва придърпване и тресене е от маховика.
    Volvo XC90 D5 '06
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
    Lancia Ypsilon 1.2 '00



    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

    Comment


    • #62
      Пак да кажа, че колата според examiner-а е на 138000 вече реални км. Не е ли много рано за маховик ?
      Точно с Аcceleration Pedal Position сензора си го обяснявам, защото за да спре да придърпва или повече газ или си махам крака от газта.

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от G.Konzolev Покажи съобщение
        Пак да кажа, че колата според examiner-а е на 138000 вече реални км. Не е ли много рано за маховик ?
        Точно с Аcceleration Pedal Position сензора си го обяснявам, защото за да спре да придърпва или повече газ или си махам крака от газта.
        Никога не е рано за маховик при едно ЖТД Пинко си е прав.
        Иначе най-ясно ще е, когато се свали кутийката и се видят съединителя и маховика. Комплект двате са добра цифра и, доколкото знам от хора, дето ги продават, се разграбват ккато топъл хляб
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
          Именно



          И аз съм карал други коли, но толкова чувствителни педал и спирачка почти не бях срещал. Даже мои приятели ми се присмиваха в началото, когато я взех, че карам като новобранец, но след като им дадох да покарат, разбраха за какво иде реч
          БТВ, чувал съм, че чувствителността на педала може да се бъзика софуерно. Затова и цената на сензора на педалчето струва умопомрачителните 700+ лв
          Никога не е рано за маховик при едно ЖТД Пинко си е прав.
          Иначе най-ясно ще е, когато се свали кутийката и се видят съединителя и маховика. Комплект двате са добра цифра и, доколкото знам от хора, дето ги продават, се разграбват ккато топъл хляб
          Иначе ЖТД-то било евтино за поддръжка викате

          П.С.По темата и аз смятам че проблема е в съединителя,щом тресе на първа като тръгваш,ясно износен притискател
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от G.Konzolev Покажи съобщение
            Тресе само на 1ва като потеглям.
            Придърпването е в точния диапазон 1300-1500рпм, като под придърпване да се разбира буквално лашкане на колата напред назад, все едно давам и отнемам газ, но става много бързо.Буквално пасажерите се лашкат зверски напред назад.
            Най-силно на 1ва, средно на 2ра и вече на 3та едвам едва се усеща...
            Абе казвам ти, че е от съединителя. При мен беше същото. И колегите потвърдиха:

            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            ...и аз смятам че проблема е в съединителя,щом тресе на първа като тръгваш,ясно износен притискател
            Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
            Напълно си е възможно да тресе заради съединител при 1300-1500 об. Не винаги тресе само при потегляне. А това, че е твърд, може да е заради износен притискател, т.е. не е задължително да е помпа
            Не съм казал, че задължително е помпа, а казах само да я провери:

            Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
            ...Като отидеш да го сменяш, кажи им да ти проверят и помпата, защото тя често заминава и от това педалът става твърд (както е при теб)...
            Много често майсторите не се сещат сами да проверяват друго, освен това, за което си отишъл, та трябва да ги подсещаш - това е.
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
            Блог за работа и кариера

            sigpic

            Comment


            • #66
              Много често майсторите не се сещат сами да проверяват друго, освен това, за което си отишъл, та трябва да ги подсещаш - това е.
              А при проблем със съединителя е задължително първо да се провери помпата
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Иначе ЖТД-то било евтино за поддръжка викате
                Е те помпа, дюзи, съединител+маховик и потенциометъра за педала на газта се сменят на интервали от по половин милион километра - даваш веднъж 4-5 хил. лв и после забравяш за поддържа. Сипваш масла и нафта и си свиркаш... ноо стискаш палци да не ти изгори ЕКУ-то, че и то струва бая стотинки

                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                П.С.По темата и аз смятам че проблема е в съединителя,щом тресе на първа като тръгваш,ясно износен притискател
                Един път да сме на едно мнение с тебе, бе
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                  Е те помпа, дюзи, съединител+маховик и потенциометъра за педала на газта се сменят на интервали от по половин милион километра - даваш веднъж 4-5 хил. лв и после забравяш за поддържа. Сипваш масла и нафта и си свиркаш... ноо стискаш палци да не ти изгори ЕКУ-то, че и то струва бая стотинки



                  Един път да сме на едно мнение с тебе, бе
                  И кат я купиш на 500 000,кво цената и става двойна,ма после иначе немате проблемибате не ми говори глупости,достатъчно видях за тази половин година в Екстриим
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #69
                    Взех от "читавото" браво дебитомера, смених си горивния филтър, въздушния също и сложих добавка лики моли, засякох я днес - маааалко надолу - 9.5
                    Има още какво да се желае.Много са,аз ако взема да и се кефя да си отпускам десния крак ........

                    Comment


                    • #70
                      На 02.02 смених съединител комплект - Sachs
                      Направо е голям кеф сега, но всички, които казваха, че ще изчезне лашкането - не познаха. Има си го.

                      Да видим сега какъв разход ще даде пущината, но едва ли смяната на съединител ще помогне.

                      Comment


                      • #71
                        въпрос

                        Аз имам Алфа 146 1,9 ЖТД. И моя разход не е цвете за мирисане. Да те питам: при работещ загрял двигател като извадиш щеката за маслото духа ли от там? Защото при мен е духа леко. Имам някаква версия за разхода и духането.
                        ALFA ROMEO 146 1,9 JTD '00

                        Comment


                        • #72
                          Интересно....

                          Каква ти е версията, че ми стана интересно
                          http://luchi.bg/ Парапети

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Evgenibgr Покажи съобщение
                            Да те питам: при работещ загрял двигател като извадиш щеката за маслото духа ли от там?
                            Утре ще проверя и ще пиша колега.

                            Comment


                            • #74
                              Да, духа ама не много, за справка на "читавото" Браво също духа.

                              Какъв е замисъла ?

                              Comment


                              • #75
                                Ами версията ми е че ако сегментите са износени се качва разхода.
                                Друго което е доста важно за разхода е температурния датчик на термостата. Моя е два датчика в един корпус. Единия дава инфо на компа, а другия за стрелката в таблото. Оказва се че е много важно да е читав датчика. Аз съм сменил три датчика: EPS, оригинален от Стамболийски 155 и оригинален от аутоиталия. ЕПС ми даваше по-бедна смес, този от Стамболийски 25лв. работи 6 месеца нормално и хоп в един момент разхода ми стана 8,5 извънградско. После с третия датчик 6,1-6,5 при скорост 130-150 магистралско и 120-130 междуградско над 150 - 170 около 7,3на сто. (а съм с чип). Та ако искаш си поръчай в аутоиталия 62лв.
                                ALFA ROMEO 146 1,9 JTD '00

                                Comment

                                Working...
                                X